AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Har møtt en mann i cirka seks måneder nå, og vi har det fint sammen, tross han ikke vil definere oss som et par. Likevel er vi som kjærester, så jeg maser ikke. Tingen er: vi studerer på samme universitet og kjenner de samme folkene, men han skjuler meg for dem og resten av omverdenen. Ingen av vennene hans vet om oss, og det virker som at han vil det skal forbli slik også. Vi var på konsert for noen uker siden, og møtte noen av vennene hans på en pub tilfeldigvis etterpå, og da ble han litt rar. Jeg, uten å tenke meg om, kysset han på et tidspunkt, og DET fikk jeg høre om når vi kom hjem til han. "Hvorfor må du kysse meg slik ute blant folk?". Jeg ble helt paff, og kjenner det knyter seg i magen når jeg skriver det nå. Jeg er 28 år, så gidder ikke tulle rundt og bruke tiden min på en som ikke vil vedkjenne seg meg. Hva tror dere er grunnen til at han oppfører seg slik, og hva anbefaler dere meg å gjøre? Anonymkode: 31989...e56 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Det er der helt åpenbart i mine øyne hvertfall. Dere har holdt på i 6 måneder (!) det er LENGE, de fleste blir et par lenge før den tid om man faktisk liker hverandre godt. Han skjuler til alle at dere holder på , og det er både respektløst ovenfor deg, og viser veldig tydelig at han ikke vil promotere seg selv som opptatt fordi han vil holde døren åpen for andre damer. Det dere har er et pulevenn forhold, og ja man gjør kjæresteting sammen med noen man ligger med og kommer overens med, selvom man ikke vil bli kjærester med de. Han vil ha i pose og sekk, fordelen med å ha fast selskap, bekreftelser og sex og nærhet (ja menn liker også å kose men det trenger ikke bety noe mer), men også fordelen med å ikke binde seg og være forpliktet til noen. Du er 28 år så skulle tro du skjønte dette selv, mye før. Ikke kast bort mer tid på han, det blir aldri dere som gifter dere og får barn for å si det sånn. Snart er du 30 så du burde finne deg en seriøs mann i stedet for å kaste bort mer tid på han der som bare bruker deg. At han til og med kjefter på deg fordi du kysser han på kinnet foran folk - ærlig talt, du skjønner vel selv at han ikke hadde behandlet deg sånn og reagert med så stor skam om han faktisk hadde sterke følelser for deg?! En mann som har funnet dama han vil være sammen med kysser henne stolt foran folk og forteller alle vennene sine om den nye brae dama man har møtt! Helt ærlig så høres han der ut som ikke noe annet enn en drittsekk for å si det mildt. Vet at det ikke er det du vil høre, men du vet jo også selv at det stemmer. Spar deg og slutt å la han få privilegiet av tiden og kroppen og følelsene dine lenger når du heller kunne brukt den tiden på å etablere noe seriøst og langvarig med en som faktisk likte deg og hadde respekt for deg og ville bygge en fremtid med deg. Klokken din tikker, du er ikke 18 år lenger og har tid til å kaste bort tiden på sånne useriøse greier. Og uansett om du hadde vært 18 og hatt plenty av tid så ville jeg råda deg til å kutte kontakten med han uansett for han respekterer deg ikke når han skammer seg så mye over deg og kjefter på deg fordi du kysser han foran folk etter 6(!) måneder...! For han er du bare en hobby, ikke noe mer. Anonymkode: 89eba...db6 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Oi, her hadde jeg styrt unna.. Han bare bruker deg, ikke verdt å bruke tiden din på han der. Anonymkode: 31138...188 6
Teethgrinding Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 (endret) I verste fall bruker han deg som hull men syns egentlig du er for schtøgg. Beware, beware. Å "gjemme" den man holder på med er første tegn på at noe er alvorlig feil. Jeg tror alle menn som har vært aktiv med dating før eller senere har endt opp med å holde på med noen man er litt flau over. Da burde alle selvfølgelig være ærlige og moralske vesner og si takk, men neitakk, men sånn fungerer det ikke alltid. Det er sårende og ydmykende å være den noen er flau over. Men, det er likevel en viss pekefinger i sånne settinger: Hvis noe er for godt til å være sant er det som regel det. En superkjekk type som inviterer deg inn på kos og hygge? Tilsynelatende lett og seriøst, men bare mellom fire vegger? = Han syns han kan finne noen bedre og skammer seg over å bruke deg. Kvinner har til en viss grad en slags universell attraktivitet. For kvinner er attraktivitet en pakke som er avhengig av flere faktorer, deriblant hvor fin dama hans er. Hvis han dater en lekker biatch skinner det litt ekstra på han også blant andre jenter. Menn driter som regel i hvor pen eksen hennes ser ut (vi er knapt istand til å vurdere en attraktiv mann i utgangspunktet). Kvinner derimot vil automatisk nedrangere en manns attraktivitet hvis han har en "stygg" eks. Og før hylekoret begynner: her må dere gå i dere selv for, jenter. For kvinner vurderer sosiale aspekter i attraktivitet. Hvor pene de andre damene hans er vil i stor grad diktere hvor pen dere syns han er - og please ikke engang lat som jeg tar feil. Dere vet jeg har rett. TS: La det ikke stå at jeg prøver å kalle deg stygg, det er du garantert ikke. Poenget er at han nok føler at du er det, noe som absolutt ikke betyr noe som helst. En person har ingen diktatorisk myndighet til å vurdere det. Dette handler mer om hans indre svakheter, konkurransefølelse, vinnerskalle, sosiale ambisjoner, osv. Hvis jeg skulle tippet ville jeg antatt at du sikkert er drit fin, men at han bare sitter med umenneskelige briller i sitt eget hode. Han ser ikke skogen for bare trær, men det handler ikke om deg. Det dreier seg om han. Endret 4. november 2017 av Arcturus
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er der helt åpenbart i mine øyne hvertfall. Dere har holdt på i 6 måneder (!) det er LENGE, de fleste blir et par lenge før den tid om man faktisk liker hverandre godt. Han skjuler til alle at dere holder på , og det er både respektløst ovenfor deg, og viser veldig tydelig at han ikke vil promotere seg selv som opptatt fordi han vil holde døren åpen for andre damer. Det dere har er et pulevenn forhold, og ja man gjør kjæresteting sammen med noen man ligger med og kommer overens med, selvom man ikke vil bli kjærester med de. Han vil ha i pose og sekk, fordelen med å ha fast selskap, bekreftelser og sex og nærhet (ja menn liker også å kose men det trenger ikke bety noe mer), men også fordelen med å ikke binde seg og være forpliktet til noen. Du er 28 år så skulle tro du skjønte dette selv, mye før. Ikke kast bort mer tid på han, det blir aldri dere som gifter dere og får barn for å si det sånn. Snart er du 30 så du burde finne deg en seriøs mann i stedet for å kaste bort mer tid på han der som bare bruker deg. At han til og med kjefter på deg fordi du kysser han på kinnet foran folk - ærlig talt, du skjønner vel selv at han ikke hadde behandlet deg sånn og reagert med så stor skam om han faktisk hadde sterke følelser for deg?! En mann som har funnet dama han vil være sammen med kysser henne stolt foran folk og forteller alle vennene sine om den nye brae dama man har møtt! Helt ærlig så høres han der ut som ikke noe annet enn en drittsekk for å si det mildt. Vet at det ikke er det du vil høre, men du vet jo også selv at det stemmer. Spar deg og slutt å la han få privilegiet av tiden og kroppen og følelsene dine lenger når du heller kunne brukt den tiden på å etablere noe seriøst og langvarig med en som faktisk likte deg og hadde respekt for deg og ville bygge en fremtid med deg. Klokken din tikker, du er ikke 18 år lenger og har tid til å kaste bort tiden på sånne useriøse greier. Og uansett om du hadde vært 18 og hatt plenty av tid så ville jeg råda deg til å kutte kontakten med han uansett for han respekterer deg ikke når han skammer seg så mye over deg og kjefter på deg fordi du kysser han foran folk etter 6(!) måneder...! For han er du bare en hobby, ikke noe mer. Anonymkode: 89eba...db6 Unnskyld meg. 28, er ikke gammelt. Selv er jeg 28. Jeg skal ikke ha kids, jeg tror ikke jeg kommer til å gifte meg. Du skriver som at Ts. har dårlig tid fordi hun er 28 år. Hun har mange år igjen til både det ene og det andre. Hun har ikke dårlig tid. Og hva vet vel du om ts. ønsker å gifte seg og stifte familiene med fyren? Det kan godt hende at hun først og fremst ønsker et forhold. Og fra forhold til å gifte seg, er det en laaaang vei å gå om man er litt smart. 😉 Familie bullshit er ikke for ALLE! Anonymkode: 7ecf7...e07 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann i cirka seks måneder nå, og vi har det fint sammen, tross han ikke vil definere oss som et par. Likevel er vi som kjærester, så jeg maser ikke. Tingen er: vi studerer på samme universitet og kjenner de samme folkene, men han skjuler meg for dem og resten av omverdenen. Ingen av vennene hans vet om oss, og det virker som at han vil det skal forbli slik også. Vi var på konsert for noen uker siden, og møtte noen av vennene hans på en pub tilfeldigvis etterpå, og da ble han litt rar. Jeg, uten å tenke meg om, kysset han på et tidspunkt, og DET fikk jeg høre om når vi kom hjem til han. "Hvorfor må du kysse meg slik ute blant folk?". Jeg ble helt paff, og kjenner det knyter seg i magen når jeg skriver det nå. Jeg er 28 år, så gidder ikke tulle rundt og bruke tiden min på en som ikke vil vedkjenne seg meg. Hva tror dere er grunnen til at han oppfører seg slik, og hva anbefaler dere meg å gjøre? Anonymkode: 31989...e56 Hei! Jeg hadde stilt ham et ultimatum, rett og slett. "Er det oss eller er det ikke?" Er han interessert og forelska så vil han satse. Hvis ikke så avslutter du, og går videre. Anonymkode: 5975d...667 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 Jeg hadde ikke brydd meg med en diskusjon eller et ultimatum. En som ser slik på deg burde du holde deg for god for. Anonymkode: 03e89...84b 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er der helt åpenbart i mine øyne hvertfall. Dere har holdt på i 6 måneder (!) det er LENGE, de fleste blir et par lenge før den tid om man faktisk liker hverandre godt. Han skjuler til alle at dere holder på , og det er både respektløst ovenfor deg, og viser veldig tydelig at han ikke vil promotere seg selv som opptatt fordi han vil holde døren åpen for andre damer. Det dere har er et pulevenn forhold, og ja man gjør kjæresteting sammen med noen man ligger med og kommer overens med, selvom man ikke vil bli kjærester med de. Han vil ha i pose og sekk, fordelen med å ha fast selskap, bekreftelser og sex og nærhet (ja menn liker også å kose men det trenger ikke bety noe mer), men også fordelen med å ikke binde seg og være forpliktet til noen. Du er 28 år så skulle tro du skjønte dette selv, mye før. Ikke kast bort mer tid på han, det blir aldri dere som gifter dere og får barn for å si det sånn. Snart er du 30 så du burde finne deg en seriøs mann i stedet for å kaste bort mer tid på han der som bare bruker deg. At han til og med kjefter på deg fordi du kysser han på kinnet foran folk - ærlig talt, du skjønner vel selv at han ikke hadde behandlet deg sånn og reagert med så stor skam om han faktisk hadde sterke følelser for deg?! En mann som har funnet dama han vil være sammen med kysser henne stolt foran folk og forteller alle vennene sine om den nye brae dama man har møtt! Helt ærlig så høres han der ut som ikke noe annet enn en drittsekk for å si det mildt. Vet at det ikke er det du vil høre, men du vet jo også selv at det stemmer. Spar deg og slutt å la han få privilegiet av tiden og kroppen og følelsene dine lenger når du heller kunne brukt den tiden på å etablere noe seriøst og langvarig med en som faktisk likte deg og hadde respekt for deg og ville bygge en fremtid med deg. Klokken din tikker, du er ikke 18 år lenger og har tid til å kaste bort tiden på sånne useriøse greier. Og uansett om du hadde vært 18 og hatt plenty av tid så ville jeg råda deg til å kutte kontakten med han uansett for han respekterer deg ikke når han skammer seg så mye over deg og kjefter på deg fordi du kysser han foran folk etter 6(!) måneder...! For han er du bare en hobby, ikke noe mer. Anonymkode: 89eba...db6 Helt enig. Anonymkode: 5975d...667 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #10 Skrevet 4. november 2017 Jeg har en mann i mitt liv som jeg datet. På slutten ville han kjøre meg hjem, jeg sa nei. Hørte ingenting, så tok jeg kontakt 1 år sender ( joda, klarte ikke få han ut av systemet ). Etter det har han vært fantastisk, sagt mye fine ting til meg, tatt mye kontakt, men bare på chat. Samtalene ble også preget av "lyst" for det har vi på hverandre, det er gjensidig. Han er en drøm. Men, jeg lurer jo på om han liker meg godt nok til å bli bedre kjent på andre områder, har ikke turd å spørre han. Og så er det en annen mann, han virker så seriøs at han sier : vi må bli bedre kjent, jeg merker altså en forskjell. Har en stor "chruch"på han første, men han virker opptatt av sex ( jeg synes ikke det er så rart, det er tenning der, har kjent han lenge,han sier han drømmer om meg). Men, jeg vet ikke, han er en stor sjarmør. Hvordan vite om en mann er oppriktig interessert? tror egentlig jeg bør konsentrere meg om å glemme han første. Jeg holder ingen for narr, har ikke møtt han andre, og det er derfor helt uskyldig. Anonymkode: 5d463...94c
Monky6 Skrevet 4. november 2017 #11 Skrevet 4. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg. 28, er ikke gammelt. Selv er jeg 28. Jeg skal ikke ha kids, jeg tror ikke jeg kommer til å gifte meg. Du skriver som at Ts. har dårlig tid fordi hun er 28 år. Hun har mange år igjen til både det ene og det andre. Hun har ikke dårlig tid. Og hva vet vel du om ts. ønsker å gifte seg og stifte familiene med fyren? Det kan godt hende at hun først og fremst ønsker et forhold. Og fra forhold til å gifte seg, er det en laaaang vei å gå om man er litt smart. 😉 Familie bullshit er ikke for ALLE! Anonymkode: 7ecf7...e07 Selv om jeg ikke ønsker å gifte meg, så hadde jeg aldri gått inn i et forhold med noen som tenker som deg. Du er en klassisk FF, som er så smaaaaaart, at du aldri kommer til å forplikte deg til noen andre enn ditt eget ego. Man blir ikke sammen med noen når man er nærmere 30 år fordi det er gøy, god underholdning, godt selskap, fint å dele regningene med noen. Man blir sammen med noen man ser en felles fremtid med, noen man kan bygge sin egen familie med (det være seg med/uten tanken om barn). Når noen ikke vedkjenner at de har en relasjon til deg blant venner, så kan man være trygg på at vedkommende ikke ser for seg en fremtid med deg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #12 Skrevet 4. november 2017 1 time siden, Monky6 skrev: Man blir ikke sammen med noen når man er nærmere 30 år fordi det er gøy, god underholdning, godt selskap, fint å dele regningene med noen. Man blir sammen med noen man ser en felles fremtid med, noen man kan bygge sin egen familie med (det være seg med/uten tanken om barn). Tja! Jeg er kvinne, noenogtretti og har i to år vært samboer med en mann jeg setter høyere enn noen annen, men vi har ikke nødvendigvis noen felles fremtid. Kanskje, kanskje ikke. Vi nyter det vi har nå, og er ikke nevneverdig opptatt av fremtiden. Du burde ikke anta at forhold inngått etter en viss alder kommer i én "størrelse". Anonymkode: 6316c...ee8 2
Monky6 Skrevet 4. november 2017 #13 Skrevet 4. november 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja! Jeg er kvinne, noenogtretti og har i to år vært samboer med en mann jeg setter høyere enn noen annen, men vi har ikke nødvendigvis noen felles fremtid. Kanskje, kanskje ikke. Vi nyter det vi har nå, og er ikke nevneverdig opptatt av fremtiden. Du burde ikke anta at forhold inngått etter en viss alder kommer i én "størrelse". Anonymkode: 6316c...ee8 Enig i det, forhold er veldig forskjellig og sammensatt. Jeg får heller ikke inntrykk av at TS er gifteklar, men at hun føler seg dårlig behandlet og lite verdt? Det er det vel ingen som ønsker å føle, uansett hvor halvseriøst forholdet er. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #14 Skrevet 4. november 2017 2 timer siden, Arcturus skrev: I verste fall bruker han deg som hull men syns egentlig du er for schtøgg. Beware, beware. Å "gjemme" den man holder på med er første tegn på at noe er alvorlig feil. Jeg tror alle menn som har vært aktiv med dating før eller senere har endt opp med å holde på med noen man er litt flau over. Da burde alle selvfølgelig være ærlige og moralske vesner og si takk, men neitakk, men sånn fungerer det ikke alltid. Det er sårende og ydmykende å være den noen er flau over. Men, det er likevel en viss pekefinger i sånne settinger: Hvis noe er for godt til å være sant er det som regel det. En superkjekk type som inviterer deg inn på kos og hygge? Tilsynelatende lett og seriøst, men bare mellom fire vegger? = Han syns han kan finne noen bedre og skammer seg over å bruke deg. Kvinner har til en viss grad en slags universell attraktivitet. For menn er attraktivitet en pakke som er avhengig av flere faktorer, deriblant hvor fin dama hans er. Hvis han dater en lekker biatch skinner det litt ekstra på han også blant andre jenter. Menn driter som regel i hvor pen eksen hennes ser ut (vi er knapt istand til å vurdere en attraktiv mann i utgangspunktet). Kvinner derimot vil automatisk nedrangere en manns attraktivitet hvis han har en "stygg" eks. Og før hylekoret begynner: her må dere gå i dere selv for, jenter. For kvinner vurderer sosiale aspekter i attraktivitet. Hvor pene de andre damene hans er vil i stor grad diktere hvor pen dere syns han er - og please ikke engang lat som jeg tar feil. Dere vet jeg har rett. TS: La det ikke stå at jeg prøver å kalle deg stygg, det er du garantert ikke. Poenget er at han nok føler at du er det, noe som absolutt ikke betyr noe som helst. En person har ingen diktatorisk myndighet til å vurdere det. Dette handler mer om hans indre svakheter, konkurransefølelse, vinnerskalle, sosiale ambisjoner, osv. Hvis jeg skulle tippet ville jeg antatt at du sikkert er drit fin, men at han bare sitter med umenneskelige briller i sitt eget hode. Han ser ikke skogen for bare trær, men det handler ikke om deg. Det dreier seg om han. TS her. Jeg føler meg mer og mer som en selskapsdame, og mye av det du skriver stemmer nok helt. Jeg har aldri opplevd at en annen person åpenbart er flau over meg, så kjenner mye på skam og skyldfølelse. Skyldfølelse, tenker du kanskje? Jo, fordi jeg tar på meg all "skyld" og unnskylder han med at JEG sikkert kunne gjort mer for at han ikke nå skal være flau over meg. Når jeg tidligere har prøvd snakke med han, så får jeg til svar "det føles ut som at jeg liker deg bedre enn du liker meg". Og dette er noe jeg virkelig ikke klarer forstå. Okey; jeg er den første til å innrømme at jeg ikke nødvendigvis renner han ned med meldinger og spør om vi skal møtes, men dette har skjedd gradvis som en reaksjon på hvordan han får meg til å føle meg. Nå er det bare den kjipe, men nødvendige, delen igjen... Enten må jeg konfrontere han, men er da redd for at han skal sjarmere meg til å forbli tidsfordrivet hans. Eller så må jeg bare kutte han ut — uten å gi han innkjøpsrett igjen — og stå i det bittersøte etterpå. Anonymkode: 31989...e56 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #15 Skrevet 4. november 2017 10 minutter siden, Monky6 skrev: Enig i det, forhold er veldig forskjellig og sammensatt. Jeg får heller ikke inntrykk av at TS er gifteklar, men at hun føler seg dårlig behandlet og lite verdt? Det er det vel ingen som ønsker å føle, uansett hvor halvseriøst forholdet er. Ts her. Jeg tenker ikke hus, barn, stasjonsvogn og alt det medfølger med det første. Men! Jeg vil ha en relasjon som er meningsfull og som nærer meg til vekst. Og, som du skriver, ja; jeg føler meg mindre verdt. Anonymkode: 31989...e56 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #16 Skrevet 4. november 2017 Sist uke snakket jeg med han etter at han hadde vært ute på byen en tur — jeg var selvsagt ikke bedt med — og det eneste (!) han snakket om var en dame som holder på med kompisen hans hadde åpenlyst sjekket han opp og han virket sååå glad. "Booster selvtilliten noen hakk", sa han. Jeg vet ikke om det var fordi han er en respektløs fyr som bare tenker på seg selv og egoet sitt eller om det var for å gjøre meg sjalu. Men vet du? Det eneste jeg kjente på var "herregud, jeg er en idiot. En jævla stor og naiv idiot". Men selvsagt, jeg leser ikke tanker, og vet derfor ikke om det var en ond baktanke der i det hele tatt. Poenget er, som dere kanskje skjønner, at han får meg til å føle meg dum og jeg faller ofte i fella hvor jeg tar på meg skylden for hva rare ting han sier og gjør. Anonymkode: 31989...e56
meeeg9 Skrevet 4. november 2017 #17 Skrevet 4. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sist uke snakket jeg med han etter at han hadde vært ute på byen en tur — jeg var selvsagt ikke bedt med — og det eneste (!) han snakket om var en dame som holder på med kompisen hans hadde åpenlyst sjekket han opp og han virket sååå glad. "Booster selvtilliten noen hakk", sa han. Jeg vet ikke om det var fordi han er en respektløs fyr som bare tenker på seg selv og egoet sitt eller om det var for å gjøre meg sjalu. Men vet du? Det eneste jeg kjente på var "herregud, jeg er en idiot. En jævla stor og naiv idiot". Men selvsagt, jeg leser ikke tanker, og vet derfor ikke om det var en ond baktanke der i det hele tatt. Poenget er, som dere kanskje skjønner, at han får meg til å føle meg dum og jeg faller ofte i fella hvor jeg tar på meg skylden for hva rare ting han sier og gjør. Anonymkode: 31989...e56 Kutt ham ut! Du har ikke noe annet valg 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #18 Skrevet 4. november 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Jeg føler meg mer og mer som en selskapsdame, og mye av det du skriver stemmer nok helt. Jeg har aldri opplevd at en annen person åpenbart er flau over meg, så kjenner mye på skam og skyldfølelse. Skyldfølelse, tenker du kanskje? Jo, fordi jeg tar på meg all "skyld" og unnskylder han med at JEG sikkert kunne gjort mer for at han ikke nå skal være flau over meg. Når jeg tidligere har prøvd snakke med han, så får jeg til svar "det føles ut som at jeg liker deg bedre enn du liker meg". Og dette er noe jeg virkelig ikke klarer forstå. Okey; jeg er den første til å innrømme at jeg ikke nødvendigvis renner han ned med meldinger og spør om vi skal møtes, men dette har skjedd gradvis som en reaksjon på hvordan han får meg til å føle meg. Nå er det bare den kjipe, men nødvendige, delen igjen... Enten må jeg konfrontere han, men er da redd for at han skal sjarmere meg til å forbli tidsfordrivet hans. Eller så må jeg bare kutte han ut — uten å gi han innkjøpsrett igjen — og stå i det bittersøte etterpå. Anonymkode: 31989...e56 Det var da en rar og ulogisk ting å si. Anonymkode: 3bb59...3dd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #19 Skrevet 4. november 2017 Kjærlighten skal være magisk, ikke gå for annet enn det. Anonymkode: 5d463...94c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #20 Skrevet 5. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg. 28, er ikke gammelt. Selv er jeg 28. Jeg skal ikke ha kids, jeg tror ikke jeg kommer til å gifte meg. Du skriver som at Ts. har dårlig tid fordi hun er 28 år. Hun har mange år igjen til både det ene og det andre. Hun har ikke dårlig tid. Og hva vet vel du om ts. ønsker å gifte seg og stifte familiene med fyren? Det kan godt hende at hun først og fremst ønsker et forhold. Og fra forhold til å gifte seg, er det en laaaang vei å gå om man er litt smart. 😉 Familie bullshit er ikke for ALLE! Anonymkode: 7ecf7...e07 Med tanke på at man anbefales å få barn før man er 35 år, så er 28 år en tid der man etablerer seg i det forholdet man ser for seg å ha livet ut og stifte familie med. I og med at flertallet vil ha barn tok jeg utgangspunkt i at ts også ønsker seg barn og de fleste har allerede vært flere år i forholdet de vil ha livet ut på denne alderen. Nettopp, det er en lang vei å gå fra forhold til å gifte seg og få barn, man skal ha kjent hverandre og vært sammen lenge, og da er det litt seint å begynne å lete etter en ny mann når man er 34 år. Det går såklart det også, men det er ikke ideelt. Må si du fremstiller deg veldig barnslig til å være 28 år som kaller barn for kids og "famile bullshitt". Det er helt greit og normalt at du ikke vil ha barn, men en sånn holdning til mennesker du ikke vet noe om , og som sannsynligvis vil ha barn, er ikke annet enn barnslig og nesten litt stakkarslig faktisk. Anonymkode: 89eba...db6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå