Hottrio Skrevet 6. november 2017 #21 Skrevet 6. november 2017 7 minutter siden, Maleficenta skrev: Er litt komisk hvor motstridende mange av disse trådene er. Først er det en tråd hvor en eller annen spekulerer i om kvinnens klesmote er skyld i økende antall voldtekter. Like etter leser man en tråd der en klager over at kvinner skjuler for mye under skjørtet. Ikke noe kvinner kler seg i er bra nok tydeligvis 😂 Nettopp!! Det startes tråder i hytt og vær, og det slenges bare ut en påstand om noe negativt, noe som kvinner gjør feil. Selvmotsigelser og alt mulig.... 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #22 Skrevet 6. november 2017 Jeg kjenner også en som sa at kvinner med skjørt er som poesi. Anonymkode: 4d429...3e0 1
Frøkensina Skrevet 6. november 2017 #23 Skrevet 6. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser mange kvinner som går med skjørt. Det eneste som dette plagget gjør, er å dekke til det vi menn vil se. Hva med å ikke bruke dette plagget. Slik at du viser frem det vi vil ha og kan vurdere om du er noe å satse på? Hverken vi eller du har lyst til å gå hele veien til der skjørtet forsvinner. Bare for å konstantere at du er OK eller ubrukelig? Når keg ser kvinner med skjørt. Så tenker jeg at de har noe å skjule... Anonymkode: b5267...800 Godt tenkt 1
Hottrio Skrevet 6. november 2017 #24 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Godt tenkt Ha ha!!! 2
Perelandra Skrevet 6. november 2017 #26 Skrevet 6. november 2017 Det er feil årstid for denne tråden TS! Prøv igjen til våren. Ingen liker å fryse på seg blærekatarr. 1
Honey Dew Skrevet 6. november 2017 #27 Skrevet 6. november 2017 Kvinner kler seg ikke for å tekkes mannfolkene. Vi bestemmer selv hvilke antrekk vi vil gå med 1
Hottrio Skrevet 6. november 2017 #28 Skrevet 6. november 2017 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Kvinner kler seg ikke for å tekkes mannfolkene. Vi bestemmer selv hvilke antrekk vi vil gå med Det er så sant!
Edie Skrevet 6. november 2017 #29 Skrevet 6. november 2017 Ryddet for personangrep og brukerdebatt. Tråden flyttes til Skråblikk og generaliseringer. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå