Gå til innhold

Full av blodårer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt greia...kjæresten min blir småfurt fordi jeg ikke synes en penis som er erigert og har mye blodårer, er deilig å se på. Har ikke noe i mot å leke med han, men til tider er det litt motbydelig. Er jeg rar som tenker slik? 

Anonymkode: 9c0ce...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kanskje ikke følt meg så bra sjøl om samboer hadde poengtert hvor uappetittlig kjønnet mitt eller noe hadde vært. 

Anonymkode: 4481c...1a0

• Liker 14
Gjest A National Acrobat
Skrevet

Jøss, det var da måte på... det kan man ikke gjøre noe med. Ikke vær så drittsekk. Man skal ikke si slike ting. Han liker sannsynligvis ikke alt ved deg, ingen er perfekte. Og slike ting som blodårer.. come on! De er deilige å slikke, prøv det. Kanskje du liker det?! ;) 

Skrevet

Det er jo ikke noe hyggelig å høre at partneren synes underlivet er motbydelig, det sier seg jo selv.

Er greit å la vær å si noe når man ikke har noe pent å si.

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, A National Acrobat skrev:

Jøss, det var da måte på... det kan man ikke gjøre noe med. Ikke vær så drittsekk. Man skal ikke si slike ting. Han liker sannsynligvis ikke alt ved deg, ingen er perfekte. Og slike ting som blodårer.. come on! De er deilige å slikke, prøv det. Kanskje du liker det?! ;) 

Er ikke drittsekk, sier bare hva jeg føler. Kan ikke noe for at jeg føler det slik. Har slikket dem, men brekker meg da. Han har 2 lange og tykke blodårer på toppen av skaftet som jeg ikke liker spesielt. Unnskyld har jeg sagt, men kan ikke noe for hva jeg føler.  

Skrevet

Det er vel helt normalt å ha blodårer som det å ikke ha det på penis? 

Anonymkode: 42fbe...b10

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel helt normalt å ha blodårer som det å ikke ha det på penis? 

Anonymkode: 42fbe...b10

Har ikke peiling. Men ser jo litt småekkelt ut. Den ene blodåra hans er jo lik som den lange han har på underarmen. Tilnærmet kopi...er ikke mye appetittlig mtp oral da.

Skrevet

Det er helt normalt med slike blodårer på penis. Ettersom du spør om du er rar som synes det er ekkelt, så må jeg si ja. Du er rar som tenker slik. 

Skrevet

Til etterretning så er hele penis en blodpølse, et svamplegeme som fylles av blod. Pell deg vekk fra mannen. Han fortjener ei som skjønner hvordan en penis er bygget opp.

Anonymkode: ef675...1a6

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, OxBall skrev:

Det er helt normalt med slike blodårer på penis. Ettersom du spør om du er rar som synes det er ekkelt, så må jeg si ja. Du er rar som tenker slik. 

Vet det er normalt, men fortsatt. Den ene blodåra er jo nesten like lang som underarmen min. Trodde der var normalt mer en del nede ved rota bare..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet det er normalt, men fortsatt. Den ene blodåra er jo nesten like lang som underarmen min. Trodde der var normalt mer en del nede ved rota bare..

Åra er like lang som underarmen. Lang penis med andre ord. Ofte blodårer på stort utstyr. Kalles grovt verktøy.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åra er like lang som underarmen. Lang penis med andre ord. Ofte blodårer på stort utstyr. Kalles grovt verktøy.

Grovt utstyr, haha. Men jeg bryr meg ikke om det så lenge jeg ikke finner det sexuell tilfredsstillende å se på. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nei, det går bra. Synes ikke akkurat at vulvaer (eller peniser for den saks skyld) er noe kunstneriske mesterverker.

Gjest Annetnavn_
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke drittsekk, sier bare hva jeg føler. Kan ikke noe for at jeg føler det slik. Har slikket dem, men brekker meg da. Han har 2 lange og tykke blodårer på toppen av skaftet som jeg ikke liker spesielt. Unnskyld har jeg sagt, men kan ikke noe for hva jeg føler.  

Man trenger ikke si alt man føler. Taushet er gull av og til.

Skrevet
12 minutter siden, Strixa skrev:

Man trenger ikke si alt man føler. Taushet er gull av og til.

Hmm, sant nok. 

Skrevet

Hvorfor så besatt av å si sånne ting da? Går din trang til å fortelle alt du tenker foran andre personers følelser? 

Anonymkode: 4481c...1a0

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grovt utstyr, haha. Men jeg bryr meg ikke om det så lenge jeg ikke finner det sexuell tilfredsstillende å se på. 

Opptatt av det ytre du? Sjarmerende personlighetstrekk.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Så kjipt sagt av deg TS. Hvordan ville du tatt det om han uttrykte noe slikt om underlivet ditt? Eller brystvortene dine? :frkk:

Skrevet

Jeg syns egentlig alle folk sine kjønnsorganer er stygg som nøkken og ganske ekle. De er grei til sin bruk, men det er det. Men hvorfor si det?

Anonymkode: 01a47...b69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...