AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #21 Skrevet 5. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er du sikker på at hun var Intr i deg på "den" måten? Kanskje du misforstod som så mange menn gjør, at du forvekslet høflighet og at hun er hyggelig? Jeg er veldig utadvendt, sprudlende og sosial og snakker med mange når jeg er ute, ler og tuller, men problemet da er at så og si alle menn tolker dette som at jeg er keen på dem noe jeg ikke er. Er det en jeg liker på den rette måten blir jeg dermed sjenert og litt flau, får en dum væremåte hehe. Og jeg er nok penere enn snittet ute på by'n. Anonymkode: a8538...4aa Er ikke sikker, det er fullt mulig jeg har misforstått. Sjelden jeg opplever at en jente velger å bli stående alene med meg, istedet for å henge med venninne sine på 5-10 minutt. Når ei jente stiller spørsmål og viser interesse på "den" måten, så tolker jeg at hun er nysgjerrig Anonymkode: 19c62...6a1
Gjest JakeGreen Skrevet 5. november 2017 #22 Skrevet 5. november 2017 (endret) Jeg liker å tilpasse meg mitt publikum basert på hva vi har snakket om og opplevd sammen, men generelt kan denne fungere: "Hey. Hva gjør du i kveld? Jake." Har hun det minste fnugg av interesse, så svarer hun. Formålet med melding nummer en er å etablere kontakt, ikke servere deg selv på et sølvfat eller komme med en lang historie. Svarer hun, så flørter du litt tilbake og vinkler samtalen inn på at du har lyst å treffe henne igjen en kveld. Men, hold det kort og ikke prøv for hardt å bli kjent over melding. Spar det til dere møtes. Også viktig: ikke spør om hun har lyst å treffe deg eller gå rundt grøten. Fokuser på hva du vil. Hva hun vil eller tenker har du null kontroll over. Viser du initiativ og selvsikkerhet kan det alene øke hennes interesse for deg. Fortell at du har lyst å treffe henne igjen. Spør hvordan uken hennes ser ut eller hvilken dag hun er ledig. Avvent svar. Mer komplisert er det ikke. Endret 5. november 2017 av JakeGreen
Gjest JakeGreen Skrevet 5. november 2017 #23 Skrevet 5. november 2017 35 minutter siden, yeans skrev: Slik. Retta det for deg. Kvinner er ikke et objekt. Å?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #24 Skrevet 5. november 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke sikker, det er fullt mulig jeg har misforstått. Sjelden jeg opplever at en jente velger å bli stående alene med meg, istedet for å henge med venninne sine på 5-10 minutt. Når ei jente stiller spørsmål og viser interesse på "den" måten, så tolker jeg at hun er nysgjerrig Anonymkode: 19c62...6a1 Men ga hun deg nummeret sitt da? Det er ganske ofte jeg blir stående eller sittende å prate med hyggelige folk som tilfeldigvis er menn, på byen mens vennindene mine er å danser eller gjør andre ting. Er ikke alltid jeg er i humør til å gjøre det som de gjør, noen ganger vil jeg bare slappe av å prate og ikke danse og være på høygir. Når kvelden er omme så sier jeg takk for praten og vel hjem og tenker ikke noe mere over personen etterpå. Hvis jeg er interessert i han så sier jeg at det hadde vært koselig å prate videre en annen dag og gitt han nummeret mitt. Anonymkode: 4ec77...f93
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #25 Skrevet 5. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ga hun deg nummeret sitt da? Det er ganske ofte jeg blir stående eller sittende å prate med hyggelige folk som tilfeldigvis er menn, på byen mens vennindene mine er å danser eller gjør andre ting. Er ikke alltid jeg er i humør til å gjøre det som de gjør, noen ganger vil jeg bare slappe av å prate og ikke danse og være på høygir. Når kvelden er omme så sier jeg takk for praten og vel hjem og tenker ikke noe mere over personen etterpå. Hvis jeg er interessert i han så sier jeg at det hadde vært koselig å prate videre en annen dag og gitt han nummeret mitt. Anonymkode: 4ec77...f93 Ikke at jeg har stresset så mye med dette, og derfor ikke har så mye erfaring, men inntrykket mitt er likevel det er vi menn som som ta initiativ skal det bli noe mer. Kanskje du er unntaket som gir fra deg nummeret uten han har spurt først Jeg vet ikke altså, jeg venter på at jenta skal godkjenne forespørselen på facebook. Anonymkode: 19c62...6a1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #26 Skrevet 5. november 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke at jeg har stresset så mye med dette, og derfor ikke har så mye erfaring, men inntrykket mitt er likevel det er vi menn som som ta initiativ skal det bli noe mer. Kanskje du er unntaket som gir fra deg nummeret uten han har spurt først Jeg vet ikke altså, jeg venter på at jenta skal godkjenne forespørselen på facebook. Anonymkode: 19c62...6a1 Tror egentlig ikke jeg er noe sjeldent unntak. Mange damer viser det som oftest når de er oppriktig interessert i noen og ikke vil gå glipp av muligheten til å bli kjent med en fyr. Da sier vi at det hadde vært hyggelig å ses igjen, spør om personen er ofte på det utestedet, ber han legge oss til på facebook eller lignende. Og om man venter på at gutten skal ta initativet og han ikke gjør det, og vi allikevel føler at vi gjerne vil se han igjen, så ymter vi frempå med å spørre om nummeret etter man sier hadet og mannen ikke har tatt iniativ. Da er man oppriktig keen på å bli kjent hvertfall Men ga hun deg facebooken sin da? Eller har du stalket den opp? Anonymkode: 4ec77...f93
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #27 Skrevet 5. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror egentlig ikke jeg er noe sjeldent unntak. Mange damer viser det som oftest når de er oppriktig interessert i noen og ikke vil gå glipp av muligheten til å bli kjent med en fyr. Da sier vi at det hadde vært hyggelig å ses igjen, spør om personen er ofte på det utestedet, ber han legge oss til på facebook eller lignende. Og om man venter på at gutten skal ta initativet og han ikke gjør det, og vi allikevel føler at vi gjerne vil se han igjen, så ymter vi frempå med å spørre om nummeret etter man sier hadet og mannen ikke har tatt iniativ. Da er man oppriktig keen på å bli kjent hvertfall Men ga hun deg facebooken sin da? Eller har du stalket den opp? Anonymkode: 4ec77...f93 Hun ga den, men har ikke godtatt enda Anonymkode: 19c62...6a1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #28 Skrevet 5. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ga den, men har ikke godtatt enda Anonymkode: 19c62...6a1 Ok men da godtar hun sikkert vettu Bare husk å skriv hun melding også, og ikke bare la det bli med et facebook vennskap. Er bare teit å adde noen for så å ikke sende de noen melding og intro om hvorfor man addet den og hva man vil Anonymkode: 4ec77...f93
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #29 Skrevet 5. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok men da godtar hun sikkert vettu Bare husk å skriv hun melding også, og ikke bare la det bli med et facebook vennskap. Er bare teit å adde noen for så å ikke sende de noen melding og intro om hvorfor man addet den og hva man vil Anonymkode: 4ec77...f93 Takk for det innspillet venter bare på at den blir godtatt, så kan jeg etterhvert sende en melding. Anonymkode: 19c62...6a1
Spiteful Skrevet 5. november 2017 #30 Skrevet 5. november 2017 Send henne melding!!! Dette kommer fra ei jente som selv har møtt helt ok gutter utsendemessig, men som har hatt en sykt fin personlighet!! Blir alltid så glad når de guttene tar kontakt senere!
Gjest JakeGreen Skrevet 5. november 2017 #31 Skrevet 5. november 2017 Jeg ser ikke helt rasjonalet bak Facebook-vennskap med noen man ikke kjenner, så sant man ikke er av typen som bare samler venner? Har truffet mange jenter opp gjennom årene og selv om mange har kommet seg til sengehalmen, har de færreste kommet seg videre til Facebook. Det aller beste er å sende en enkel tekstmelding eller til og med å ringe (!) henne.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #32 Skrevet 6. november 2017 Hva skjedde? Anonymkode: a6b5c...ae7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå