Adina Skrevet 7. november 2017 #21 Skrevet 7. november 2017 Mikropenis er vel om penis er mindre enn 8 cm.... men er åpenbart mange kvinner som syntes de skal være 18+ og alt under er for lite. Forstår ikke helt det jeg egentlig, blir den for lang, så treffer den livmorhalsen eller noe, og det er IKKE godt, spør du meg. Noen ganger blir jeg litt fascinert over kvinner som forventer at mannen har DET utstyret, men som samtidig blir sure om menn stiller krav til de, som fks. puppestørrelse. 4
Maleficenta Skrevet 7. november 2017 #22 Skrevet 7. november 2017 På 5.11.2017 den 19.42, AnonymBruker skrev: Er det mulig for en 13 centimeter penis å kunne pule bakfra? Eller er lengden for kort? Anonymkode: fe3da...11e For kort? Det er da innafor gjennomsnittet 4
Maleficenta Skrevet 7. november 2017 #23 Skrevet 7. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ...det er en mikropenis. Anonymkode: 2496c...e3b Nei mikropenis er det aldeles ikke 3
Maleficenta Skrevet 7. november 2017 #24 Skrevet 7. november 2017 7 minutter siden, Adina skrev: Mikropenis er vel om penis er mindre enn 8 cm.... men er åpenbart mange kvinner som syntes de skal være 18+ og alt under er for lite. Forstår ikke helt det jeg egentlig, blir den for lang, så treffer den livmorhalsen eller noe, og det er IKKE godt, spør du meg. Noen ganger blir jeg litt fascinert over kvinner som forventer at mannen har DET utstyret, men som samtidig blir sure om menn stiller krav til de, som fks. puppestørrelse. Tull og vas. Det er bare menn som går og innbiller seg dette. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #25 Skrevet 7. november 2017 1 time siden, Adina skrev: Mikropenis er vel om penis er mindre enn 8 cm.... men er åpenbart mange kvinner som syntes de skal være 18+ og alt under er for lite. Forstår ikke helt det jeg egentlig, blir den for lang, så treffer den livmorhalsen eller noe, og det er IKKE godt, spør du meg. Noen ganger blir jeg litt fascinert over kvinner som forventer at mannen har DET utstyret, men som samtidig blir sure om menn stiller krav til de, som fks. puppestørrelse. Nå er det litt forskjell på de to da. Penis gjør noe fysisk ved samleie, det gjør ikke armer/pupper/bein. For noen er jo en større penis viktig for orgasme, for andre ikke. Såklart enig i det andre, men kan ikke sammenligne kjønnsorgan med andre kroppsdeler mtp samleie og muligheten av forskjellige sexstillinger. Anonymkode: c3cc1...bee 2
Sphere Skrevet 7. november 2017 #26 Skrevet 7. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det litt forskjell på de to da. Penis gjør noe fysisk ved samleie, det gjør ikke armer/pupper/bein. For noen er jo en større penis viktig for orgasme, for andre ikke. Såklart enig i det andre, men kan ikke sammenligne kjønnsorgan med andre kroppsdeler mtp samleie og muligheten av forskjellige sexstillinger. Anonymkode: c3cc1...bee Til en viss grad går det fint an å sammenligne. Tenning er like viktig som friksjon. Jo mer man tenner, jo mer føler man fysisk også. Og det at menn er visuelle er velkjent. På den andre siden er friksjon også en del av sexen, og størrelse kan legge begrensninger både den ene og den andre veien. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #27 Skrevet 7. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: ...det er en mikropenis. Anonymkode: 2496c...e3b En micropenis er på størrelse med en lillefinger. Altså 5-6 cm og det samme i omkrets. En penis på 13 cm er IKKE liten. Anonymkode: df677...038 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #28 Skrevet 7. november 2017 7 timer siden, Adina skrev: Mikropenis er vel om penis er mindre enn 8 cm.... men er åpenbart mange kvinner som syntes de skal være 18+ og alt under er for lite. Forstår ikke helt det jeg egentlig, blir den for lang, så treffer den livmorhalsen eller noe, og det er IKKE godt, spør du meg. Noen ganger blir jeg litt fascinert over kvinner som forventer at mannen har DET utstyret, men som samtidig blir sure om menn stiller krav til de, som fks. puppestørrelse. Det er vel helst menn som er opptatt av penisstørrelse. Det er vel heller ikke så vanlig å stille med måleband, så det blir jo vanskelig å vurdere om den er 16 eller 18+ for å sette det på spissen. Anonymkode: df677...038 3
s0la Skrevet 7. november 2017 #29 Skrevet 7. november 2017 13 cm er jo ikke lite! Og ja det går an å ta noen bakfra med en penis på den størrelsen. Han jeg er sammen med nå har den størrelsen og jeg kjenner han veldig godt + er sykt deilig i den stillingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå