AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Hei! Jeg fikk påvist urinveisinfeksjon for 5 dager siden og har gått på antibiotikakur de siste 5 dagene. Jeg merker at det ikke svir når jeg tisser lengre , men jeg føler meg fortsatt veldig slapp. Jeg har nesten ikke feber, men er veldig kvalm, vondt i hodet, korsryggen, magen og under ribbeina. Da jeg var hos legen sa han at jeg trolig hadde hatt urinveisinfeksjon i langt over en uke uten at jeg selv var klar over dette og urinprøven var veldig grumsete og så ikke bra ut i det hele tatt. De ville derfor måle CRP for å utelukke nyrebekkenbetennelse, og fant ingen forhøyet verdi. Men siden formen ikke er blitt særlig bedre enda er det mulighet for at jeg har utviklet nyrebekkenbetennelse? Eller er det normalt å føle seg sløv og dårlig en stund etter urinveisinfeksjon? Anonymkode: 6826b...842
dillyduzit Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Det er mulig ja, ring legevakt. Du kan ha fått feil antibiotika dersom du fikk det før dyrk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå