himmeloghav Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Jeg skal kjøpe meg ipad. Har det ikke fra før av, kun en stor bærbar pc. Bør jeg velge ipad air 2 eller nyeste ipad? Har hørt at det ikke er store forskjellene på dem. Nærmest like raske, bedre skjerm på ipad air 2, bedre batteri på nyeste ipad med fingeravtrykk åpning, men ikke av og på knapp på siden, den er litt tykkere. Hvilken bør jeg velge? Nyeste ipad er litt billigere enn ipad air 2. Snakk om 300 kr.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Jeg hadde iPad mini 1 og har nå iPad mini 4. Det er som dag og natt. Jeg ville tatt den nyeste utgaven. Anonymkode: 0364c...29e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Om man har pengene så ville jeg valt nyeste iPad, hovedsakelig fordi Apple kommer til å støtte den lengre. iPad air 2 begynner å bli noen år nå, og om et år eller to, så kan det godt hende at de slutter å publisere nye utgaver av IOS for den modellen. De nyeste iPad'ene har derfor som regel lengre levetid, dersom man syntes det er kjekt å kunne få nye hovedopptaringer av IOS. Og det syntes jeg Anonymkode: f9adc...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå