Gå til innhold

Når han plutselig ikke sender melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg dater/treffer. Vi har truffet hverandre ca 5-6 ganger. Vi prater omtrent hver dag. Egentlig skal vi møtes i morra. Men for noen dager siden sa han at han var syk. Men vi har snakket hver dag og han sa at han skulle komme selv om han var syk osv. Men det var jo sikkert en spøk. Eller kanskje ikke en spøk, men at han forteller meg at han vil møte mwg liksom. Men han må jo selvfølgelig bli frisk først. Men i går sa han at han følte seg bedre. I stad skrev jeg en melding for å spørre om han kunne treffes i morra. Om han var frisk nok. Eller først skrev jeg bare "hei, skjer?" Med hjerter og sånt. Så så jeg at han hadde åpnet meldingen. (Dette er på Snapchat forresten). Og så skrev jeg en melding etter det om han kunne møtes i morra. Men den har han ikke åpnet en gang. Og siden han så den første meldingen, men ikke svarte så sitter jeg og er sykt stresset nå. Han pleier alltid å se meldingene kjapt, og svare med en gang. 

Mer livredd for at han ikke vil møte meg i morra. Men PRØVER å fortelle meg selv at han kanskje bare sover/ slapper av eller noe. Og forhåpentligvis sender mwg melding etterpå. Er det grunn til å stresse tro? Eller er det mest sannsynlig ikke noe galt? 

Anonymkode: 8e5ec...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det virker merkelig at han ikke svarer nå, og bruker lang tid på å åpne snappen. Man er jo aldri så syk at man plutselig bare dropper å svare/ignorere meldinger sånn helt uten videre. Jeg er litt usikker, men det kan kanskje tyde på at han ikke er så keen nå. 

 

Anonymkode: b6666...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig betyr dette ingenting. Gi det minst 5-6 timer før du tenker at det betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe grunn til å stresse. Jeg ville ikke lurt engang med mindre det tok 4-5 dager han ignorerte meg. 
Han er sikkert med noen kompiser eller ligger rett ut med dårlig form. 

Anonymkode: 8ae41...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke stess. Kan være hva som helst. Kanskje han fikk en telefon akkurat når han åpent meldingen din. Eller noen banket på døren og han fikk besøk. Det kan være så mye. 

Jeg ville ikke bekymret meg enda hvertfall. Om han ikke svarer ville jeg sendt en melding på mobilen. Vanlig melding altså og spurt om han var bedre og om han ville treffes. 

Eller pleier dere ikke å sende meldinger?

Anonymkode: 3f902...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...