..... Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Var til GU hos legen for et par uker siden og tok celleprøve. Har etter dette følt det veldig rart i magen, uten at det forsåvidt trenger å ha noen sammenheng. Går på p-piller og var ferdig med den pillefrie uka 2 dager før GU. Etter GU fikk jeg smerter i skjeden og murring i ryggen. Har også hatt ubehag nederst i magen, spesielt på kveldstid. Har også vært en del kvalm. Noe av dette er nok psykisk i forhold til at jeg er livredd for å bli gravid og har tenkt mye for/imot dette i det siste. Har i et par dager nå vært helt sikker på at jeg har vært gravid, men har fortsatt på pillen. Nå har jeg pillefri uke igjen og i dag kom heldigvis mensen. Men, når det ikke er graviditet, hva kan det da være? Kvalme, ubehag nederst i magen og følelse av at det er noe der som er større og større jo lenger ut på kvelden jeg kommrr? Kan det være bare luft og luftsmerter?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Du sier det jo selv. Dette er helt normale stressreaksjoner, Ts. Kan komme av alt fra angst, å grue deg for undersøkelse, uro rundt egen helse ++. Anonymkode: 1a2be...ea1
..... Skrevet 3. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2017 Men hvordan kan jeg bli kvitt det? Er då grusomt ubehagelig! Har de sidte nettene våknet med kvalme og sultfølelse. Nå i kveld er jeg kvalm etter å ha spist. Ikke sånn at jeg må kaste opp, bare generelt småkvalm. Føler også at nedre del av magen og lårene vibrerer innvendig, vanskelig å forklare... vurderer en tur til lege om det ikke bedrer seg snart. Vi har arvelig tarmkreft i familien, og min far fikk de første symptomene som oppkast fordi magesekken ble full fordi det var tett videre.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Du blir kvitt det ved å slutte å stresse. Om det altså er stress. Det å ikke stresse er et aktivt valg en må gjøre og så arbeide mye med gjennom livet, så å starte nå er tid godt anvendt. Du kan jo alltids dra til lege. Men med mindre du har en sykdom behandlbar ved operasjon, antibiotika eller cellegift så gjør en lege intet med magelidelser fordi legevitenskapen per 2017 ikke vet særlig mye om fordøyelse. Anonymkode: 1a2be...ea1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå