Gå til innhold

Hvordan introdusere leketøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man skal ha sex? 

Jeg har kjøpt en liten klitoris stimulator, men jeg kjenner jeg rødmer bare jeg tenker på hvordan jeg skal si det til mannen at, hei se hva jeg har kjøpt... 

Vi er godt voksne begge to, har begge levd ett liv før vi møttes, men han er litt forsiktig og litt blyg når det kommer til sex. Noe han forøvrig ikke har noen grunn til egentlig, han er særs velutstyrt, har en kjempefin kropp og egentlig en god elsker. Det eneste jeg kan si noe på er at han ikke er så god på å få meg til å komme, så derfor har jeg kjøpt det lille tilbehøret, men nå vet jeg altså ikke hvordan jeg skal si det... 

Anonymkode: e06fa...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en vibrator til han. Noe i gata av Hitachi Magic wand som han kan kose seg med. Så er isen brytt.

Anonymkode: 10a3c...913

Gjest Coolaid
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man skal ha sex? 

Jeg har kjøpt en liten klitoris stimulator, men jeg kjenner jeg rødmer bare jeg tenker på hvordan jeg skal si det til mannen at, hei se hva jeg har kjøpt... 

Vi er godt voksne begge to, har begge levd ett liv før vi møttes, men han er litt forsiktig og litt blyg når det kommer til sex. Noe han forøvrig ikke har noen grunn til egentlig, han er særs velutstyrt, har en kjempefin kropp og egentlig en god elsker. Det eneste jeg kan si noe på er at han ikke er så god på å få meg til å komme, så derfor har jeg kjøpt det lille tilbehøret, men nå vet jeg altså ikke hvordan jeg skal si det... 

Anonymkode: e06fa...2d5

Si at du har lyst at dere skal bruke den sammen. Da føler han seg ikke utelatt. Neste gang kjøper du noe som dere begge kan bruke.

Skrevet

Bare si det som det er, at du trenger klitorisstimuli for å få orgasme. Som veldig mange kvinner. Naivt å tro at kvinner kommer bare fordi han har en deilig pikk og det føles godt å bli penetrert. Han får være mann nok til å takle det. 

Skrevet

Jeg tar opp sånne ting like naturlig og normalt som det skulle vært "se på den nye brødristeren jeg har kjøpt" "har kjøpt tannkrem i dag" 

Forsåvidt skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være sammen med en mann som er dårlig på å få deg til å komme. Leketøy er et flott krydder i sexlivet men sexlivet skal jo være bra i utgangspunktet uten leketøy også. 
Hvis han ikke gidder å få deg til å komme har han hvertfall ingenting å bli "støtt" over når du drar opp vibratoren fra nattbordsskuffen neste gang dere har sex og skrur den på og bruker den som det var helt naturlig, uten å trenge å si noe om det eller gjøre det til en greie engang. Bare ta den opp og bruk du! 

Anonymkode: fe3d2...86f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...