Gå til innhold

Wish eller AliExpress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei☺️

Noen som har bestilt produkter fra en av disse sidene, wish eller aliexpress??

Har funnet flere julegaver, men vil høre om det er "greie" produkter å bestille? 

Sett på alt fra sokker til wall stickers... 

Er det noen som kan anbefale dette?

Anonymkode: 8b5ab...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker wish! Kjøpt masse stæsj til bpde meg selv og hunden, alt fra pledd og hundehus til klær og leker. 

Anonymkode: 4b52d...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du rekker å få produktene før jul om du enda ikke har bestilt 

Har aldri brukt AliExpress, men har bestilt en del ting fra Wish. Føler det er litt sånn 50/50 om produktet er bra eller ikke. Har vært svært lite fornøyd med mobildeksel, enkelte klesplagg og et par kjøkkenprodukter. Har vært svært fornøyd med en del av garnet, hekleutstyr og smykker jeg har bestilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk for svar😃

Tenker jeg skal legge inn bestilling imorgen så prøver jeg Wish! så det var 4 til 6 ukers leveringstid... så jeg prøver

ts

Anonymkode: 8b5ab...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt masse derifra.

Noe er skikkelig dritt, alle klærne er veldig små og ser HELT annerledes ut, ting går fort i stykker og det er generelt dårlig kvalitet. Men det er noen ting jeg har bestilt som jeg er skikkelig glad i! Putetrekk til sofaen, noe julepynt, sokker osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller masse ting og tang fra Wish, men husk å lese *produktrangering* der folk beskriver varene de har kjøpt. 

Lykke til med shoppingen :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har over 400 ordre fra AliExpress.com med årenes løp, såkalt A2 kunde. Det er nokså perfekt. Klart det er mange råtne egg, kanskje så mye som 1 av 10 ordre? Men jeg har alltid fått pengene tilbake eller et nytt produkt. De har et svært sterkt kundevern. Vil tro at Wish er mye det samme.

Poenget er å søke hva du vil, så sortere etter popularitet eller reviews. Les anmeldelsene! Av og til kan man ta en sjanse, men som regel stemmer det som står der. Dårlige selgere forsvinner fort, så velg gjerne de med godt karma og mange leveranser.

Anonymkode: e6399...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med mye fra AliExpress. Har ikke brukt Wish ennå. Det er litt 50/50 om elektronikk er noe særlig bra kvalitet på fra Aliexpress. Husk å lese godt både beskrivelse og evt kundeomtaler (de må tas med en klype salt også). Se på bildene, de forteller en god del om kvaliteten.

Anonymkode: 4aa7a...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller fra Ali, og som noen nevnte, det er 50/50, nesten som å kjøpe en lodd: kanskje "vinner" du noe som er kult, kansje noe som er shit, og kanskje ingeting. Da har jeg en regel, at jeg ikke kjøper noe, som er dyrere enn 200 NOK - for det kan jeg eventuelt tape :)

I tilleg, som sortering velg antall av ordrer, da kan du lese masse anmeldinger fra de som har allrede kjøpt og fikk en vare, ofte med reele bilder. Da er det lettere å bestemme seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største jeg har bestilt er drakter til idrettsklubben. Voksne altså, barn får jo gratis. 500+$ fra AliExpress.com, ai ai ai...men bestilte først et prøvesett. Når det viste seg å være bra, fikk vi alle drakter - bukse + skjorte - i rett farge, med klubblogo og individuelle navn på, til ca 210kr/pers. Samme drakt uten trykk begynner på 600kr/sett i Norge.

Anonymkode: e6399...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Elsker å shoppe fra Wish, men har blitt flinkere til å lese tilbakemeldinger på det jeg ønsker å kjøpe. Aliexpress prøvde jeg èn gang for et par år siden, men mottok aldri pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kin feirer "single's day" i dag. Dette er verdens største shopping event. Jeg har akkurat sendt fra meg et 30-talls ordre til ca 200$, alt med 10-70% rabatt. Tenkte det var greit å si fra her, for det er i dag du virkelig sparer penger.

Anonymkode: e6399...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...