AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #21 Skrevet 6. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være vondt med en 12 cm penis hvis man ikke er forsiktig også. Så jeg vil ikke si det er noe mer vondt med en lang. Å treffe livmorhalsen med full kraft er vondt, og kan skje både korte og lange peniser avhengig av hvilken stilling man bruker og hvor kåt jenta er. Jo kåtere, jo lenger opp trekker livmorhalsen seg. Anonymkode: b82bb...58d Hmm, dette har jeg ikke tenkt på. Får håpe jeg klarer å gjøre henne så kåt jeg kan! Men en ting er jo at jeg kan kontrollere hvor langt inn jeg går, men mer redd for at hun er for trang for eks. Finnes det muligheter for å lage en kunstig vagina med tilnærmet lik vidde? Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #22 Skrevet 6. november 2017 Vagina er tøyelig. En baby skal kunne fødes. Anonymkode: 3313e...c4c 3
Sheherasade Skrevet 6. november 2017 #23 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, dette har jeg ikke tenkt på. Får håpe jeg klarer å gjøre henne så kåt jeg kan! Men en ting er jo at jeg kan kontrollere hvor langt inn jeg går, men mer redd for at hun er for trang for eks. Finnes det muligheter for å lage en kunstig vagina med tilnærmet lik vidde? Anonymkode: 1b199...df8 Ser ikke helt poenget med å lage en kunstig vagina. Er det for å øve deg, mener du? Nei, det beste rådet er nok som andre sier å bare bruke god tid og ha god kommunikasjon underveis. Og satse på at ting blir bedre og bedre jo mer drevne dere blir sammen. Det går nok fint. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #24 Skrevet 6. november 2017 Ligg på rygg, og la henne sitte øverst. Da kan hun styre lnntrenging og tempo. Anonymkode: 975f8...654 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #25 Skrevet 6. november 2017 3 timer siden, Sheherasade skrev: Ser ikke helt poenget med å lage en kunstig vagina. Er det for å øve deg, mener du? Nei, det beste rådet er nok som andre sier å bare bruke god tid og ha god kommunikasjon underveis. Og satse på at ting blir bedre og bedre jo mer drevne dere blir sammen. Det går nok fint. Lykke til! Ikke øve, men se om det går bra med tanke på hvor vid den er og om det ikke blir for trangt. Takk for svar. Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #26 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ligg på rygg, og la henne sitte øverst. Da kan hun styre lnntrenging og tempo. Anonymkode: 975f8...654 Notert, takk. Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #27 Skrevet 6. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligg på rygg, og la henne sitte øverst. Da kan hun styre lnntrenging og tempo. Anonymkode: 975f8...654 Med 23 cm er det min erfaring at hun ikke bør sitte rett opp og ned, men heller lene seg fremover for ikke treffe livmorhalsen. La henne kose seg. Ikke jukk og styr på. Lytt til henne. Da går det for henne kjapt og ofte mange ganger. Anonymkode: 91a51...874 1
Isambard Skrevet 6. november 2017 #28 Skrevet 6. november 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er 20 år og jomfru. Etter å ha lest alle disse penistrådene her på KG, blir jeg bare mer og mer usikker. Jeg har en 19 cm lang kuk og er superredd for at hun jeg har holdt på med i et par måneder nå skal få vondt, ønske at den var større/mindre osv. Vet penisen ikke er alt, men vil bare at hun skal like det meste med sexen. Og spesielt når det er min første gang. Har dere noen tips/erfaringer? Anonymkode: 1b199...df8 Du er jo velutstyrt, men ikke *så* ekstremt at du skal ta sorgene på forskudd. Kanskje unngå visse stillinger hvor du treffer rett på livmorhalsen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #29 Skrevet 6. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vondt?! Haha nei SÅ stor penis har du ikke! Anonymkode: b82bb...58d kanskje ikke for deg, men de fleste kvinner har ikke en låvedør mellom beina Anonymkode: f74a3...856 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #30 Skrevet 6. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Med 23 cm er det min erfaring at hun ikke bør sitte rett opp og ned, men heller lene seg fremover for ikke treffe livmorhalsen. La henne kose seg. Ikke jukk og styr på. Lytt til henne. Da går det for henne kjapt og ofte mange ganger. Anonymkode: 91a51...874 Kan være lurt, takk! Skal lytte underveis, før og etter. Anonymkode: 1b199...df8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #31 Skrevet 6. november 2017 3 timer siden, Isambard skrev: Du er jo velutstyrt, men ikke *så* ekstremt at du skal ta sorgene på forskudd. Kanskje unngå visse stillinger hvor du treffer rett på livmorhalsen. Åhh, skjønner! Har ikke tenkt over hva som er velutstyrt og ikke...hørt en del om lengden og om den er for lang kan den treffe livmorhalsen. Men også lest litt om tykkelsen, men vet ikke hva som er stort eller lite der. Derfor jeg kunne tenkt meg å teste eller lage meg en etterligning av vagina for å se om den ikke blir for trang/stor. Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #32 Skrevet 6. november 2017 Luksusproblem. Anonymkode: 1906b...d1e 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #33 Skrevet 6. november 2017 Slapp av. de første gangene blir klønete uansett. Etterhvert vil hun sette pris på hver centimeter. Anonymkode: 9b05c...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #34 Skrevet 6. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av. de første gangene blir klønete uansett. Etterhvert vil hun sette pris på hver centimeter. Anonymkode: 9b05c...2a4 Håper det! Anonymkode: 1b199...df8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #35 Skrevet 6. november 2017 Du er normalt utrustet, og det går sikkert like bra med deg som det gjorde med alle andre 19-cm før deg. Slapp av, ha det gøy, og ikke vær ego. Anonymkode: f6b04...a50 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #36 Skrevet 6. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er normalt utrustet, og det går sikkert like bra med deg som det gjorde med alle andre 19-cm før deg. Slapp av, ha det gøy, og ikke vær ego. Anonymkode: f6b04...a50 Håper da det! Men tenker mere på vidden av vagina. Om penis vil gli lett inn og ut, selvfølgelig med mye glidemiddel da. Anonymkode: 1b199...df8
Sheherasade Skrevet 6. november 2017 #38 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lytt til henne. Da går det for henne kjapt og ofte mange ganger. Anonymkode: 91a51...874 Det var da veldig generalistisk. Mange kvinner får aldri orgasme av samleie. Og i hvert fall ikke uten klitorisstimuli i tillegg til penetrering. Så viktig at TS ikke ser på damas orgasme som suksess-faktor. Sex kan være helt herlig for damer selv om vi ikke får orgasmer av det. Men da kan det være viktig å heller gi henne det på andre måter/være tilstede mens hun får det før eller etter at han selv kommer. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #39 Skrevet 6. november 2017 14 minutter siden, Sheherasade skrev: Det var da veldig generalistisk. Mange kvinner får aldri orgasme av samleie. Og i hvert fall ikke uten klitorisstimuli i tillegg til penetrering. Så viktig at TS ikke ser på damas orgasme som suksess-faktor. Sex kan være helt herlig for damer selv om vi ikke får orgasmer av det. Men da kan det være viktig å heller gi henne det på andre måter/være tilstede mens hun får det før eller etter at han selv kommer. Ser ikke på orgasme som en suksessfaktor. Vil bare se henne nyte. Anonymkode: 1b199...df8 1
Gjest supernova_87 Skrevet 6. november 2017 #40 Skrevet 6. november 2017 Første gang for kvinner kan bli smertefullt nesten uavhengig av størrelse. Mange som ikke får vondt og mange som ikke blør, men noen gjør det. Og det er ikke farlig. Så lenge du ikke friker ut hvis hun får vondt eller gråter eller du får masse blod på penis. Ta det sakte og passe på at det går greit. Jeg husker jeg blødde i mange dager og trodde jeg hadde ødelagt alt, det var bare smertefullt og kjipt mens vi holdt på enda fyren var helt topp og veldig hensynsfull. Sex ble ikke godt før etter en del ganger. Men det er også helt greit. Og så er det noen kvinner som har en ømfintlig livmortapp og veldig vondt å bli bunnet og andre som synes det er deilig og himmelsk. Helt umulig å si hvilken kjæresten din er. Bare ta hensyn til henne og vær åpne med hverandre. Heldiggris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå