AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #41 Skrevet 6. november 2017 Skrytetrådene her på kg er flaue. Anonymkode: 65d18...f36 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #42 Skrevet 6. november 2017 9 minutter siden, Rainstorm skrev: Første gang for kvinner kan bli smertefullt nesten uavhengig av størrelse. Mange som ikke får vondt og mange som ikke blør, men noen gjør det. Og det er ikke farlig. Så lenge du ikke friker ut hvis hun får vondt eller gråter eller du får masse blod på penis. Ta det sakte og passe på at det går greit. Jeg husker jeg blødde i mange dager og trodde jeg hadde ødelagt alt, det var bare smertefullt og kjipt mens vi holdt på enda fyren var helt topp og veldig hensynsfull. Sex ble ikke godt før etter en del ganger. Men det er også helt greit. Og så er det noen kvinner som har en ømfintlig livmortapp og veldig vondt å bli bunnet og andre som synes det er deilig og himmelsk. Helt umulig å si hvilken kjæresten din er. Bare ta hensyn til henne og vær åpne med hverandre. Heldiggris. Hmm, takk for langt og utfyllende svar håper hun vil like det uansett og vi finner tid til å prøve mer fremover, i vårt eget tempo-tar oss god tid. Heldigris fordi hun er jomfru? Anonymkode: 1b199...df8
Gjest supernova_87 Skrevet 6. november 2017 #43 Skrevet 6. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, takk for langt og utfyllende svar håper hun vil like det uansett og vi finner tid til å prøve mer fremover, i vårt eget tempo-tar oss god tid. Heldigris fordi hun er jomfru? Anonymkode: 1b199...df8 Haha, ikke fordi hun er det. Men fordi dere begge er det og har sjansen til å utforske sex sammen med noen dere er glad i for første gang. Er få ting som er så spennende!
Isambard Skrevet 6. november 2017 #44 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Derfor jeg kunne tenkt meg å teste eller lage meg en etterligning av vagina for å se om den ikke blir for trang/stor. Anonymkode: 1b199...df8 Hæ?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #45 Skrevet 6. november 2017 5 minutter siden, Isambard skrev: Hæ? Mener at om jeg kunne lagd en etterligning av en normal vagina så jeg kan se om den blir for trang/stor eller om det får fint. Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #46 Skrevet 6. november 2017 8 minutter siden, Rainstorm skrev: Haha, ikke fordi hun er det. Men fordi dere begge er det og har sjansen til å utforske sex sammen med noen dere er glad i for første gang. Er få ting som er så spennende! Hehe, skjønner Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #47 Skrevet 6. november 2017 Du måler nok feil og har startet en dårlig skjult skrytetråd. Men om du faktisk har 19 cm bør du holde deg unna vaginaen og heller holde deeg til analen. Å få en penis støtende opp mot livmorhalsen er smertefullt. I analen er det ingen grense. Anonymkode: 55288...fb9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #48 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du måler nok feil og har startet en dårlig skjult skrytetråd. Men om du faktisk har 19 cm bør du holde deg unna vaginaen og heller holde deeg til analen. Å få en penis støtende opp mot livmorhalsen er smertefullt. I analen er det ingen grense. Anonymkode: 55288...fb9 Var ikke meninga å skryte! Hva er det å skryte av? Har alldri hatt sex før... Anonymkode: 1b199...df8
Isambard Skrevet 6. november 2017 #49 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener at om jeg kunne lagd en etterligning av en normal vagina så jeg kan se om den blir for trang/stor eller om det får fint. Anonymkode: 1b199...df8 Under tvil så velger jeg å ta deg seriøst: Bare glem å lage en modell. Det vil ikke gi deg noen svar, bare nye, unødvendige bekymringer. Bare ha sex med kjæresten din. Tipper det ikke er noe problem i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #50 Skrevet 6. november 2017 4 minutter siden, Isambard skrev: Under tvil så velger jeg å ta deg seriøst: Bare glem å lage en modell. Det vil ikke gi deg noen svar, bare nye, unødvendige bekymringer. Bare ha sex med kjæresten din. Tipper det ikke er noe problem i det hele tatt. Hmm, ser poenget. Tror du jenter foretrekke den tykk som en gjennomsnittlig banan/agurk? Slik at den ikke er vond, men de kjenner den. Takk for svar forresten Anonymkode: 1b199...df8
Isambard Skrevet 6. november 2017 #51 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, ser poenget. Tror du jenter foretrekke den tykk som en gjennomsnittlig banan/agurk? Slik at den ikke er vond, men de kjenner den. Takk for svar forresten Anonymkode: 1b199...df8 Det får nesten noen jenter svare på, men hvis jeg skal gjette tror jeg det skal ganske mye til for at tykkelsen er et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #52 Skrevet 6. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vagina er tøyelig. En baby skal kunne fødes. Anonymkode: 3313e...c4c SLUTT å bruk dette som sammenligning! Disse to har avsolutt INGEN ting med hverandre å gjøre og skal ikke settes i samme bås. Å sammenligne fødselsvidhet med vanlig samleie er bare tull. Det er mye som skjer i kroppen opp mot en fødsel... Anonymkode: 04bf0...b18 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #53 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Isambard skrev: Det får nesten noen jenter svare på, men hvis jeg skal gjette tror jeg det skal ganske mye til for at tykkelsen er et problem. Det varierer veldig. Selvfølgelig kan det bli et problem, og kreve mer å ha,sex med en med veldig tykk penis. Anonymkode: 04bf0...b18
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #54 Skrevet 6. november 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker kanskje litt på lenge, men også om hun er vid nok.. Anonymkode: 1b199...df8 Vid nok? Jeg fikk ikke inn en eneste finger da vi ble sammen, men det går seg jo til. Du må bare være forsiktig. Anonymkode: f04c3...1dd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #55 Skrevet 6. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vid nok? Jeg fikk ikke inn en eneste finger da vi ble sammen, men det går seg jo til. Du må bare være forsiktig. Anonymkode: f04c3...1dd Men klarer du å få inn hele handa i dag? Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #56 Skrevet 6. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det varierer veldig. Selvfølgelig kan det bli et problem, og kreve mer å ha,sex med en med veldig tykk penis. Anonymkode: 04bf0...b18 Hva er en veldig tykk penis da? Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #57 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men klarer du å få inn hele handa i dag? Anonymkode: 1b199...df8 Nei, jeg får inn en finger til vanlig og to hvis jeg er kåt. Anonymkode: f04c3...1dd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #58 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg får inn en finger til vanlig og to hvis jeg er kåt. Anonymkode: f04c3...1dd Åhh håper kjæreste hun jeg holder på med klarer litt mer. I innleggene over blir deg sagt at for tykk penis kan være vanskelig, men hva er tykk penis? Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #59 Skrevet 6. november 2017 Med din lengde. Omkrets over 15.2 cm. Anonymkode: 91a51...874
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #60 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med din lengde. Omkrets over 15.2 cm. Anonymkode: 91a51...874 Huff, nå har jeg ikke målebånd til å måle slikt. Men hvordan måler man da? Og er 15,2 i omkrets veldig tykt? 🤔 selv har jeg ikke peiling på hvor tykk jeg er. Anonymkode: 1b199...df8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå