Gå til innhold

Hva er kik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender jeg blir spurt om jeg har dette. Noe jeg da altså ikke har. Men hva er det for noe egentlig? 

Anonymkode: 46664...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Påkrevd skrev:

Men når folk stadig spør deg om du har kik, det har ikke ramla deg inn å spørre dem hva det er, da?

https://en.wikipedia.org/wiki/Kik_Messenger

Nei, for jeg er overhodet ikke interessert i disse som har spurt meg og vil helst chatte minst mulig. Flere på Wordfued som har spurt meg.

Anonymkode: 46664...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for jeg er overhodet ikke interessert i disse som har spurt meg og vil helst chatte minst mulig. Flere på Wordfued som har spurt meg.

Anonymkode: 46664...993

Ok, jeg gidder stort sett ikke å kverulere, men lurer litt: Enten visste du at det er en chattetjeneste, og dermed var spørsmålet her helt unødvendig, eller mente du at du ikke spurte dem fordi du ikke gadd å skrive på Wordfeud? Da måtte du jo spørre her, og det er vel like stress?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Påkrevd skrev:

Ok, jeg gidder stort sett ikke å kverulere, men lurer litt: Enten visste du at det er en chattetjeneste, og dermed var spørsmålet her helt unødvendig, eller mente du at du ikke spurte dem fordi du ikke gadd å skrive på Wordfeud? Da måtte du jo spørre her, og det er vel like stress?:)

Du har tydeligvis tungt for det..

Jeg ville ikke chatte med de som spurte meg om jeg hadde kik (på wordfued). Svarte derfor ikke (på wordfued). Ikke fordi jeg ikke gadd, men fordi jeg ikke var interessert og ville dermed avslutte det hele. 

Anonymkode: 46664...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Og hva er så wordfued mon tro???

En spillapp lignende scrabble.

Anonymkode: 46664...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En spillapp lignende scrabble.

Anonymkode: 46664...993

Gammel er du da?? kik er en messengertjeneste hvor man sender meldinger og deler bilder..Litt sånn for fjortiser,mest..Sååå morrro for dem:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tyrk40 skrev:

Gammel er du da?? kik er en messengertjeneste hvor man sender meldinger og deler bilder..Litt sånn for fjortiser,mest..Sååå morrro for dem:nordvesta:

Hehe, jeg er 36😅😂

Anonymkode: 46664...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis tungt for det..

Jeg ville ikke chatte med de som spurte meg om jeg hadde kik (på wordfued). Svarte derfor ikke (på wordfued). Ikke fordi jeg ikke gadd, men fordi jeg ikke var interessert og ville dermed avslutte det hele. 

Anonymkode: 46664...993

Hehe, ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg er 36😅😂

Anonymkode: 46664...993

Nesten to om det:P36+4 her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Da er dere jo nesten like gamle! Skal dere date?

Anonymkode: 13774...156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på dette, hvorfor spør folk etter kik når man allerede kan chatte på tinder eller nettdateportalen man har møtt de på? 

Anonymkode: 37e72...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...