AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Noen gode tips? Noen filmer jeg liker, som for å gi en idé om hva jeg helst ser: - Save the Last Dance - Dirty Dancing - 12 Years a Slave - Pretty Woman - Just Like Heaven - The Holiday - Catch Me If You Can - Footloose - Så som i himmelen Gjerne tips som er litt lett underholdning, men jeg er åpen for forslag Ser dog lite action, og skrekk, krim etc. er jeg ikke spesielt glad i. Anonymkode: 6c40f...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Hotel Cæsar Anonymkode: beedc...9a0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Hotel Cæsar Anonymkode: beedc...9a0 Hvilken del av "film" og "Amazon Prime" skjønte du ikke? Anonymkode: 6c40f...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken del av "film" og "Amazon Prime" skjønte du ikke? Anonymkode: 6c40f...d8d Det ligger på TV2 Sumo. Anonymkode: beedc...9a0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Det ligger på TV2 Sumo. Anonymkode: beedc...9a0 Som sagt, det var ikke det jeg ville vite. Jeg har et abonnement på Prime, derfor ønsker jeg meg tips til hva som er verdt å se der. Hotel Cæsar er uansett uaktuelt å se. Anonymkode: 6c40f...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, det var ikke det jeg ville vite. Jeg har et abonnement på Prime, derfor ønsker jeg meg tips til hva som er verdt å se der. Hotel Cæsar er uansett uaktuelt å se. Anonymkode: 6c40f...d8d Tulla 🤣 Sett the terminal? Anonymkode: beedc...9a0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Tulla 🤣 Sett the terminal? Anonymkode: beedc...9a0 Beklager at jeg ikke verdsetter humoren Uansett, takk for tips! Lyst til å gi meg en idé om hva jeg kan forvente? Anonymkode: 6c40f...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Beklager at jeg ikke verdsetter humoren Uansett, takk for tips! Lyst til å gi meg en idé om hva jeg kan forvente? Anonymkode: 6c40f...d8d En russer (tom Hanks) som ikke får reist tilbake fordi det har oppstått krig i hjemlandet han eller et militærkupp som de sier og han får heller ikke forlate flyplassen så han blir boende på terminalen i måneder. En skikkelig fin film Anonymkode: beedc...9a0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: En russer (tom Hanks) som ikke får reist tilbake fordi det har oppstått krig i hjemlandet han eller et militærkupp som de sier og han får heller ikke forlate flyplassen så han blir boende på terminalen i måneder. En skikkelig fin film Anonymkode: beedc...9a0 Tusen takk, den skal jeg utvilsomt se! Jeg har veldig sansen for Tom Hanks, så nå gleder jeg meg. Anonymkode: 6c40f...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #10 Skrevet 4. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En russer (tom Hanks) som ikke får reist tilbake fordi det har oppstått krig i hjemlandet han eller et militærkupp som de sier og han får heller ikke forlate flyplassen så han blir boende på terminalen i måneder. En skikkelig fin film Anonymkode: beedc...9a0 Jeg syntes den var litt kjedelig og klarte ikke følge med. Anonymkode: fbf35...06c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #11 Skrevet 4. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, den skal jeg utvilsomt se! Jeg har veldig sansen for Tom Hanks, så nå gleder jeg meg. Anonymkode: 6c40f...d8d Fant ut nå at den er basert på en sann historie, en som bodde på terminalen fra 1988 til 2006 o.O https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mehran_Karimi_Nasseri Anonymkode: beedc...9a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå