AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #21 Skrevet 5. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sist uke snakket jeg med han etter at han hadde vært ute på byen en tur — jeg var selvsagt ikke bedt med — og det eneste (!) han snakket om var en dame som holder på med kompisen hans hadde åpenlyst sjekket han opp og han virket sååå glad. "Booster selvtilliten noen hakk", sa han. Jeg vet ikke om det var fordi han er en respektløs fyr som bare tenker på seg selv og egoet sitt eller om det var for å gjøre meg sjalu. Men vet du? Det eneste jeg kjente på var "herregud, jeg er en idiot. En jævla stor og naiv idiot". Men selvsagt, jeg leser ikke tanker, og vet derfor ikke om det var en ond baktanke der i det hele tatt. Poenget er, som dere kanskje skjønner, at han får meg til å føle meg dum og jeg faller ofte i fella hvor jeg tar på meg skylden for hva rare ting han sier og gjør. Anonymkode: 31989...e56 Hva faen, for en tufs! Han bruker deg åpenbart bare og skulle sikkert ønske kompisen hans ikke holdt på med hun dama så han kunne tatt hun selv! Han viser NULL respekt for deg! Anonymkode: 89eba...db6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #22 Skrevet 5. november 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen, for en tufs! Han bruker deg åpenbart bare og skulle sikkert ønske kompisen hans ikke holdt på med hun dama så han kunne tatt hun selv! Han viser NULL respekt for deg! Anonymkode: 89eba...db6 Er det jeg også er redd for; at han hadde nok benyttet sjansen om han fikk den. Er jo ingen som vet om oss, så jeg hadde jo aldri fått vite om det uansett. Hvordan syns du jeg skal ende dette? Det er viktig at jeg gjør det på en slik måte at jeg beholder den lille biten selvrespekt jeg har igjen. Anonymkode: 31989...e56
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #23 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg også er redd for; at han hadde nok benyttet sjansen om han fikk den. Er jo ingen som vet om oss, så jeg hadde jo aldri fått vite om det uansett. Hvordan syns du jeg skal ende dette? Det er viktig at jeg gjør det på en slik måte at jeg beholder den lille biten selvrespekt jeg har igjen. Anonymkode: 31989...e56 Det hadde han garantert. Er en grunn til at han holder deg skjult, og det er fordi han vil ha muligheten åpen for andre damer og ikke melde seg som opptatt. Jeg syns du bør ende det kort, konkret og brått. Send han en melding neste gang han spør om dere skal finne på noe om at "Sorry, jeg driver på med en annen nå og liker han ganske godt så passer seg ikke å ha kontakt mer. " og fortsett å lat som det, da gir du han ikke samme muligheten til å overtale deg til å fortsette å holde på med han siden du sier at du er opptatt og har møtt en annen. Prøver han å sende mer meldinger så skriv kort og konkret "Nei, det må du bare respektere." og ignorer han fullstendig. Du kan selvfølgelig også si at du ikke gidder å finne deg i pisset hans lenger og at han er en respektløs drittsekk så du er ikke interessert i å se han igjen, men da vil han kanskje se muligheten til å vende det over på deg at du overreagerer og er bitter eller har misforstått og prøve å snike inn unnskyldninger og løfter om bedring og endring osv som du faller for, og som selvfølgelig bare er ord han lyver om for å holde på deg litt til og være den som til slutt dumper deg og ikke du han. Lykke til ts <3 Du fortjener en mye bedre mann, og han der fortjener virkelig ikke mer av deg! Ingen unnskyldninger, ingen beklagelser eller dårlig samvittighet, ingen samtaler, ingen privilegier om å få bruke kroppen din, ingenting! Anonymkode: 89eba...db6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #24 Skrevet 5. november 2017 Jeg har datet folk før som jeg ikke ville dra inn i vennegjengen min fordi jeg syns det er for tidlig. Det er ikke er godt tegn. Men at han samtidig skjeller deg ut for å «avsløre» han det er 100% drittsekk. Anonymkode: 561f8...61a
Merovingian Skrevet 5. november 2017 #25 Skrevet 5. november 2017 Klassisk "Fuckboy" det der. Best å bare komme seg vekk fra den fyren, han vil ikke forandre seg med det første og den eneste som vil bli såret er deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå