Gå til innhold

Fuckfriend

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever at pulevenninnen min driver å tar bilder av penisen min når jeg sover. Tok henne natt til i dag i å trekke ned dyna og frem med mobilen. Konfronterte henne med dette, men hun sier i mot. 

Er dette greit?! Er jeg rar som reagerer? Hva skal jenter som gjør slikt med sånne bilder?! :( 

Anonymkode: ff995...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ikke bra ut. Håper ikke hun skal dele de med venner eller på nettet og gjøre narr av deg. Det er slemt. 

Anonymkode: e8679...3fe

Gjest Overrasket
Skrevet

Hun trengte nok bevis på at den finnes. :P

Skrevet

Hun samler nok på minner av alle penisene hun ligger med...som en slags hakk i senge stolpen...så hun kan studere bildene senere og sammenligne dem med hvem som er størst og best...:eeeh:

Anonymkode: 73911...23f

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun samler nok på minner av alle penisene hun ligger med...som en slags hakk i senge stolpen...så hun kan studere bildene senere og sammenligne dem med hvem som er størst og best...:eeeh:

Det er ikke akkurat vanlig å sammenligne slappe pikker er det vel? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ikke bra ut. Håper ikke hun skal dele de med venner eller på nettet og gjøre narr av deg. Det er slemt. 

Håper ikke det :( får håpe hun kun beholder dem selv. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg håper da ikke hun gjør det! Føler ikke noe behov for å vite om jeg er best eller dårlig..

Skrevet
1 time siden, Overrasket skrev:

Hun trengte nok bevis på at den finnes. :P

Your such a jerk

Skrevet

nei det er ikke greit å ta bilder av andre sine kjønnsorgan uten samtykke, uansett om det er pulevenner eller ikke. det er kriminelt. hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt mobilen hennes og slettet bildet før hun hadde delt det med andre

Anonymkode: c68d4...9d3

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei det er ikke greit å ta bilder av andre sine kjønnsorgan uten samtykke, uansett om det er pulevenner eller ikke. det er kriminelt. hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt mobilen hennes og slettet bildet før hun hadde delt det med andre

Anonymkode: c68d4...9d3

Godt å høre! :) vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke akkurat vanlig å sammenligne slappe pikker er det vel? 

Å jaaa, Pokker, selvfølgelig, det tenkte jeg ikke på...jeg er jo ikke vant til å se peniser i live, I alle fall ikke når de er erigerte...helsike og jeg røper meg alltid...!!!!

Skrevet

Dette er bare å anmelde. Og så slutter du av avtalen din med henne.

Skrevet
23 timer siden, yeans skrev:

Dette er bare å anmelde. Og så slutter du av avtalen din med henne.

Tror ikke jeg anmelder, men prater med henne. Hadde en god samtale med henne i dag der vi ble enige om at hun ikke skal gjøre dette mer uten mitt samtykke :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...