Gå til innhold

Hvorfor vil han sove med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil han sove med meg?

Jeg har møtt en fyr et par ganger.. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil finne på noe så sent også vil han sove med meg? 
Vil han våkne med noen eller? 

Første gangen vi møttes så ville han møte meg tidlig.
Nå så er det sent.. 
Virker som han helst vil sove med meg. Hvorfor ikke bare ha sex og bli ferdig da?
Jeg er egt ikke interessert i noe forhold med han.. Vil derfor ikke sove med han fordi jeg er redd det vil utvikle seg noe mer (kanskje fra hans side eller begges) av å sove sammen etter sex. Jeg vet ikke helt hvordan dere menn tenker?

Blir dere mer glad i noen etter dere sover med de etter sex? 

Anonymkode: 71164...75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal foreslå noe heeelt sykt; snakk med han.

Anonymkode: d96ee...f8e

• Liker 21
Skrevet

Du må være tydelig på at du ikke vil noe mer.

Kanskje han er glad i deg og ønsker å kose med deg om natten og våkne opp sammen med deg? 

• Liker 1
Skrevet

Altså... For at et uforpliktende forhold skal fungere må dere kommunisere åpent om slike ting. Dette er vel egentlig dømt til å mislykkes når du lager et så stort problem av å sove sammen. 

Etter min mening er det ikke et stort problem å sove sammen så lenge begge er enige om at det ikke blir noe mer enn det. 

Anonymkode: 18925...cc7

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Han er vel forelsket i deg og vil være intim med deg. Vær ærlig på at det ikke blir noe forhold så han ikke føler seg lurt.

Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Kanskje han er glad i deg og ønsker å kose med deg om natten og våkne opp sammen med deg? 

Og dette er nettopp grunnen til at en slik relasjon er dømt til å mislykkes når man ikke kommuniserer sammen. Man begynner å lage sine egne idéer om noe som ikke er snakket om. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han utnytter deg. 

Hadde det vært seriøst på noe vis så hadde han brukt tid på deg resten av døgnet. Ikke la han sove mer hos deg.

Foresten, er han bostedløs?

Endret av yeans
Skrevet
Akkurat nå, yeans skrev:

Han utnytter deg. 

Hadde det vært seriøst på noe vis så hadde han brukt tid på deg resten av døgnet. Ikke la han sove mer hos deg.

Da utnytter jo TS også han. TS ønsker jo heller ikke noe seriøst. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da utnytter jo TS også han. TS ønsker jo heller ikke noe seriøst. 

Jo det gjør hun når hun lar han sove der.

Skrevet

Hvorfor dater du når du ikke vil noe seriøst? Kan du ikke heller bare gå på bar å bli med en eller annen random hjem?

Anonymkode: 42a50...481

• Liker 1
Skrevet
8 minutes ago, yeans said:

Han utnytter deg. 

Hæ?

Anonymkode: 934fb...6b6

• Liker 1
Skrevet
50 minutes ago, Daryl Dixon said:

Han er vel forelsket i deg og vil være intim med deg. Vær ærlig på at det ikke blir noe forhold så han ikke føler seg lurt.

Denne, seff.

Den andre var jo bare på bær tur.

• Liker 1
Skrevet
53 minutes ago, isw said:

enig

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, yeans skrev:

Han utnytter deg. 

Nei han vil at jeg skal sove hos han, ikke han hos meg

• Liker 1
Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei han vil at jeg skal sove hos han, ikke han hos meg

Ok. Jeg forsto det slik at han var hos deg. Men hvorfor velger du å bli der da? Uansett så utnytter han deg. Menn som tar kontakt sent på døgnet gjør det kun fordi de vil ha noe. Ikke fordi de bryr seg om deg.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dater du når du ikke vil noe seriøst? Kan du ikke heller bare gå på bar å bli med en eller annen random hjem?

Anonymkode: 42a50...481

Ikke alle som liker å ligge med fremmede vet du.. 

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, yeans said:

Ok. Jeg forsto det slik at han var hos deg. Men hvorfor velger du å bli der da? Uansett så utnytter han deg. Menn som tar kontakt sent på døgnet gjør det kun fordi de vil ha noe. Ikke fordi de bryr seg om deg.

Har du fått med deg hva tråden handler om?

Det virker ikke sånn.

• Liker 2
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Har du fått med deg hva tråden handler om?

Det virker ikke sånn.

Det handler om at ts ikke forstår hvorfor han vil hun skal sove der. Hun påstår at hun ikke er interessert. Men det er hun. Ellers ville hun gått rett hjem og hun ville ikke lurt på dette.

Skjønner du nå?

Skrevet
Just now, yeans said:

Det handler om at ts ikke forstår hvorfor han vil hun skal sove der. Hun påstår at hun ikke er interessert. Men det er hun. Ellers ville hun gått rett hjem og hun ville ikke lurt på dette.

Skjønner du nå?

Jeg tror ikke du har fått med deg hva tråden handler om. Det er ikke alle som er like flink til å ta opp ting,og er konfliktskye.

TS, du må ta en snakk med han å forklare at du ikke er interessert i noe seriøst, og at du ønsker ikke å sove over, men dra tilbake til ditt eget sted-det burde du å gjøre for å unngå såre han mest mulig, lykke til :)

Skrevet
7 timer siden, isw skrev:

At ho ikke vil noe mer er bare tull. Ho fisker og ser etter tegn på at han kanskje ønske noe mer ettersom han vil sove med henne.

ikke la deg lure av "vil egentlig ikke være i et forhold med han" 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...