AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Dere menn som har dame, som altså er gift eller har en samboer. stirrer dere på andre jenter når dere er på treningstudio eller når dere er ute i byen? vet at alle kan få øyet på jenter. Det er helt normalt, men er det slik at dere glor tilbake? Eller ser flere ganger? Vet dama deres det? Anonymkode: e33a3...6c4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Klart alle menn gjør det. Spesielt viss de liker det de ser, eller rett og slett bare blir fascinert. Gift kvinne. Anonymkode: 7bac7...ea4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Min ser mer på andre damer enn han gjør med meg. Anonymkode: 73371...466
SlemUlv Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Stirrer ikke, men vi kan fint se på pene damer. Og kommentere "oh se, hun hadde søt rumpe" eller lignende stille til hverandre
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Dama mi kan peke på ei anna dame og si at jeg må se forde hun var fin, så jeg vil tro jeg har lov å se. Men jeg sitter ikke å stirrer skamløst på dem.
Holar Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Joda, kan se på pene damer. Observerer at damer ser på kjekke gutter også. Øynene liker å se på det som er pent eller fascinerer. Ikke noe seksuelt i det. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Ja. Til tider sammen med partner. Hun ser også på menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå