Gå til innhold

spiker i begge dekkene bak på bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ene spikeren gjør sånn at luften siver ut av dekket og jeg måtte pumpe luft i annenhver dag, den andre spikeren tettet hullet og dekket holdt på luften. Hvis man drar ut spikerne, hva bruker man til å tette med da? der jo ikke slangedekk. 

Anonymkode: 9acbe...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ene spikeren gjør sånn at luften siver ut av dekket og jeg måtte pumpe luft i annenhver dag, den andre spikeren tettet hullet og dekket holdt på luften. Hvis man drar ut spikerne, hva bruker man til å tette med da? der jo ikke slangedekk. 

Anonymkode: 9acbe...0b0

Du må på et dekkverksted. Der plugger de hullene for deg. 

Anonymkode: b9965...9b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ene spikeren gjør sånn at luften siver ut av dekket og jeg måtte pumpe luft i annenhver dag, den andre spikeren tettet hullet og dekket holdt på luften. Hvis man drar ut spikerne, hva bruker man til å tette med da? der jo ikke slangedekk. 

Anonymkode: 9acbe...0b0

Hvorfor ikke reparere? De gjør det hos forhandler. Fikk gjort det på ene hjulet mitt, fungerte helt fint

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lov å kjøre med dekkene med spiker i. Jeg fikk veihjelp til å plugge dekket mitt. Kostet ingenting. 

En annen sak er hvordan spikerne har kommet inn i dekkene? Er det unger eller kjøring i spikerlandskap? 

Anonymkode: b5e87...29f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ene spikeren gjør sånn at luften siver ut av dekket og jeg måtte pumpe luft i annenhver dag, den andre spikeren tettet hullet og dekket holdt på luften.

Kjør til verksted eller hvor de bytter dekk og vasker biler. De pleier alltid å gjøre denne jobben også.

De fikser/tetter de  hullene... koster sikkert 200-300 kr maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke lov å kjøre med dekkene med spiker i. Jeg fikk veihjelp til å plugge dekket mitt. Kostet ingenting. 

En annen sak er hvordan spikerne har kommet inn i dekkene? Er det unger eller kjøring i spikerlandskap? 

Anonymkode: b5e87...29f

Ikke lov er en ting, jeg føler meg jo ikke trygg å kjøre rundt med spiker i dekkene, uansett derfor spør jeg om hvordan de kan repareres uten at det tar hele julelønninga mi. 

Jeg lurer også på hvorfor de spikerne har kommet inn i dekkene mine, mulig det var den gangen jeg hadde politiet på hjul og og de hadde lagt ut spikermatte for å stoppe meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ene spikeren gjør sånn at luften siver ut av dekket og jeg måtte pumpe luft i annenhver dag, den andre spikeren tettet hullet og dekket holdt på luften. Hvis man drar ut spikerne, hva bruker man til å tette med da? der jo ikke slangedekk. 

Anonymkode: 9acbe...0b0

Det finnes sånne sett med gummiplugger. Disse koster nok omtrent like mye som dekkverkstedet tar for å fikse. Avhengig av skadene på dekket. Har du gått helt tom kan det hende du trenger nye dekk. Heldigvis er dekk relativt billige.

Jeg pungterer hele tiden og så lenge man fikser det før mane r tom er det billig. Venter man til felgen hviler på gummien går dekket til helvette.

Har du NAF veihjelp? De fikser ofte.

Hvis ikke, spør biltema om lappesett til bil. Litt komplisert men har grei effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...