Gå til innhold

Til menn som har møtt "The Special Lady"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sant?

Kan du gå fra å være horebukk til å bli seriøs når du møter hun du liker godt nok? I likhet med denne tråden:

Jeg har nemlig noe gående med en mann som har en fortid som storflørter. Han mener at jeg er spesiell for han.

Men slik jeg har forstått det så har slike menn en tendens til å si det til alle de møter...Bare ute etter sex og lignende...

Men han har gått veldig langt for å vise at han elsker meg og har endret livsstilen sin, kontakter meg hele tiden, viser meg mye omsorg og oppmerksomhet, kommer godt overens med familie og venner. Alt er veldig fint bortsett fra den lille stemmen min rundt hans fortid, som gjør meg veldig usikker.

Er det noen som har møtt en som har en fortid som flørter, som har endret seg for deg? Har du noen sinne vært unntaket?

Og hvis du har vært det... Hva gjorde at du forsto at du var unntaket?

Anonymkode: bb544...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tillegg lurer jeg på om dere var åpne rundt usikkerheten deres? Sa du til han at fortiden hans gjorde deg usikker?

Jeg ble inspirert av videoen i tråden jeg refererer til, den fikk meg til å tenke at man faktisk kan være unntaket. Skulle gjerne hørt fra de i samme situasjon 

 

Anonymkode: bb544...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How to fix a player? 

Det er ingen grenser for hvor langt enkelte kvinner vil strekke seg for å frelse en dass med omsorg og kjærlighet. Det ligger kanskje i genene, behovet for å redde noen. Massemordere gifter seg med sine kvinnelige brevsendere. Menn med grov vold på rullebladet har ofte svært vakre og hengivne kjærester. Forstå det den som kan. For meg er det irrasjonelt og tilsynelatende totalt uten overordnet strategi. Hva vil disse damene med disse mennene? Det virker ikke som de bedømmer noe som helst av kvaliteter underveis, og er heller naive ad adundas for å leke demning for disse mannfolka. Go figure. 

Hvis det i det hele tatt er en sjanse for at man har funnet seg en mann som er player, eller "flørter" (usikker på hva Ts egentlig mener her, så jeg går utifra det verste) burde få alle alarmbjeller til å ringe. Det kommer ikke noe godt ut av sånne menn. Tro meg, flere av mine nære venner er akkurat den typen menn. De har en måte å vurdere mennesker på som ikke formidles likt til kvinnene de dater. Det er et enormt gap mellom hva de sier til gutta og hva de sier til dere. Det ender selvfølgelig alltid dårlig, før eller senere. Kanskje du er 40 når bomben treffer. Kanskje har det vært en 4-5 utroskapstilfeller du ikke vet om på veien. Endring må komme fra innsiden av disse mennene. Det bør ikke være noe som helst tvil.

Hadde jeg vært kvinne, vel vitende om det jeg vet, ville jeg gått langt i å unngå slike menn. De er forbrukere av kvinner. Så enkelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha noen som i utgangspunktet er en "horebukk"?

Kvinner som velger slik har noen issues. Jeg antar at det er noen komplekser som spiller inn - et behov for bekreftelse av egen verdi, der den ultimate 'medaljen' er noen som omvendes for deg. 

I realiteten er det ikke de kvinnene som vinner. 

Anonymkode: 3db3a...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Arcturus said:

How to fix a player? 

Det er ingen grenser for hvor langt enkelte kvinner vil strekke seg for å frelse en dass med omsorg og kjærlighet. Det ligger kanskje i genene, behovet for å redde noen. Massemordere gifter seg med sine kvinnelige brevsendere. Menn med grov vold på rullebladet har ofte svært vakre og hengivne kjærester. Forstå det den som kan. For meg er det irrasjonelt og tilsynelatende totalt uten overordnet strategi. Hva vil disse damene med disse mennene? Det virker ikke som de bedømmer noe som helst av kvaliteter underveis, og er heller naive ad adundas for å leke demning for disse mannfolka. Go figure. 

Hvis det i det hele tatt er en sjanse for at man har funnet seg en mann som er player, eller "flørter" (usikker på hva Ts egentlig mener her, så jeg går utifra det verste) burde få alle alarmbjeller til å ringe. Det kommer ikke noe godt ut av sånne menn. Tro meg, flere av mine nære venner er akkurat den typen menn. De har en måte å vurdere mennesker på som ikke formidles likt til kvinnene de dater. Det er et enormt gap mellom hva de sier til gutta og hva de sier til dere. Det ender selvfølgelig alltid dårlig, før eller senere. Kanskje du er 40 når bomben treffer. Kanskje har det vært en 4-5 utroskapstilfeller du ikke vet om på veien. Endring må komme fra innsiden av disse mennene. Det bør ikke være noe som helst tvil.

Hadde jeg vært kvinne, vel vitende om det jeg vet, ville jeg gått langt i å unngå slike menn. De er forbrukere av kvinner. Så enkelt. 

Yep.

Fikk total sjokk da jeg hørte noen av disse gutta prate om sitt kvinnesyn. Det verste? Mange av de svigermors drøm.

Damer er heldige de ikke vet hva mannen deres egentlig tenker og føler. Er helt sjukt mye snusk der ute.

Anonymkode: b6c51...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enformig tankegang på KG`ere (som vanlig)

Jeg som trodde at mennesker var litt forbi "tiss og bæsj er en badboy"-stadiet

Anonymkode: ad1dd...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er som meg kan han bli veldig interessert i en periode helt til han plutselig ikke er det

 

3 timer siden, Arcturus skrev:

 

Hvis det i det hele tatt er en sjanse for at man har funnet seg en mann som er player, eller "flørter" (usikker på hva Ts egentlig mener her, så jeg går utifra det verste) burde få alle alarmbjeller til å ringe. Det kommer ikke noe godt ut av sånne menn. Tro meg, flere av mine nære venner er akkurat den typen menn. De har en måte å vurdere mennesker på som ikke formidles likt til kvinnene de dater. Det er et enormt gap mellom hva de sier til gutta og hva de sier til dere. Det ender selvfølgelig alltid dårlig, før eller senere. Kanskje du er 40 når bomben treffer. Kanskje har det vært en 4-5 utroskapstilfeller du ikke vet om på veien. Endring må komme fra innsiden av disse mennene. Det bør ikke være noe som helst tvil.

Hadde jeg vært kvinne, vel vitende om det jeg vet, ville jeg gått langt i å unngå slike menn. De er forbrukere av kvinner. Så enkelt. 

Forskjellen mellom de som er virkelig gode med kvinner, og de som blir kalt kvinnehatere/pua/creep osv, er ofte bare evnen til å holde kjeft(og evt utseende). Ikke ytre hva de tenker om hvordan kvinner fungerer til feil personer

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overordnet strategi? :ler: unnskyld at jeg ler Arcturus men du har nok rett i at det nettopp ikke finnes noen slik strategi i de tilfellene du referer til. 

Anonymkode: 98eee...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...