AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Ofte når man sitter på do kan man falle for fristelsen og lese en nettavis eller kanskje blogg. Men la det stoppe der! Mens jeg tok morgendritten gikk jeg inn for å sjekke Tinder, og oppdaget at jeg hadde fått en ganske hyggelig melding fra ei skreppe for å si det sånn. Og det resulterte i at blodet fort samlet seg i "lovesticken" min, som igjen resulterte i en ufrivillig "poke" inne i doskåla. – Men hvorfor ikke bare ta en dusj?, sa folk. Men det er lettere sagt en gjort når man er på jobben. Fikk heldigvis lurt litt springvann i hånden og polert tuppen, så det ordnet seg greit nok. Men ikke akkurat en kul start på mandagen. Så vær forsiktige, gutter! - Vidar Anonymkode: f06ca...bf2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Også de doene hos oss som er skikkelig ekle også, da. Er dusj i kjelleren om det er krise. Anonymkode: 3c48b...fa8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, sommergutten skrev: je har så stor pikk så jeg treffer med hodepikken ned i vannet i do vær gang jeg sitter og besjer hvil ha mindre tiss hveldi plagsomt Tror det lønner seg med et rettskrivnings kurs før du eventuelt skaffer deg ny tiss. Anonymkode: 50ca1...74f 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 Man lærer så lenge man tidrerAnonymkode: 59b4c...ce4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå