Gå til innhold

Må jeg til legen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Etter en fuktig natt på byen, så endte det opp med sex! (En jeg kjenner) 

vi hadde (beklager detaljer) hard og kjapp sex. Jeg sto på fire og han bomma, kan vi trygt si..... den kom veldig hardt OG fort i feil hull😨. Nå idag er det vondt, og jeg blør litt. Har faktisk gjort nr2 idag, det gikk overaskende fint. Men bør dette sjekkes til legen tro? 🙄

Anonymkode: 584f0...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan neppe gjøre annet enn å fortelle deg at det kommer til å gå over av seg selv.

Anonymkode: 0872d...e27

• Liker 4
Skrevet

Vask deg etter toalett besøk, og smør med en fet krem hvis du blir sår. 

Anonymkode: e2439...ce2

• Liker 1
Skrevet

Det går over. Tenker ikke at legebesøk er nødvendig. Gå med minst mulig tett undertøy og kanskje ikke jeans de første dagene, så healer du raskere. Smør med sårsalve eller lignende om det er ømt og sårt. Er nok mest åpningen som har fått seg en trøkk, siden toalettbesøk gikk fint. 

Anonymkode: aedd2...f33

Skrevet

Du må ha et veldig gapende rumpehull om han fikk kjørt pikken sin inni det fordi han "bomma". 

Anonymkode: db606...7c6

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha et veldig gapende rumpehull om han fikk kjørt pikken sin inni det fordi han "bomma". 

Hah dette er det dummeste jeg har lest. Du har tydeligvis ikke hatt skikkelig sex før. Er man våt og den bommer med nok kraft så går den inn der den kommer inn, for å si det sånn.

TS, jeg føler deg. Det er EKSTREMT vondt å bli bomma på. Men, heldigvis ikke farlig. Du trenger nok ikke gå til legen om det ikke blør veldig :-)

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du en gang i fremtiden blir seksuelt aktiv så vil du forhåpentligvis finne ut det at det ikke er tilfelle.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende det var han som hadde blyanttiss:Knegg:

Men fra spøk til alvor. Det er nok bare en liten rift. Det leger seg selv, selv om det irriterer litt. Pass på å vaske godt i mellomtiden, spesielt etter nr.2. Litt salve er nok lurt, så slipper du tørr gnissing når du går.

Skrevet

«Bommet» tenker jeg vi sier.

Anonymkode: a762d...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...