AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Det er i hvert fall min mening. Perfekte modeller og skuespillere som fremstår som glansbilder er egentlig ganske kjedelig å se på, i hvert fall i en seksuell setting. Vis meg heller en jente med noen valker, litt strekkmerker, fregner, kraftige lår, litt mage, bryster som følger tyngdeloven. Vet ikke om det er bare meg, men jeg synes i hvert fall bilder av perfekte damer er litt kjedelige. Kan det være for at jeg vet at disse damene ikke finnes blant de jeg vil komme til å treffe, eller ikke kan sammenlignes med de jeg har truffet. Men uansett så kan jeg i hvert fall si at jeg har møtt mange rådelige damer. Alle sexy på sin måte, søte, frekke, lystige, morsomme, uhøytidelige og fantastisk sjarmerende. Men når jeg leser mange av innleggene her inne så virker det ut som mange er på søken etter det perfekte. Bare en liten føflekk på feil plass, for stor brystvorte, rar navle eller for mørk fisering kan utløse bekymringer eller manglende tenning. Kanskje folk skulle prøve å fokusere litt mer på det som er positivt enn det som er negativt. Og visst partneren har litt mage, er jeg sikker på at du med rette innstillingen kan finne den sexy også. Jeg er i hvert fall laget slik at jeg kan ofte finne den tingen på en person som faller utenfor "perfekt" normen veldig sexy, i hvert fall visst personen gir deg gode vibber ellers med sin personlighet. Men det krever at du ikke går inn med det mål for øye å finne minst fem feil, men heller se på det som er bra og da skal du se at det som er mindre bra blir sexy etter hvert også. Bonusen er at du med rette innstillingen kan ligge med kun sexy damer, og når damen skjønner du synes hun er oppriktig sexy så blir hun faktisk enda mer fornøyd. Og fornøyde damer er sexy :-) Anonymkode: 102fe...725 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Perfekte modeller er ikke sexy. De er fryd for øyet. På samme måte som modellenn. De tenner meg ikke. Det er heller ikke tenkende å være så tynn. Men tror folk blir fascinert av at noen klarer å holde seg tynn. Derfor dette presset Anonymkode: 6d0ae...a77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå