Gå til innhold

Jeg kyssa han!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på dater'n i to måneder med en fyr jeg møtte på tinder. Siden begge to er ganske opptatte har vi bare møttes én gang i uka. Vi har gått veldig sakte frem og jeg tror han har holdt tilbake fordi han vet at jeg har opplevd noe som har gjort meg skeptisk/redd for menn i begynnelsen. Men jeg vet jo ikke om han har holdt igjen eller om han ikke har følt seg klar. 

I går, da jeg skulle dra etter å ha vært hos han i en del timer, kyssa jeg han. Skjebnen ville det slik at jeg glemte igjen noe hos han, så da jeg kom tilbake for å hente det, kyssa han meg og sa etterpå 'måtte ha ett til'. 

Det virket jo altså som at han likte å kysse meg. Men at jeg tar initiativ er helt nytt for meg. Nå går jeg altså og er redd for at han synes jeg var litt voldsom med initiativet mitt. Jeg er bare 23 år, men har hatt et langvarig forhold før og vært på flørtern med andre, men akkurat det at jeg må ta initiativ til det første kysset, det er nytt for meg. 

Så menn; Synes dere det er sexy om jenta tar initiativ til det første kysset? 

Anonymkode: 6cb3a...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at han måtte hsa et til så satte han pris på det!

Menn er forskjellige, men mange liker en dame som tar initiativ.

Anonymkode: 98f8a...d87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er jo individer ned ulike preferanser, men jeg har ennå til gode å oppleve/høre om en mann som ikke har likt at jenta de har flørtet med/vært på dater'n med har tatt initiativ til å kysse dem... 

Og siden han tok et kyss til da du kom tilbake for å hente det du glemte, så tror jeg ikke du trenger å lure så veldig på om han likte det eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du tok insj ellers kunne det fort blitt kleint om ingen turte å ta insj og dere begge bare venta på at den andre skulle gjøre det :)

Anonymkode: efdaf...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort mange ganger opp gjennom. Det har aldri virka avskrekkende. Noen er mer sjenerte og tilbakeholdne, og da kan jeg gjerne være isbryteren. Det er bare gammeldags, den der ideen om at jenta skal vente passivt på neste steg. Har du lyst, kyss han! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Supert at du tok insj ellers kunne det fort blitt kleint om ingen turte å ta insj og dere begge bare venta på at den andre skulle gjøre det :)

Anonymkode: efdaf...1f9

Det var nettopp det jeg følte på også! Også var jeg redd han skulle føle seg friendzona 😅

Anonymkode: 6cb3a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...