AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #21 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Så kjipt sagt av deg TS. Hvordan ville du tatt det om han uttrykte noe slikt om underlivet ditt? Eller brystvortene dine? Er ikke meninga og sa det heller ikke slik dere kanskje tror. Vi tok det opp på en sakelig måte og vi begge kom godt ut av samtalen han ed fantastisk ellers i senga så skal ikke klage. Tilfredsstiller meg som ingen andre. Anonymkode: 9c0ce...156
Bruuker Skrevet 6. november 2017 #22 Skrevet 6. november 2017 Er utrolig normalt å ha en ganske markert og tydelig blodåre fra roten og utover skaftet på oversiden. Ofte er det andre også. Sikkert ikke alle som liker, men aldri hørt det før faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #23 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så besatt av å si sånne ting da? Går din trang til å fortelle alt du tenker foran andre personers følelser? Anonymkode: 4481c...1a0 Hun her er klart noe histronisk. Stakkars mann. Anonymkode: ef675...1a6
Sphynx Skrevet 6. november 2017 #24 Skrevet 6. november 2017 Mange menn som pumper opp penis med pumpe for å få mer tydelige blodårer. Tenk på det du.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #25 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, Sphynx skrev: Mange menn som pumper opp penis med pumpe for å få mer tydelige blodårer. Tenk på det du. Får vel bare eksponere meg for den oftere eller se litt mer bilder på nett. Vil veldig gjerne like blodårer. Høres ut som han har den ekleste penisen ut i fra hvordan jeg utrykker meg. Men den er ellers helt fantastisk: Stor, estetisk og faste store baller Anonymkode: 9c0ce...156 1
Sphynx Skrevet 6. november 2017 #26 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får vel bare eksponere meg for den oftere eller se litt mer bilder på nett. Vil veldig gjerne like blodårer. Høres ut som han har den ekleste penisen ut i fra hvordan jeg utrykker meg. Men den er ellers helt fantastisk: Stor, estetisk og faste store baller Anonymkode: 9c0ce...156 Faste store baller
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #27 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Sphynx skrev: Faste store baller Ikkesant! Anonymkode: 9c0ce...156
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #28 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt greia...kjæresten min blir småfurt fordi jeg ikke synes en penis som er erigert og har mye blodårer, er deilig å se på. Har ikke noe i mot å leke med han, men til tider er det litt motbydelig. Er jeg rar som tenker slik? Anonymkode: 9c0ce...156 Eh, ja... Anonymkode: d222b...848
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #29 Skrevet 6. november 2017 7 minutter siden, Sphynx skrev: Mange menn som pumper opp penis med pumpe for å få mer tydelige blodårer. Tenk på det du. Har du positiv erfaring med menn som pumper penis? Anonymkode: ef675...1a6
Sphynx Skrevet 6. november 2017 #30 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du positiv erfaring med menn som pumper penis? Anonymkode: ef675...1a6 Har ingen personlige erfaringer med menn som pumper penis, men jeg har solgt penispumper i 5 år, so I know.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #31 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, Sphynx skrev: Har ingen personlige erfaringer med menn som pumper penis, men jeg har solgt penispumper i 5 år, so I know. Hvilke tilbakemelding gir disse? Anonymkode: ef675...1a6
Sphynx Skrevet 6. november 2017 #32 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke tilbakemelding gir disse? Anonymkode: ef675...1a6 Noen trenger penispumpe for å hjelpe i gang en ereksjon, andre bruker det for å få en mer maksimal ereksjon. Noen bruker også penispumpe for å få større penis eller tydeligere blodårer. Bruker det pumpe, vil du kunne pumpe mer blod inn i penis og setter du på en penisring etter pumpebruk, får du nyte den maksimale ereksjonen lengere. Mange er veldig fornøyde. Kvalitet osv kommer an på hvor mye du legger i en pumpe. Vi selger pumper for 179 til 1799.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #33 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Sphynx skrev: Noen trenger penispumpe for å hjelpe i gang en ereksjon, andre bruker det for å få en mer maksimal ereksjon. Noen bruker også penispumpe for å få større penis eller tydeligere blodårer. Bruker det pumpe, vil du kunne pumpe mer blod inn i penis og setter du på en penisring etter pumpebruk, får du nyte den maksimale ereksjonen lengere. Mange er veldig fornøyde. Kvalitet osv kommer an på hvor mye du legger i en pumpe. Vi selger pumper for 179 til 1799. Så hvis jeg hadde brukt en pumpe på min 23 cm lange og 17 cm omkrets ville den kunne bli større? Hvor mye? Penisring mm. Anonymkode: ef675...1a6
Sphere Skrevet 6. november 2017 #34 Skrevet 6. november 2017 Hadde noen hadde synes jeg var ekkel der nede, hadde det ikke blitt noe forhold heller, for å si det slik. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #35 Skrevet 6. november 2017 Greit at det er slik du føler det, men hvorfor må du si det til ham? Jeg synes ikke peniser er så vakre å se på jeg heller, men sier selvfølgelig ikke det til typen. Han får stadig komplimenter for hele seg, kjønnet inkludert. Er ganske sikker på at han heller ikke synes vaginaen min er noe pen å se på, men det hadde såret litt om han hele tiden skulle påpeke dette. Anonymkode: 46bdd...f5e
Sphynx Skrevet 6. november 2017 #36 Skrevet 6. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis jeg hadde brukt en pumpe på min 23 cm lange og 17 cm omkrets ville den kunne bli større? Hvor mye? Penisring mm. Anonymkode: ef675...1a6 Finnes ikke noe fasit på det. Anbefaler deg heller å prøve. Og om du gjør det, vær påpasselig med å kjøpe en pumpe som er stor nok
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #37 Skrevet 6. november 2017 18 minutter siden, Sphynx skrev: Noen trenger penispumpe for å hjelpe i gang en ereksjon, andre bruker det for å få en mer maksimal ereksjon. Noen bruker også penispumpe for å få større penis eller tydeligere blodårer. Bruker det pumpe, vil du kunne pumpe mer blod inn i penis og setter du på en penisring etter pumpebruk, får du nyte den maksimale ereksjonen lengere. Mange er veldig fornøyde. Kvalitet osv kommer an på hvor mye du legger i en pumpe. Vi selger pumper for 179 til 1799. Hjelp! Tror ikke typen min kan bruke slik da i hvertfall! Blir den større og får flere blodårer av det vil jeg ikke klare å få den inn selv med mye glide. Anonymkode: 9c0ce...156
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. november 2017 #38 Skrevet 6. november 2017 Jeg synes kjønnsorgan er fint å se på jeg. Tror enda ikke jeg har opplevd en pikk som er frastøtende. Det er jo hva de kan gjøre jeg liker ved dem, ikke hvordan de ser ut.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #39 Skrevet 6. november 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Jeg synes kjønnsorgan er fint å se på jeg. Tror enda ikke jeg har opplevd en pikk som er frastøtende. Det er jo hva de kan gjøre jeg liker ved dem, ikke hvordan de ser ut. Synes jo det jeg og! Altså som sagt, så har han den flotteste penisen jeg noen gang har sett før, men bare med en del blodårer personlig foretrekker jeg å kjenne det godt etter en økt og derfor er han helt perfekt for meg. Anonymkode: 9c0ce...156
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #40 Skrevet 6. november 2017 57 minutter siden, Sphynx skrev: Finnes ikke noe fasit på det. Anbefaler deg heller å prøve. Og om du gjør det, vær påpasselig med å kjøpe en pumpe som er stor nok Hva anbefales. You know. Anonymkode: ef675...1a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå