AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #21 Skrevet 4. november 2017 6 timer siden, yeans skrev: Det handler om at ts ikke forstår hvorfor han vil hun skal sove der. Hun påstår at hun ikke er interessert. Men det er hun. Ellers ville hun gått rett hjem og hun ville ikke lurt på dette. Skjønner du nå? Helt enig. Anonymkode: 08b3b...5a6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #22 Skrevet 4. november 2017 Jeg har hatt et par ONS opp gjennom årene, og utenom kun en fyr så var alle mennene ganske kosesyke etter sex. Ingen av dem har tatt kontakt igjen når jeg har svart benektende på spørsmål om vi kan gjenta dette. Tror rett og slett det bunner ut i at menn trenger nærhet de også. Man viser jo fram hele seg, og setter seg selv i en sårbar posisjon når man har sex. Hvertfall om man ikke er trygg på seg selv. Får ofte et kyss på pannen under sex, som en liten trøst Menn er sikkert mer klar over dette enn vi kvinner er Anonymkode: 87d94...c80
Stiigen Skrevet 4. november 2017 #23 Skrevet 4. november 2017 Asså...det er noe med menneskelig kontakt som føles ganske ålreit. Kosing/affeksjon/spooning kan være minst like bra opplevelse som sexen..man får føle en nærhet. Det betyr ikke dermed at man plutselig er forelsket eller sammen. Jeg har sovet sammen med de siste 7-8 jentene jeg har "holdt på med" , men ingen var kjæreste eller planer om å bli det. Jeg leste en ting nylig som jeg tror er veldig sant; Menn søker affeksjon i høyere grad enn det de faktisk søker sex. De ønske en kvinne, kvinnelig energi, å bli omfavnet, noen å holde.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #25 Skrevet 4. november 2017 54 minutter siden, Stiigen skrev: Asså...det er noe med menneskelig kontakt som føles ganske ålreit. Kosing/affeksjon/spooning kan være minst like bra opplevelse som sexen..man får føle en nærhet. Det betyr ikke dermed at man plutselig er forelsket eller sammen. Jeg har sovet sammen med de siste 7-8 jentene jeg har "holdt på med" , men ingen var kjæreste eller planer om å bli det. Jeg leste en ting nylig som jeg tror er veldig sant; Menn søker affeksjon i høyere grad enn det de faktisk søker sex. De ønske en kvinne, kvinnelig energi, å bli omfavnet, noen å holde. Hva mener du? Altså prøver å finne kjæreste mer enn sex? Anonymkode: 4421c...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #26 Skrevet 4. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Altså prøver å finne kjæreste mer enn sex? Anonymkode: 4421c...4e6 Han snakker åpenbart om middelaldrende menn som mangler intimitet ellers i livet. Anonymkode: 18925...cc7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #27 Skrevet 4. november 2017 8 timer siden, Daryl Dixon skrev: Han er vel forelsket i deg og vil være intim med deg. Vær ærlig på at det ikke blir noe forhold så han ikke føler seg lurt. Men jeg kjenner han ikke noe særlig godt heller, så tror ikke han kan være forelsket i meg så raskt? Anonymkode: 71164...75a
Gjest Daryl Dixon Skrevet 4. november 2017 #28 Skrevet 4. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg kjenner han ikke noe særlig godt heller, så tror ikke han kan være forelsket i meg så raskt? Anonymkode: 71164...75a Tenk om du faktisk i hans øyne er helt fantastisk. Noen kan bli forelsket fort.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #29 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, Daryl Dixon skrev: Tenk om du faktisk i hans øyne er helt fantastisk. Noen kan bli forelsket fort. En mann forelsker seg ikke så lett? Nå er jeg kvinne og har ikke akkurat veldig peiling. Mulig menn er forskjellige. Anonymkode: 4421c...4e6
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. november 2017 #30 Skrevet 5. november 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann forelsker seg ikke så lett? Nå er jeg kvinne og har ikke akkurat veldig peiling. Mulig menn er forskjellige. Anonymkode: 4421c...4e6 Vi er ikke alle programert likt. Om han ikke er forelsket enda så kan han være betatt og i ferd med å bli det. Han liker deg i allefall!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #31 Skrevet 5. november 2017 Han vil ha sex , og å sove sammen øker jo sjansen for det. Hvis du sier til han rett ut at dere kan ha sex på dagtid uten at han trenger å sove over, så skal du se han ikke er så interessert i å sove over uansett så lenge han får sexen han vil ha. Anonymkode: 91e50...609
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #32 Skrevet 5. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vil ha sex , og å sove sammen øker jo sjansen for det. Hvis du sier til han rett ut at dere kan ha sex på dagtid uten at han trenger å sove over, så skal du se han ikke er så interessert i å sove over uansett så lenge han får sexen han vil ha. Anonymkode: 91e50...609 Vi har jo hatt sex. Men han ville at jeg skulle sove over hjemme hos han etter vi hadde sex en plass, han spurte om jeg ville sove hos han Anonymkode: 4421c...4e6
Stiigen Skrevet 5. november 2017 #33 Skrevet 5. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Altså prøver å finne kjæreste mer enn sex? Anonymkode: 4421c...4e6 Nei..Jeg har lyst å sove med damer jeg holder på med, men har absolutt ikke lyst på en kjæreste, eller forhold. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor det er så vanskelig å forstå at noen synes det er fint å sove sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå