Gå til innhold

hevn !!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har bygget et anneks i hagen , som ikke har godkjente strøm kurser ut ! har blitt dumpa for en annen :)  huset står på eks ,men kan jeg bli straffet selv i ettertid hvis jeg lufter det for bkk 

Anonymkode: dc102...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja.

Anonymkode: 98b6c...d10

hvordan det ?

Anonymkode: dc102...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er den som står oppført som eier av eiendommen som blir straffet for ulovlig oppføring og montering av strømkretser. Han må bevise at det er du som har utført arbeidet dersom det skal gå ut over deg. 

Ellers ser jeg ikke helt hva slags hevn det å melde fra om strømkretser vil gi? Vil han melde deg for ulovlig utført arbeid på hans tomt?

Anonymkode: 64459...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det er den som står oppført som eier av eiendommen som blir straffet for ulovlig oppføring og montering av strømkretser. Han må bevise at det er du som har utført arbeidet dersom det skal gå ut over deg. 

Ellers ser jeg ikke helt hva slags hevn det å melde fra om strømkretser vil gi? Vil han melde deg for ulovlig utført arbeid på hans tomt?

Anonymkode: 64459...a68

det er eks som har kjøpt meg ut for litt siden , vet at kurser ut i anneks ikke er godkjent og lovlig , at det blir en bot og det må godkjennes på nytt av fagman . men siden jeg har vert tidligere eier av huset , kan jeg da bli straffet selv i etter tid . litt kjipt å få slengt en bot i fjeset selv :) 

Anonymkode: dc102...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

det er eks som har kjøpt meg ut for litt siden , vet at kurser ut i anneks ikke er godkjent og lovlig , at det blir en bot og det må godkjennes på nytt av fagman . men siden jeg har vert tidligere eier av huset , kan jeg da bli straffet selv i etter tid . litt kjipt å få slengt en bot i fjeset selv :) 

Anonymkode: dc102...0ab

Ja. Da blir du nok straffet også. Da arbeidet er utført i en periode du også står oppført som eier. 

Hva har han gjort siden du ønsker hevn?

Anonymkode: 64459...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Da blir du nok straffet også. Da arbeidet er utført i en periode du også står oppført som eier. 

Hva har han gjort siden du ønsker hevn?

Anonymkode: 64459...a68

ble dumpet for en annen :) da burde jeg vel la være å ringe bkk 

Anonymkode: dc102...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...