Gå til innhold

19 cm lang penis. Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke i forhold til at den er 19 cm lang.

Anonymkode: 91a51...874

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i forhold til at den er 19 cm lang.

Hvordan måler man da? Vet lengden min, men ikke rundt. Har egentlig aldri brydd meg om dette før jeg leste trådene her på kg, og i tillegg nå snart skal ha sex for første gang. 

Anonymkode: 1b199...df8

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig. Selvfølgelig kan det bli et problem, og kreve mer å ha,sex med en med veldig tykk penis. 

Anonymkode: 04bf0...b18

Men hva er tykk da for deg og generelt? Og hvordan måler man dette :( 

Skrevet

Siden det er første gangen og du er redd for at hun skal få vondt synes jeg du skal overlate kontrollen til henne. Legg deg på ryggen og la hun få "tre seg på" i det tempoet hun selv ønsker og er klar for.

Anonymkode: ab38f...eea

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan måler man da? Vet lengden min, men ikke rundt. Har egentlig aldri brydd meg om dette før jeg leste trådene her på kg, og i tillegg nå snart skal ha sex for første gang. 

Man måler lengden på oversiden i alle fall. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er første gangen og du er redd for at hun skal få vondt synes jeg du skal overlate kontrollen til henne. Legg deg på ryggen og la hun få "tre seg på" i det tempoet hun selv ønsker og er klar for.

Anonymkode: ab38f...eea

Hmm, er nok kanskje lurt. Men vet jo ikke om jeg er stor eller liten.. :( ingen som har noen svar her inne? Og hordan måle? 

Skrevet
1 minutt siden, Isambard skrev:

Man måler lengden på oversiden i alle fall. 

I know, den ble målt i går og oppført i overskriften på tråden (19) men hva med tykkelse? Er den fra under penishode eller nede ved roten? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I know, den ble målt i går og oppført i overskriften på tråden (19) men hva med tykkelse? Er den fra under penishode eller nede ved roten? 

På det tykkeste mellom rot og hode. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På det tykkeste mellom rot og hode. 

Huff, målte nå :( hva var det som beregnes som tykk når den er 19 cm land? :ac:

Gjest supernova_87
Skrevet

Okei, altså du må bare roe litt ned. Du har den penisen du har, og du har den kjæresten du har. De aller fleste finner en måte å bli kompatible på når det gjelder sex. Det er mer ulik preferanse i hyppighet og vanskegrad/eksperimentering som kan ødelegge i et forhold (gjerne etter å ha vært sammen i lang tid). 

Jeg tror du bare må logge av nå. Ikke tenke mer på størrelsen din, eller hvor trang hun er. Som sagt sex kan gjøre vondt første gang uavhengig av størrelse, og gjerne mer vondt hvis du er stor, men det gjør det ikke for alle, og det er ikke vits å bekymre seg for dette på forhånd. Det vil dessuten være verdt det hvis dere er forelska og glad i hverandre, og du er grei og fin og alt rundt er bra og deilig. Tenk på det, gled deg, vær litt nervøs (det er jo helt vanlig å være spent for noe sånt), men så driter du i hvor tykk og lang og hva som er vanlig og alt det der. Du har en penis, hun har en vagina og det kommer til å funke etter hvert. :)

Skrevet

Å herregud. Finn deg ei innkjørt ei på 35 da.

Anonymkode: 65d18...f36

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Okei, altså du må bare roe litt ned. Du har den penisen du har, og du har den kjæresten du har. De aller fleste finner en måte å bli kompatible på når det gjelder sex. Det er mer ulik preferanse i hyppighet og vanskegrad/eksperimentering som kan ødelegge i et forhold (gjerne etter å ha vært sammen i lang tid). 

Jeg tror du bare må logge av nå. Ikke tenke mer på størrelsen din, eller hvor trang hun er. Som sagt sex kan gjøre vondt første gang uavhengig av størrelse, og gjerne mer vondt hvis du er stor, men det gjør det ikke for alle, og det er ikke vits å bekymre seg for dette på forhånd. Det vil dessuten være verdt det hvis dere er forelska og glad i hverandre, og du er grei og fin og alt rundt er bra og deilig. Tenk på det, gled deg, vær litt nervøs (det er jo helt vanlig å være spent for noe sånt), men så driter du i hvor tykk og lang og hva som er vanlig og alt det der. Du har en penis, hun har en vagina og det kommer til å funke etter hvert. :)

Tror det kan være lurt ja! Gleder meg veldig men er samtidig litt nervøs. Er så spent på om vi kommer til å ha bra kjemi, at begge føler det er noe vi kan bygge videre på. Målte tykkelsen nå på det tykkeste punktet og det kom på 18,8 cm ca. Håper ikke det er veldig tykt/tynt for henne. Jeg er positiv nå etter å ha lest mye av deres innlegg, takk :) dette ordner deg! 

Skrevet

Hvis du ikke målte rundt ballene så er du tjukkere enn du er lang. Det blir bra. Hun vil huske den.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke målte rundt ballene så er du tjukkere enn du er lang. Det blir bra. Hun vil huske den.

Målte rundt det tykkeste punktet på skaftet. Endte på 18,8 cm i omkrets.. :( var dette feil?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åhh :( håper kjæreste hun jeg holder på med klarer litt mer. I innleggene over blir deg sagt at for tykk penis kan være vanskelig, men hva er tykk penis? :ac:

Typen sin er stor i omkrets også den. 

Hvorfor skal hun trenge å få inn mer fingre?

Anonymkode: f04c3...1dd

Skrevet (endret)
På 6.11.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Endret av meeg
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen sin er stor i omkrets også den. 

Hvorfor skal hun trenge å få inn mer fingre?

Fordi penisen min er litt større enn noen fingre 🙈

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi penisen min er litt større enn noen fingre 🙈

Ja, men jeg får jo inn penisen hans fordi om jeg ikke får inn flere fingre... Null stress det. Var ubehagelig i begynnelsen, men det går seg jo fint til

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg får jo inn penisen hans fordi om jeg ikke får inn flere fingre... Null stress det. Var ubehagelig i begynnelsen, men det går seg jo fint til

Godt å høre :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kan være lurt ja! Gleder meg veldig men er samtidig litt nervøs. Er så spent på om vi kommer til å ha bra kjemi, at begge føler det er noe vi kan bygge videre på. Målte tykkelsen nå på det tykkeste punktet og det kom på 18,8 cm ca. Håper ikke det er veldig tykt/tynt for henne. Jeg er positiv nå etter å ha lest mye av deres innlegg, takk :) dette ordner deg! 

Damn!!! :rodmer:

Hun vil elske den! Men med så tykk penis må du nok ta det rolig. Bruk fingre først. Eventuelt bruk fingre og utvid henne over et par-tre uker før dere prøver med penis. 

Anonymkode: 5eb26...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...