AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Med den siste oppdateringen av mobilen min, forsvant muligheten til å ha flere språk/ordbøker aktivert samtidig. Tidligere kunne jeg bruke norsk tastatur, men likevel bruke engelsk ordliste. Nå må jeg bytte mellom tastaturer for å kunne skrive på ulike språk. For meg er det ganske upraktisk, da jeg skriver ganske mye engelsk på telefonen. Finnes det noen muligheter for å endre dette? Anonymkode: d5d7a...d39
Gjest Rosetelys Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Aner ikke, irriterer meg og. Men det er jo ikke verre enn å ha to stk aktivert og sveipe på mellomromstasten for å bytte språk da. Gjør det selv, for jeg bytter også mellom norsk og engelsk flere ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 16 minutes ago, Rosetelys said: Aner ikke, irriterer meg og. Men det er jo ikke verre enn å ha to stk aktivert og sveipe på mellomromstasten for å bytte språk da. Gjør det selv, for jeg bytter også mellom norsk og engelsk flere ganger om dagen. Frustrasjonen er at byttet mellom de to tastaturene gjør at jeg stadig bommer på taster og skriver feil. Skjønner ikke at de velger å gjøre det mer tungvint. Anonymkode: d5d7a...d39
Gjest Rosetelys Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Frustrasjonen er at byttet mellom de to tastaturene gjør at jeg stadig bommer på taster og skriver feil. Skjønner ikke at de velger å gjøre det mer tungvint. Anonymkode: d5d7a...d39 Å ja sånn ja. Ja der er jeg enig. Har dessverre ikke funnet noen løsning annet enn å sveipe på den tasten for å bytte språk. De første meldingene jeg sendte avgårde uten spesiell korrektur så mildt sagt merkelige ut etter å ha vært vant med å ha begge ordbøkene inne på samme tastatur
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 Anbefaler å bytte til Gboard! Anonymkode: e7a7b...10e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 18 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler å bytte til Gboard! Anonymkode: e7a7b...10e Jeg liker Samsung-tastaturet veldig godt, så jeg vil helst ikke bytte det ut. Da kan jeg leve med den evinnelige sveipingen. Jeg kom på en ting til jeg irriterer meg over ved den nye oppdateringen. Om noen vet om (eller i tilfelle hvordan) det er mulig å se meldingen når man får lange tekstmeldinger, uten å måtte trykke seg videre fra samtalen, blir jeg veldig takknemlig. Anonymkode: d5d7a...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå