AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Har nå fått tabeletter mot urinveisinfeksjon. Jeg tisset hver halve time, skikkelig vondt og det kom blod. Har nå tatt 1 tabelett og når jeg var på wc nå så var det ikke fullt så vondt og ikke noe blod. Er det mulig ? Virker de så fort? Anonymkode: 3a0a6...da7
Mokkilokki Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Heller tvilsomt, som regel virker de innen et døgn. Du får lese bruksanvisningen kanskje det gir deg et pekepinn hvor fort den typen du har fått virker.
Påkrevd Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Kommer vel helt an på infeksjonen og type kur. Men antibiotika har ofte en ganske rask effekt (halvtime hørtes veldig kjapt ut, da). Men husk å ta hele kuren du har fått foreskrevet selv om symptomene forsvinner. Hvis ikke er det større sjanse for at infeksjonen ligger latent og blusser opp igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Dette må du spørre legen din om Anonymkode: 58785...cd4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Det virker ofte fort ja. De fleste føler seg bedre innen et døgn. Anonymkode: ef3bf...7a1 1
minister-mio Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 min erfaring er at det virker veldig fort.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Kommer helt ann på. Som oftest innen ett døgn (men ta hele kuren!) og en gang har jeg vært på forskjellig antibiotika i måneder! (og for ett helvete det var). Anonymkode: fb997...281
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Da jeg hadde uvi virket det i løpet av et par timer. Det var bra, for etter at jeg kom meg hjem fra legen kunne jeg fortelle nøyaktig hvor min venstre nyre befant seg. Anonymkode: ce682...62d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 7 timer siden, Mokkilokki skrev: Heller tvilsomt, som regel virker de innen et døgn. Du får lese bruksanvisningen kanskje det gir deg et pekepinn hvor fort den typen du har fått virker. Neida. De virker fra umiddelbart til 2-3 timer etter første tatte tablett. Jeg kjørte sist fra legekontoret tilbake på jobb (en tur på 30 min) og var mye bedre før jeg var fremme. Anonymkode: 80c09...ad9
boblevann Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 Hvis legen har truffet innertieren med antibiotikatype i forhold til bakterietype kan de fungere ufattelig raskt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå