Gå til innhold

Han har ikke spurt om nummeret mitt enda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en fyr noen ganger nå ( ca 4 eller 5 ganger). Vi har hverandre på Snapchat, men vi har ikke hverandres telefon nr? Er ikke det på tide? Jeg begynner å lure på om dette kanskje er et tegn på at han ikke er så interessert når han ikke spør om nummeret mitt? 🤔 Jeg vet, jeg kunne også ha spurt. Jeg har tenkt på det, men siden han ikke spør, så vet jeg ikke om jeg skal ta det som et tegn? Eller trenger det ikke være det? Han virker interessert elles. Og vi snakker nesten hver dag på Snapchat 

Anonymkode: ed41b...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig forskjell? Du kan ringe og skrive med begge måtene. 

Anonymkode: e34b7...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at tlf nr ikke er så viktig lenger. Et Facebook vennskap betyr mer for meg enn tlf nr. Snapchat er ikke nok. De jeg har datet siste 2 årene, har stort sett ikke bedt om tlf nr mitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Stein-saks-papir skrev:

Mitt inntrykk er at tlf nr ikke er så viktig lenger. Et Facebook vennskap betyr mer for meg enn tlf nr. Snapchat er ikke nok. De jeg har datet siste 2 årene, har stort sett ikke bedt om tlf nr mitt. 

Vi har ikke hverandre på Facebook. Han sier at han har tenkt til å slette den snart. Så vi er bare venner på Snapchat. Det er alt 

-TS

Anonymkode: ed41b...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da venter du med sexen og fortsetter som normalt med han.
før eller siden vil hans ekte intensjoner komme frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke hverandre på Facebook. Han sier at han har tenkt til å slette den snart. Så vi er bare venner på Snapchat. Det er alt 

-TS

Anonymkode: ed41b...66f

Det er et veldig dårlig tegn. Han har enten noe skjule, eller er redd for at du skal kommentere ting der. Begge deler sier at han ikke er seriøs ang deg. Det sier mye mer enn et tlf nr. Vet du etternavnet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Stein-saks-papir skrev:

Det er et veldig dårlig tegn. Han har enten noe skjule, eller er redd for at du skal kommentere ting der. Begge deler sier at han ikke er seriøs ang deg. Det sier mye mer enn et tlf nr. Vet du etternavnet hans?

Nei vet ikke etternavnet hans. Men har prøvd å søke han frem på Facebook, men har ikke funnet han. Det kan hende at han har nevnt etternavnet foe meg så vidt. Er litt usikker. Men husker det ihvertfall ikke. 

Så burde han ikke enten legge meg til på Facebook eller gi meg nummeret hans? 

-TS

Anonymkode: ed41b...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gir du han ikke nummeret ditt eller spør han om nummeret hans da? I stedet for å sitte der og lure og lure. I følge din egen tankegang her, så er vel ikke du så interessert heller.

Anonymkode: f82b8...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gir du han ikke nummeret ditt eller spør han om nummeret hans da? I stedet for å sitte der og lure og lure. I følge din egen tankegang her, så er vel ikke du så interessert heller.

Anonymkode: f82b8...42c

Jo jeg er jo interessert. Hvis ikke hadde jeg jo ikke brydd meg om det. Jeg kommer til å nevne det for han når vi møtes. Men jeg syntes det er litt rart hvis han ikke har tenkt på det eller gjort noe med det enda. Jeg har ihvertfall tenkt på det, og kommer til å nevne det nå neste gang

-TS

Anonymkode: ed41b...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, Sonic skrev:

Jeg ringer og melder via Snap/messenger, kan ikke huske sist en fyr spurte etter mobnr :fnise:

Stor forskjell på snap og messenger. Snap er anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...