Gjest OxBall Skrevet 6. november 2017 #41 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, Sphynx skrev: Faste store baller Godt at noen liker baller Er morsomt å gjøre litt rare ting med ballene mine Beklager for avsporing.
Gjest Andrea93 Skrevet 7. november 2017 #42 Skrevet 7. november 2017 Blodårene er jo det aller mest sexy med hele penisen... Ah. Men hver sin smak! Det er selvsagt helt innafor å ikke synes at det er pent å se på, men ja - det å si at du syns din egen kjærestes kjønnsorgan er "motbydelig" syns jeg er direkte slemt. Skjønner innmari godt at han er furten. Hadde kjæresten min omtalt musen min som "motbydelig" hadde det tatt lang tid før jeg hadde hatt lyst å ha sex med han/tilfredsstille han igjen..
Sphynx Skrevet 7. november 2017 #43 Skrevet 7. november 2017 16 timer siden, OxBall skrev: Godt at noen liker baller Er morsomt å gjøre litt rare ting med ballene mine Beklager for avsporing. Haha, yeah, OxBall, ligger litt i navnet. Er det ballene dine du har som bilde? Hvordan har admin ikke sett det? 1
Sphynx Skrevet 7. november 2017 #44 Skrevet 7. november 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva anbefales. You know. Anonymkode: ef675...1a6 Jeg linker ikke til min egen butikk her inne, da jeg ikke vil bli kjent igjen Men gå innom din lokale sexbutikk og be om hjelp. Om du bestiller på nett må du bare se på måla. Du sier 23 cm, de fleste pumpene er ment for rundt 17 cm ca, så du må se at pumpen er stor nok. (Finnes større) Merket bathmate kan jeg sterkt anbefale. Det er av de dyreste og der bruker du vann.
Gjest OxBall Skrevet 7. november 2017 #45 Skrevet 7. november 2017 38 minutter siden, Sphynx skrev: Haha, yeah, OxBall, ligger litt i navnet. Er det ballene dine du har som bilde? Hvordan har admin ikke sett det? Det er jo et kunstbilde Og ja, det ligger i navnet
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #46 Skrevet 7. november 2017 9 timer siden, Andrea93 skrev: Blodårene er jo det aller mest sexy med hele penisen... Ah. Men hver sin smak! Det er selvsagt helt innafor å ikke synes at det er pent å se på, men ja - det å si at du syns din egen kjærestes kjønnsorgan er "motbydelig" syns jeg er direkte slemt. Skjønner innmari godt at han er furten. Hadde kjæresten min omtalt musen min som "motbydelig" hadde det tatt lang tid før jeg hadde hatt lyst å ha sex med han/tilfredsstille han igjen.. Skjønner hva du sier og jeg skal være forsiktig med å si hva jeg mener:) han har den flotteste og groveste penisen jeg noen ganf har sett, så skal ikke klage. Anonymkode: 9c0ce...156
Gjest Andrea93 Skrevet 7. november 2017 #47 Skrevet 7. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner hva du sier og jeg skal være forsiktig med å si hva jeg mener:) han har den flotteste og groveste penisen jeg noen ganf har sett, så skal ikke klage. Anonymkode: 9c0ce...156 Da syns jeg du skulle fortelle ham det i stedet! 😊
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #48 Skrevet 8. november 2017 16 timer siden, Sphynx skrev: Jeg linker ikke til min egen butikk her inne, da jeg ikke vil bli kjent igjen Men gå innom din lokale sexbutikk og be om hjelp. Om du bestiller på nett må du bare se på måla. Du sier 23 cm, de fleste pumpene er ment for rundt 17 cm ca, så du må se at pumpen er stor nok. (Finnes større) Merket bathmate kan jeg sterkt anbefale. Det er av de dyreste og der bruker du vann. Takk. De hadde bra utvalg. Anonymkode: ef675...1a6
Rødtoppen Skrevet 8. november 2017 #49 Skrevet 8. november 2017 18 timer siden, Sphynx skrev: Haha, yeah, OxBall, ligger litt i navnet. Er det ballene dine du har som bilde? Hvordan har admin ikke sett det? Måtte inn å sjå! 1
Gjest Walkingdead Skrevet 8. november 2017 #50 Skrevet 8. november 2017 Det er også lov å holde noen av tankene sine for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #51 Skrevet 8. november 2017 10 timer siden, Rødtoppen skrev: Måtte inn å sjå! OxBall er produsent av sexleketøy for homoseksuelle menn. OxBall.com. Anonymkode: ef675...1a6
Gjest OxBall Skrevet 9. november 2017 #52 Skrevet 9. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: OxBall er produsent av sexleketøy for homoseksuelle menn. OxBall.com. Anonymkode: ef675...1a6 Trenger ikke å være homo for å bruke produktene
Sphynx Skrevet 10. november 2017 #53 Skrevet 10. november 2017 På 9.11.2017 den 8.12, OxBall skrev: Trenger ikke å være homo for å bruke produktene Støtter denne. Vil ikke si at det er lite kvalitetsprodukter til menn, men det meste av det beste er landsert for homomiljøet. Så lenge det funker, så er det vel det som telles 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #54 Skrevet 10. november 2017 3 timer siden, Sphynx skrev: Støtter denne. Vil ikke si at det er lite kvalitetsprodukter til menn, men det meste av det beste er landsert for homomiljøet. Så lenge det funker, så er det vel det som telles Selvfølgelig ikke. Alle burde prøve deres cockrings. Blir rene kroppsbygger årer på penis etter noen måneder med jevn bruk under sex. Build a muscular power cock. Anonymkode: ef675...1a6
Sphynx Skrevet 11. november 2017 #55 Skrevet 11. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke. Alle burde prøve deres cockrings. Blir rene kroppsbygger årer på penis etter noen måneder med jevn bruk under sex. Build a muscular power cock. Anonymkode: ef675...1a6 Power to the people! 1
Bruuker Skrevet 11. november 2017 #56 Skrevet 11. november 2017 Glad jeg slipper sånt får å få blodårer, ser unektelig litt vondt ut
Sphynx Skrevet 11. november 2017 #57 Skrevet 11. november 2017 3 minutter siden, Bruuker skrev: Glad jeg slipper sånt får å få blodårer, ser unektelig litt vondt ut Penisringer og pumper? Det skal ikke gjøre vondt....
Bruuker Skrevet 11. november 2017 #58 Skrevet 11. november 2017 24 minutter siden, Sphynx skrev: Penisringer og pumper? Det skal ikke gjøre vondt.... Aldri prøvd, så det vet jeg ikke. Funker det da?
Sphynx Skrevet 11. november 2017 #59 Skrevet 11. november 2017 3 minutter siden, Bruuker skrev: Aldri prøvd, så det vet jeg ikke. Funker det da? Ja, om det ikke hadde fungert, så hadde ikke folk brukt det
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #60 Skrevet 11. november 2017 På 7.11.2017 den 23.44, Andrea93 skrev: Da syns jeg du skulle fortelle ham det i stedet! 😊 Gjorde det her om dagen, og tror han satt veldig pris på det. Endte med en artig kveld. Anonymkode: 9c0ce...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå