Gå til innhold

Hva mener menn med deilig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får dårlig selvtillit når en mann sier jeg er deilig, da tror jeg at det er kroppen min som er fin og ikke utseendet! 

Hva mener dere med at ei dame er deilig?

Anonymkode: 20554...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid tenkt at de mener at de har lyst på deg.

Anonymkode: 13bcb...f37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... jeez. 

Det er et kompliment, det betyr at de finner deg tiltrekkende. De ville ikke sagt det om de syntes du var stygg, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kroppen de i hovedsak sikter til. 

Anonymkode: 72152...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å overanalysere? Det er et kompliment. 

Hvis jeg kaller en mann deilig så liker jeg hele han, men det går på utseendet, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er negativt at en mann synes kroppen er deilig? Om du er aseksuell kan jeg forstå det, men ellers ikke.

Jeg vil heller være deilig enn pen uten sexappeal.

Anonymkode: 0768c...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er negativt at en mann synes kroppen er deilig? Om du er aseksuell kan jeg forstå det, men ellers ikke.

Jeg vil heller være deilig enn pen uten sexappeal.

Anonymkode: 0768c...46a


Det er negativt om en mann som ikke kjenner personligheten din godt sier det ja. Det betyr at han dømmer deg etter kroppen og ikke huet ditt og personlig vil jeg mye heller få høre at jeg er sjarmerende og smart enn deilig , av menn jeg blir kjent med. 
Såklart er det koselig å høre fra en kjæreste eller en man har datet en stund, men om noen sier jeg er deilig før de egentlig kjenner meg så mister jeg lysten til å bli godt kjent med de. 

Anonymkode: b9652...655

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får dårlig selvtillit når en mann sier jeg er deilig, da tror jeg at det er kroppen min som er fin og ikke utseendet! 

Hva mener dere med at ei dame er deilig?

Anonymkode: 20554...c5c

Er ikke kroppen din utseende ditt? Utseende er vel alle de ytre aspektene ved et menneske, hverken mer eller mindre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har mange ord, har blitt kalt det meste: vakker, deilig. frekk, frøken, pus, fru og flott..

felles for de alle var uansett sex eller forhold, vakker, flott og pus er vel de som har blitt..

Anonymkode: 0f0a7...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deilig= engangsbruk

Anonymkode: 1fcf1...7da

:P

Mannen min sier stadig det, så det kan være i forbindelse med tusenerpåtuseneravgangersbruk og.

Ellers tar jeg det selvsagt alltid som et kompliment om andre sier det, men det skal sies at jeg jo pleier å få tilsvarende antall komplimenter for hjernekapasiteten og. Ikke at det hagler innn daglig - men det sies gjerne i samme sammenheng av mannfolk(eller kvinner) som først gir komplimenter. 

Jeg skjønner jo at man blir lei av "deilig" om man er vant til å bli ansett som et enkelt ligg fordi man har noen fysiske attributter menn liker - og ofte blir behandlet litt deretter av kjipe mannfolk. Jeg har for frekk/streng/seriøs attitude visstnok til at noen tør å oppføre seg sånn - så jeg opplever det bare som hyggelig med samtlige komplimenter, også de seksuelle. 

Vakker/flott/smart/oppegående og slikt har jeg også blitt kalt av de som jeg ikke endte i et forhold med - i tillegg til de man endte i forhold med. 

Menn og damer sier ting, og det er ingenting å analysere. De mener det de sier - men det er ikke dermed sagt at de vil gifte seg eller anser deg som et verdiløst ligg. 

Dette er nok også en aldersbetinget greie, alle gutter fra 16-22 har en tendens til å henge seg opp i det kroppslige, og så åpner de øynene etterhvert for at det intellektuelle også er tiltrekkende på et mer bevisst nivå. Om man er i slutten av 20årene og aldri har fått høre fra folk man ikke kjenner supergodt at man er smart/oppegående/gøy å diskutere med(eller morsom), så fremstår man sannsynligvis ikke sånn heller(uten at det betyr at en er dum eller mindre begavet, kan ha med språkbruk å gjøre eler at ma bare er reservert i sosiale settinger). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann: Hei!

Dame: TROR HAN AT JEG BARE ER EN SEXDUKKE???!! LIKER HAN IKKE MEG? SYNES HAN AT ØRENE MINE STIKKER UT????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...