AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 Hei. Jeg tenker på å ta sertifikatet og lurer på hvilke sider dere anbefaler til å øve på teroriprøven. Anonymkode: 9f055...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 Er over 30 så jeg trenger ikke trafikaltgrunnkurs. Anonymkode: 9f055...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg tok førerkort tidligere i år, også over 25 så trengte ikke kurs. Kjøpte boken og brukte et abonnement på Teoritentamen.no de to siste ukene før prøven. Nettsiden fungerte fint, men jeg opplevde etter hvert at jeg fikk samme spørsmålet veldig mange ganger. Dette til tross for at det sto hvor mange tusen ulike spørsmål de hadde. Dette har de muligens fjernet, kan ikke finne antallet spørsmål på siden nå. Forøvrig var appen deres lett å bruke og prøvene var lagt opp helt likt som teoriprøven. Syntes det var en grei måte å forberede seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miska Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 Brukte teoritentamen.no, selv om en del spørsmål kom igjen når man hadde gjennomført en del prøver likte jeg forklaringene, og den lignet på den ekte teoriprøven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. november 2017 #5 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Jeg brukte teoritentamen.no i to måneder og stod på første forsøk. Den har også en app tilknyttet, slik at jeg kunne ta prøver hvis jeg lå i senga og ikke fikk sove, på lunsjrommet på jobb, og på bussen på vei et sted. Veldig praktisk. Endret 5. november 2017 av Minya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Del Skrevet 5. november 2017 Takk for svar 😊 Anonymkode: 9f055...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg vil nå sterkt anbefale å gjøre noe mer enn kun å øve på teoritentamen.no, øving er bra, men man lærer jo ikke alt av det. Jeg har lest på teorikurs.no og føler at jeg fikk svært mye mer igjen av det enn å kun ta prøver. Anonymkode: ce27a...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #8 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg leste boka og tok notater, i tillegg til å øve masse(!) på teoritentamen. Anonymkode: 31060...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå