AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Del Skrevet 4. november 2017 Who? Anonymkode: c5fb6...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Del Skrevet 9. desember 2017 Meg selv. Anonymkode: fd60d...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Del Skrevet 9. desember 2017 Alle, bortsett fra de få som åpenbart ikke er "helt riktige", som vi sier på norsk. Anonymkode: f03f6...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Del Skrevet 9. desember 2017 Ronja Anonymkode: 75669...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. desember 2017 #5 Del Skrevet 16. desember 2017 På 10.12.2017 den 0.51, AnonymBruker skrev: Ronja Anonymkode: 75669...af3 Trass i at hun ikke vil dele smågodtet sitt? Synes alle som ikke er ufine er alright Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. oktober #6 Del Skrevet 16. oktober @Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. oktober #7 Del Skrevet 16. oktober Lur Venn skrev (10 minutter siden): @Frøkenfryden Nåååh Lige så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #8 Del Skrevet 17. oktober Gjest Winza skrev (På 16.12.2017 den 11.23): Trass i at hun ikke vil dele smågodtet sitt? Synes alle som ikke er ufine er alright Står fortsatt for dette utsagnet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. oktober #9 Del Skrevet 17. oktober Lur Venn skrev (17 timer siden): @Frøkenfryden Hun er en klok og bra dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober Jeg er veldig gla i @Cid. Veldig snill og omtenksom, og noen sprell iblant, for det er jo sant. @Lurven er ok. Synes han var teit og dum før, men nå som jeg har skjønt hans spill så er han jo så gill 😂. @KnekkeBørre er frekk og lur, opplever han aldri sur 😉. @Frøkenfryden forstår det meste, hun er et orakel og takler det meste. @Ciaran & Ciara er noe for seg sjøl, bare det ikke blir søl. @Kryneren er en av mine favoritter, alltid forsiktig og full av lek, men aldri pek. Dette er de jeg husker best, resten har jeg glemt i protest! Det er bare å stikke seg ut, så skal dere se at det blir snart deres tur 😂. Det hender jeg er innom her når jeg blir lei av gamle tær 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober Irak skrev (3 minutter siden): Jeg er veldig gla i @Cid. Veldig snill og omtenksom, og noen sprell iblant, for det er jo sant. @Lurven er ok. Synes han var teit og dum før, men nå som jeg har skjønt hans spill så er han jo så gill 😂. @KnekkeBørre er frekk og lur, opplever han aldri sur 😉. @Frøkenfryden forstår det meste, hun er et orakel og takler det meste. @Ciaran & Ciara er noe for seg sjøl, bare det ikke blir søl. @Kryneren er en av mine favoritter, alltid forsiktig og full av lek, men aldri pek. Dette er de jeg husker best, resten har jeg glemt i protest! Det er bare å stikke seg ut, så skal dere se at det blir snart deres tur 😂. Det hender jeg er innom her når jeg blir lei av gamle tær 😉. Du er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Du er god Takker, nikker, bukker og neier 😍. Det har tatt litt tid, men det er det jeg greier. Alle er jo gille så det er ikke det. Helst sitter jeg og drikker te 😉. Så har jeg sett og lært av dere. Sanger kan jeg ikke, det ligger ikke i min natur. Ord kan komme som perler på en snor. Spesielt når jeg er inspirert og forbanna på alt som ikke gror 😂. Har endelig lært meg å styre folkevettet. Du @Cid du minnet meg jo på dette. Utestengelse er ikke gøy. Da er det best med masse skøy 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Irak skrev (13 timer siden): Jeg er veldig gla i @Cid. Veldig snill og omtenksom, og noen sprell iblant, for det er jo sant. @Lurven er ok. Synes han var teit og dum før, men nå som jeg har skjønt hans spill så er han jo så gill 😂. @KnekkeBørre er frekk og lur, opplever han aldri sur 😉. @Frøkenfryden forstår det meste, hun er et orakel og takler det meste. @Ciaran & Ciara er noe for seg sjøl, bare det ikke blir søl. @Kryneren er en av mine favoritter, alltid forsiktig og full av lek, men aldri pek. Dette er de jeg husker best, resten har jeg glemt i protest! Det er bare å stikke seg ut, så skal dere se at det blir snart deres tur 😂. Det hender jeg er innom her når jeg blir lei av gamle tær 😉. Ååå så koselig🥰Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober Irak skrev (23 timer siden): Jeg er veldig gla i @Cid. Veldig snill og omtenksom, og noen sprell iblant, for det er jo sant. @Lurven er ok. Synes han var teit og dum før, men nå som jeg har skjønt hans spill så er han jo så gill 😂. @KnekkeBørre er frekk og lur, opplever han aldri sur 😉. @Frøkenfryden forstår det meste, hun er et orakel og takler det meste. @Ciaran & Ciara er noe for seg sjøl, bare det ikke blir søl. @Kryneren er en av mine favoritter, alltid forsiktig og full av lek, men aldri pek. Dette er de jeg husker best, resten har jeg glemt i protest! Det er bare å stikke seg ut, så skal dere se at det blir snart deres tur 😂. Det hender jeg er innom her når jeg blir lei av gamle tær 😉. Jeg er @Lur Venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. oktober #15 Del Skrevet 22. oktober Lur Venn skrev (2 minutter siden): Jeg er @Lur Venn Er du? 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. oktober #16 Del Skrevet 22. oktober Irak skrev (3 minutter siden): Er du? 😆😆😆 Ække jeg allright Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. oktober #17 Del Skrevet 22. oktober Lur Venn skrev (5 minutter siden): Ække jeg allright Om ikke du vet det selv, så kan ikke jeg hjelpe deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 23. oktober #18 Del Skrevet 23. oktober Irak skrev (12 timer siden): Om ikke du vet det selv, så kan ikke jeg hjelpe deg... Jeg trenger hjælp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23. oktober #19 Del Skrevet 23. oktober Lur Venn skrev (9 minutter siden): Jeg trenger hjælp! Hva er det du trenger hjelp til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. oktober #20 Del Skrevet 24. oktober Irak skrev (På 23.10.2024 den 8.08): Hva er det du trenger hjelp til da? Å dusje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå