Gå til innhold

Kan jeg sende henne melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt ei flott jente på byen som jeg kom i prat med. Sjelden jeg finner ei jente som vil prate og bli kjent når man er på "fylla"! Hun virket interessert, og holdt øyekontakt :) Utseendemessig er hun 10/10. 

Kan jeg sende henne melding senere om å finne på noe?

Utseendemessig er jeg nok mindre pen enn henne, og skjønner ikke hvorfor hun skal prate med meg. Selvtillit har jeg, men dette skjønner jeg ikke. 

Hjelp? :) 

Anonymkode: 19c62...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig kan du sende henne melding. Men jeg ville ventet til i morgen, da virker du nok mer seriøs. Lykke til.

• Liker 2
Skrevet

Send henne en melding, ta henne med storm du, dvs få opp selvtilitten din.

Anonymkode: cd9f1...05e

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send henne en melding, ta henne med storm du, dvs få opp selvtilitten din.

Ok! Jeg skjønner ikke at jeg med et middels utseende kan ha sjanse på ei som er dobbelt så pen? Altså, hun er svært heldig med utseende og kan få andre menn som ser bedre ut enn det jeg gjør. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok! Jeg skjønner ikke at jeg med et middels utseende kan ha sjanse på ei som er dobbelt så pen? Altså, hun er svært heldig med utseende og kan få andre menn som ser bedre ut enn det jeg gjør. 

Du,mange jenter velger faktisk personlighet fremfor utseende. Kanskje hun syns du er mye kjekkere enn du syns selv du er?Du har ingenting å tape😊Selvfølgelig sender du henne en melding! Lykke til😊

Anonymkode: c5db9...25a

• Liker 11
Skrevet

Ikke spør om å finne på noe i første omgang. Ikke snakk dritt om utseende ditt eller noe. Vær mann og sjef!

Anonymkode: 86658...318

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spør om å finne på noe i første omgang. Ikke snakk dritt om utseende ditt eller noe. Vær mann og sjef!

Anonymkode: 86658...318

Hæ? Hva spør man om da, når man ikke skal spør om å finne på noe? 

Ts!

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva spør man om da, når man ikke skal spør om å finne på noe? 

Ts!

Jo du må jo det. Det vanlige: gå en tur,kino osv

• Liker 1
Skrevet

Ga hun deg kontaktinfoen sin?

Anonymkode: 99819...479

Skrevet

Legg henne til på facebook.

Ikke kino på første date, heller gå en tur, drikk litt vin..

Skrevet

Ja klart du kan hvis hun ga deg nummeret sitt :)

Skriv i morgen "Hei koselig å treffe deg i går, syns du virker som en bra og kul dame og lurte på om du har lyst til å gå en tur/ta en kaffe eller matbit en dag? :) Hilsen Espen" 

Hvis hun ikke ga deg nummeret sitt eller facebooken sin så har du ikke like god odds for å være "velkommen" til å kontakte hun, men om du finner hun på face kan du jo sende en friendrequest bare husk å samtidig skrive en innboks beskjed der du skriver noe lignende som det over, men mere "Hei! Håper det er greit at jeg fant deg og legger deg til her.. Hvis ikke så er det også helt ok, men jeg kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med deg. Syns du virka som en kul og oppegående dame og vil gjerne ta deg med på tur/middag en dag om du vil? " 
Hvis hun ikke svarer så er hun ikke interessert, men så lenge du går hyggelig frem så vil hun nok svare deg hyggelig uansett selvom hun evn avslår. 

Anonymkode: 4ec77...f93

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja klart du kan hvis hun ga deg nummeret sitt :)

Skriv i morgen "Hei koselig å treffe deg i går, syns du virker som en bra og kul dame og lurte på om du har lyst til å gå en tur/ta en kaffe eller matbit en dag? :) Hilsen Espen" 

Hvis hun ikke ga deg nummeret sitt eller facebooken sin så har du ikke like god odds for å være "velkommen" til å kontakte hun, men om du finner hun på face kan du jo sende en friendrequest bare husk å samtidig skrive en innboks beskjed der du skriver noe lignende som det over, men mere "Hei! Håper det er greit at jeg fant deg og legger deg til her.. Hvis ikke så er det også helt ok, men jeg kunne gjerne tenkt meg å bli bedre kjent med deg. Syns du virka som en kul og oppegående dame og vil gjerne ta deg med på tur/middag en dag om du vil? " 
Hvis hun ikke svarer så er hun ikke interessert, men så lenge du går hyggelig frem så vil hun nok svare deg hyggelig uansett selvom hun evn avslår. 

Anonymkode: 4ec77...f93

Jeg likte denne meldingen veldig dårlig. Ikke dårlig nok til at jeg hadde latt være å treffe ham igjen om jeg likte ham. Men dårlig. Jeg ville ikke likt å bli "duet" på den måten. "Du virker oppegående." Hva faen?! 

Anonymkode: 03a8f...000

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten alle veldig pene jenter jeg kjenner har menn som ikke er like 'pene' som dem. 

Selv dater jeg en gutt som er mindre pen/kjekk enn meg, og det er faktisk litt slitsomt at han trenger så mye overbevisning om at jeg liker ham. Men han har jo så mye annet.

Dessuten er det utpreget få menn som er "10/10" i utseende, om det faktisk er det man ser etter. Kvinner er penere enn menn, og legger mer i eget utseende attpåtil.

Anonymkode: 84720...c84

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte denne meldingen veldig dårlig. Ikke dårlig nok til at jeg hadde latt være å treffe ham igjen om jeg likte ham. Men dårlig. Jeg ville ikke likt å bli "duet" på den måten. "Du virker oppegående." Hva faen?! 

Anonymkode: 03a8f...000

WTF.. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke sikkert hun er så fin uten ølbriller :alice:

Anonymkode: 11d10...816

Skrevet

Ts,har du sendt henne melding nå?

Gjest JakeGreen
Skrevet

Kvinner vil bli tatt av en sterk og selvsikker mann som vet at han er rikelig bra nok for henne. Ikke en usikker mann med mindreverdighetskomplekser som er redd for å sende en tekstmelding.
:) 

Skrevet
2 timer siden, JakeGreen skrev:

Kvinner vil bli tatt av en sterk og selvsikker mann som vet at han er rikelig bra nok for henne. Ikke en usikker mann med mindreverdighetskomplekser som er redd for å sende en tekstmelding.

Du har et godt poeng!

Skrevet (endret)
3 hours ago, JakeGreen said:

Kvinner vil bli   MØTT   av en sterk og selvsikker mann som vet at han er rikelig bra nok for henne. Ikke en usikker mann med mindreverdighetskomplekser som er redd for å sende en tekstmelding.

Slik. Retta det for deg.

Kvinner er ikke et objekt.

Endret av yeans
Skrevet

Men er du sikker på at hun var Intr i deg på "den" måten? Kanskje du misforstod som så mange menn gjør, at du forvekslet høflighet og at hun er hyggelig? Jeg er veldig utadvendt, sprudlende og sosial og snakker med mange når jeg er ute, ler og tuller, men problemet da er at så og si alle menn tolker dette som at jeg er keen på dem noe jeg ikke er. Er det en jeg liker på den rette måten blir jeg dermed sjenert og litt flau, får en dum væremåte hehe. Og jeg er nok penere enn snittet ute på by'n.

Anonymkode: a8538...4aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...