AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Setter kjæresten din pris på om du pynter deg for ham, også for sex (strømper, sexy undertøy f eks)? Etter å ha kommet ut av et langt forhold der typen var helt uinteressert, har jeg nå en date som ble råkåt når han forstod at jeg hadde strømper og ikke strømpebukse Anonymkode: 7407a...5e4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Samboeren min er ikke så opptatt av sexy undertøy:P Veksler litt mellom å være glad for det og være litt skuffa Men kjenner jo menn som nærmest besvimer av blodmangel om man har på seg strømper liksom:P Anonymkode: 3f63b...a81
Elán Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Samboeren her er ikke ikke interessert i undertøy. "Det skal jo av likevel"
Gjest Alterego666 Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Jeg tenker litt at "det skal jo av likevel". Samtidig setter jeg pris på den omtanken som ligger i stell av eget ytre og å gjøre seg delikat overfor partner.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Sjekk ut ergowear.com Noe som løfter utstyret hans. Ville du likt hvis han brukte det for å piffe opp? Anonymkode: 1aacd...c54
MrFjong Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Er vel en kombinasjon av smakssans, om det er noe han tenner på i seg selv. I så fall blir det vel mer en slags fetisj. At man tenner på at en dame man aldri har sett naken har på seg strømper har nok vel så mye å gjøre med at det er et nytt og spennende bekjentskap. En person man har kjent i 10+ år i spennende undertøy er jo fortsatt den personen, så det er begrenset hva undertøy kan gjøre med saken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå