Gå til innhold

Gutter og undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Setter kjæresten din pris på om du pynter deg for ham, også for sex (strømper, sexy undertøy f eks)? 

Etter å ha kommet ut av et langt forhold der typen var helt uinteressert, har jeg nå en date som ble råkåt når han forstod at jeg hadde strømper og ikke strømpebukse ;) 

Anonymkode: 7407a...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min er ikke så opptatt av sexy undertøy:P Veksler litt mellom å være glad for det og være litt skuffa :fnise: Men kjenner jo menn som nærmest besvimer av blodmangel om man har på seg strømper liksom:P

Anonymkode: 3f63b...a81

Skrevet

Samboeren her er ikke ikke interessert i undertøy. "Det skal jo av likevel"

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg tenker litt at "det skal jo av likevel". Samtidig setter jeg pris på den omtanken som ligger i stell av eget ytre og å gjøre seg delikat overfor partner. 

Skrevet

Sjekk ut ergowear.com

Noe som løfter utstyret hans. Ville du likt hvis han brukte det for å piffe opp?

Anonymkode: 1aacd...c54

Skrevet

Er vel en kombinasjon av smakssans, om det er noe han tenner på i seg selv. I så fall blir det vel mer en slags fetisj. At man tenner på at en dame man aldri har sett naken har på seg strømper har nok vel så mye å gjøre med at det er et nytt og spennende bekjentskap.

En person man har kjent i 10+ år i spennende undertøy er jo fortsatt den personen, så det er begrenset hva undertøy kan gjøre med saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...