Gå til innhold

Dame (date) som kjører deg psykisk ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd en date de har møtt noen ganger å hatt det kjempe fint med også plutselig så blir du spurt ut om alt mulig ? Hun kjører deg psykisk, helt ned ? 

 

Hun sa også en gang at hun var redd for å bli skuffet å har ikke mye tillitt til menn.

 

noen damer her som gjør sånn eller menn som har opplevd ? 

Hadde en liten krangel pga det ble for mye for meg. Har beklaget så mye til dama men hun svarer ikke på meldinger. 

Tenker hun eller er løpet kjøry nå ?  Noen historier dete kan dele ?

Anonymkode: 7eae2...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du tiltrekker deg mennesker med psykiske problemer. Om du har slike problemr selv er det lett å tiltrekke seg likesinnede

Anonymkode: 8b639...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke la deg kjøre ned. Du skriver ikke noe om hva slags spørsmål det var. Om det ble unaturlig mye og ubehagelige spørsmål, så er det jo hun som har vært ufin, og ikke du som bør beklage deg. Om hun har oppført seg upassende skal du ikke krype. Beklager å si det, men du virker litt svak når du lar deg kjøre ned slik verbalt. I et forhold er det viktig at man er likestilt, så du må stå opp for deg selv.

Anonymkode: 1f8fc...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen opplevd en date de har møtt noen ganger å hatt det kjempe fint med også plutselig så blir du spurt ut om alt mulig ? Hun kjører deg psykisk, helt ned ?

Hvis du blir psykisk nedkjørt av dette så vil jeg si at det er du som er/har problemet. Jobb med deg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forklare hva som har skjedd hvis du vil ha hjelpsomme svar. Dette var altfor kryptisk. 

Anonymkode: 5b970...c4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg nok si jeg har opplevd. Var på noen dates med en dame for noen år siden som etterhvert stilte meget ubehagelige spørsmål, kalte meg for gnien og masse annet piss. Det ble med de datene for å si det sånn, du skal aldri la en kvinne behandle deg på den måten. Husk, du er mann og skal oppføre deg som det, og ikke rikke en millimeter om hun lager konflikt med deg, det vil bare føre til at hun respekterer deg ennå mindre. Det eneste rette å gjøre i slike situasjoner er å kutte alle bånd, slik at hun får merke at det er konsekvenser av å yppe mot deg. 

Anonymkode: 36ef9...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi møttes 3 ganger, vi oppførte oss som kjærster nesten. Vi hadde sex siste gangen vi møttes, hun virket så positiv. Men når jeg kom hjem så virket hun kald på meldinger. Ingen hjerte meldinger lenger som før og det gikk noen uker, hun virket litt care men så kom spørsmålet om hvorfor ikke jeg tok intiativ til sex første gang å hvorfor jeg ikke prøvde meg mere, hun trengte tid å tenke på. Etter noen få uker så gikk det over ett døgn før jeg svarte på en melding. Jeg svarte å det gikk ett døgn p hun svarte ikke. Jeg sendte melding om ikke hun syns vi burde ta en prat. Fikk en kald mld om at hun ville være alene. Vi fortsatte å skrive litt å det endte med at jeg sa mye dritt, ikke om henne men hennes valg om hvorfor hun holdt påbspnn med meg. Hun slettet meg, har ikke hørt noe siden på facebook eller sms. Har sendt henne ett par mld men ikke svart på 10 dager, facebook mld er ikke åpnet.  

Hun har visstnok vært borte i mange dårlige menn før og hun nevnte tidligere at hun er redd for å bli skuffet. Tester hun meg eller hva har jeg og forholde meg til tror dere ? 

Anonymkode: 7eae2...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Hvis du blir psykisk nedkjørt av dette så vil jeg si at det er du som er/har problemet. Jobb med deg selv.


Enig. At en dame stiller deg konkrete spørsmål betyr ikke at hun kjører deg ned psykisk, det betyr at du ikke takler konkrete svar på konkrete spørsmål og da er det jo deg det er noe galt med. Med mindre hun har spurt om noe fullstendig unormalt da - hva er det hun spurte om? 
Det er vanlig å stille spørsmål om holdningene til forhold, tidligere utroskap, syn på kvinner og situasjoner osv for å kartlegge en dates moraler, og å fortelle at hun har vært såret før er en ærlig sak og betyr at hun ikke orker å være gjennom det samme igjen og at det er viktig at du er oppriktig med henne, er nok av samme grunnen at hun stiller deg spørsmål for å unngå å gjøre samme feil som før og falle for en som ikke har de moralene hun er ute etter hos en mann. 

Anonymkode: aa25e...fad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh...du blir psykisk nedfor fordi daten stiller deg spørsmål? Ved alle guder, ta deg sammen mann. Dette må være en....tråd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:


Enig. At en dame stiller deg konkrete spørsmål betyr ikke at hun kjører deg ned psykisk, det betyr at du ikke takler konkrete svar på konkrete spørsmål og da er det jo deg det er noe galt med. Med mindre hun har spurt om noe fullstendig unormalt da - hva er det hun spurte om? 
Det er vanlig å stille spørsmål om holdningene til forhold, tidligere utroskap, syn på kvinner og situasjoner osv for å kartlegge en dates moraler, og å fortelle at hun har vært såret før er en ærlig sak og betyr at hun ikke orker å være gjennom det samme igjen og at det er viktig at du er oppriktig med henne, er nok av samme grunnen at hun stiller deg spørsmål for å unngå å gjøre samme feil som før og falle for en som ikke har de moralene hun er ute etter hos en mann. 

Anonymkode: aa25e...fad

 

5 timer siden, HalldirV2 skrev:

Heh...du blir psykisk nedfor fordi daten stiller deg spørsmål? Ved alle guder, ta deg sammen mann. Dette må være en....tråd.

TS skriver om en dame som ganske tydelig leker med han...som spiller "kald" etter tredje date for å teste han. Det er ikke bare å stille relevante spørsmål, det er å leke med noens følelser og ikke greit i min verden. Det er selvfølgelig helt greit å være usikker på nye menn basert på at man har vært sammen med "dårlige" menn tidligere, men dette er faktisk ingen unnskyldning for å stille manipulerende spørsmål og spille spill med en potensiell ny partner. Det er selvfølgelig veldig trist at det går så mange menn og kvinner rundt, og som er relasjonsskadet etter tidligere forhold, men man har selv ansvar for å sortere ut disse følelsene før man begynner å leke med nye partnere. Å ta ut dårlige erfaringer med tidligere partnere på sin nye flamme er faktisk ganske nedrig. 

Anonymkode: 36ef9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi møttes 3 ganger, vi oppførte oss som kjærster nesten. Vi hadde sex siste gangen vi møttes, hun virket så positiv. Men når jeg kom hjem så virket hun kald på meldinger. Ingen hjerte meldinger lenger som før og det gikk noen uker, hun virket litt care men så kom spørsmålet om hvorfor ikke jeg tok intiativ til sex første gang å hvorfor jeg ikke prøvde meg mere, hun trengte tid å tenke på. Etter noen få uker så gikk det over ett døgn før jeg svarte på en melding. Jeg svarte å det gikk ett døgn p hun svarte ikke. Jeg sendte melding om ikke hun syns vi burde ta en prat. Fikk en kald mld om at hun ville være alene. Vi fortsatte å skrive litt å det endte med at jeg sa mye dritt, ikke om henne men hennes valg om hvorfor hun holdt påbspnn med meg. Hun slettet meg, har ikke hørt noe siden på facebook eller sms. Har sendt henne ett par mld men ikke svart på 10 dager, facebook mld er ikke åpnet.  

Hun har visstnok vært borte i mange dårlige menn før og hun nevnte tidligere at hun er redd for å bli skuffet. Tester hun meg eller hva har jeg og forholde meg til tror dere ? 

Anonymkode: 7eae2...13f

Den første halvdelen av meldingen virker du som en normal og oppegående fyr. Den siste halvdelen er litt psyko. Nei hun tester deg ikke, hun har blokkert deg og du fortsetter å sende meldinger. Herregud da mann!

Anonymkode: 006b8...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi møttes 3 ganger, vi oppførte oss som kjærster nesten. Vi hadde sex siste gangen vi møttes, hun virket så positiv. Men når jeg kom hjem så virket hun kald på meldinger. Ingen hjerte meldinger lenger som før og det gikk noen uker, hun virket litt care men så kom spørsmålet om hvorfor ikke jeg tok intiativ til sex første gang å hvorfor jeg ikke prøvde meg mere, hun trengte tid å tenke på. Etter noen få uker så gikk det over ett døgn før jeg svarte på en melding. Jeg svarte å det gikk ett døgn p hun svarte ikke. Jeg sendte melding om ikke hun syns vi burde ta en prat. Fikk en kald mld om at hun ville være alene. Vi fortsatte å skrive litt å det endte med at jeg sa mye dritt, ikke om henne men hennes valg om hvorfor hun holdt påbspnn med meg. Hun slettet meg, har ikke hørt noe siden på facebook eller sms. Har sendt henne ett par mld men ikke svart på 10 dager, facebook mld er ikke åpnet.  

Hun har visstnok vært borte i mange dårlige menn før og hun nevnte tidligere at hun er redd for å bli skuffet. Tester hun meg eller hva har jeg og forholde meg til tror dere ? 

Anonymkode: 7eae2...13f

Dere virker jo å være litt av samme sort da, eventuelt så er du ekstremt desperat etter ei varm fitte. Sorry språket altså, men du fremstår bare sånn når du finner deg i de merkeligste oppførseler. 

Hun er gal, og du er faktisk litt koko sjøl som ikke bare rister på hodet og tenker crazy dame med varsellamper. 

Anonymkode: 64605...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS skriver om en dame som ganske tydelig leker med han...som spiller "kald" etter tredje date for å teste han. Det er ikke bare å stille relevante spørsmål, det er å leke med noens følelser og ikke greit i min verden.

Hun er sikkert skikkelig slem og alt det der. Poenget er at hvis han lar seg kjøre ned psykisk av noe slikt så er det han som har problemer han må jobbe med.

Oppfølgingsinnlegget til TS bekrefter jo at vedkommende må jobbe med seg selv først og fremst.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jabx skrev:

Hun er sikkert skikkelig slem og alt det der. Poenget er at hvis han lar seg kjøre ned psykisk av noe slikt så er det han som har problemer han må jobbe med.

Oppfølgingsinnlegget til TS bekrefter jo at vedkommende må jobbe med seg selv først og fremst.

Man vet ikke om hun er "skikkelig slem" men det er grunn til å ta slike indisier allerede når man dater på alvor. Men du har et poeng i at han ikke bør la det går innover seg. Det kan være lettere sagt enn gjort for mange, men det beste er faktisk å bare gå videre. Slett dama fra some, slett nr. Null kontakt. 

Anonymkode: 36ef9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

TS skriver om en dame som ganske tydelig leker med han...som spiller "kald" etter tredje date for å teste han. Det er ikke bare å stille relevante spørsmål, det er å leke med noens følelser og ikke greit i min verden. Det er selvfølgelig helt greit å være usikker på nye menn basert på at man har vært sammen med "dårlige" menn tidligere, men dette er faktisk ingen unnskyldning for å stille manipulerende spørsmål og spille spill med en potensiell ny partner. Det er selvfølgelig veldig trist at det går så mange menn og kvinner rundt, og som er relasjonsskadet etter tidligere forhold, men man har selv ansvar for å sortere ut disse følelsene før man begynner å leke med nye partnere. Å ta ut dårlige erfaringer med tidligere partnere på sin nye flamme er faktisk ganske nedrig. 

Anonymkode: 36ef9...126

Hvor i i alle dager er det ts skriver om det? 
Greit at du har dårlig erfaring med damer altså, men ikke prosjiser dine erfaringer over på andre. 

Anonymkode: aa25e...fad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...