24aa Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 (endret) . Endret 4. november 2017 av 24aa Slettet
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Har du psykolog på DPS eller privat med eller uten refusjon? Bare at kjemien ikke er god, ville alene vært grunn nok for meg å bytte. Ingenting vil noen kan nytte når kjemi ikke er på plass. Jeg har best erfaring fra privat med avtale, uten at det nødvendigvis er det beste for deg. Det er til syvende og sist den andre personen det avhenger av. At dere klikker godt sammen. Håper du tar deg selv nok på alvor vil å be om ny behandler! Lykke til :-) Anonymkode: 99dd9...089
24aa Skrevet 4. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2017 (endret) . Endret 4. november 2017 av 24aa Slettet
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, 24aa skrev: Takk for svar! går hos psykolog på dps. Har tenkt på å bytte, men er redd den dårlige kjemien er pga meg, og at jeg ikke skal kunne oppnå det hos noen andre heller, fordi jeg er som jeg er dessuten blir det flaut å bytte, tilfelle de skal se på meg som "krevende". Uff, alt man kan spinne opp i hodet sitt Sånn tenker jeg om min lege også, så jeg skjønner deg. Og kan hende det er noe i det, og at man heller bør bli hos den behandleren man har, og da jobbe med seg selv. Jeg tenker det. Forhåpentligvis vil relasjonen til behandleren bli bedre etter hvert, og man får jobbet med de tingene som ikke er så bra med en selv i møte med den typen menneske som behandleren er. Og trolig takler behandleren greit at ikke alle pasientene er helt "supre". Men kan du ikke ringe og be om ny time? Tipper de regner med at du greier deg fint siden du viste bedring og ikke har gitt lyd fra deg på en stund. Anonymkode: e86f6...99b
24aa Skrevet 4. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn tenker jeg om min lege også, så jeg skjønner deg. Og kan hende det er noe i det, og at man heller bør bli hos den behandleren man har, og da jobbe med seg selv. Jeg tenker det. Forhåpentligvis vil relasjonen til behandleren bli bedre etter hvert, og man får jobbet med de tingene som ikke er så bra med en selv i møte med den typen menneske som behandleren er. Og trolig takler behandleren greit at ikke alle pasientene er helt "supre". Men kan du ikke ringe og be om ny time? Tipper de regner med at du greier deg fint siden du viste bedring og ikke har gitt lyd fra deg på en stund. Anonymkode: e86f6...99b . Endret 4. november 2017 av 24aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 4 minutter siden, 24aa skrev: Ja, får bare prøve. Saken er at det var når det gikk dårlig igjen at han sluttet å gi meg timer. Det høres rart ut. Kanskje han er blitt sykemeldt eller er i permisjon. Har du hørt med kontoret hans? Anonymkode: e86f6...99b
24aa Skrevet 4. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres rart ut. Kanskje han er blitt sykemeldt eller er i permisjon. Har du hørt med kontoret hans? Anonymkode: e86f6...99b Han er ikke sykemeldt
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 Avtaler dere ikke ny time i slutten av timen? Eller har faste timer på en fast dag? Jeg går til dps og har 2 faste timer i uken jeg kommer til. Har han vanligvis bare ringt og satt opp? Anonymkode: 790f9...495
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 Hva med å faktisk kontakte denne psykologen da? Anonymkode: c7ef1...529 1
24aa Skrevet 4. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avtaler dere ikke ny time i slutten av timen? Eller har faste timer på en fast dag? Jeg går til dps og har 2 faste timer i uken jeg kommer til. Har han vanligvis bare ringt og satt opp? Anonymkode: 790f9...495 Han pleier å sette opp før den neste og kontakter meg.
24aa Skrevet 4. november 2017 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å faktisk kontakte denne psykologen da? Anonymkode: c7ef1...529 Ja, og det får vel jeg gjøre, men lurte jo på hvorfor det ble sånn, og om det var vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå