FruNJ Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Var hos kiropraktor for første gang i dag. har hatt vondt i ryggen, nakken og skuldrene en stund. Syntes alt gikk fint når han holdt på. Helt til han sa han måtte ta meg rett over puppene mine, for var noe der også tydeligvis. Er dette noe som er normalt når man har vondt i rygg/nakke/skuldre? Og hvordan kan han vite det var noe der også? Følte meg litt ubehagelig når han sa det. Skal tilbake neste uke, men vil vite om dette var noe helt normalt. Eller om jeg burde bytte kiropraktor. Håper på svar!!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Ja,altså det tror jeg er ganske normalt. Kiropraktor tar jo alle steder det er skjelett,og det er jo overalt😊Du har sikkert hatt litt låsning i brystkassen,så å behandle rett over puppene er nok ganske normalt. Anonymkode: a4839...bd9 5
FruNJ Skrevet 3. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2017 Men i hovedsak så var det bare rygg og nakke han skulle ordne, syntes det bare var merkelig att han skulle begynne ved brystene. Han flørtet ganske mye også med meg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Jeg går til fysioterapaut (vi er kvinner begge to), og hun trykker på brystkassa mi, altså over brystene. Helt normalt. Sitter noe som ikke er bra der og. Anonymkode: 77570...277 1
FruNJ Skrevet 3. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2017 Klar over det. Føltes bare merkelig ut, siden han var mann og ikke skulle gjøre noe der forran egentlig
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 2 minutter siden, FruNJ skrev: Klar over det. Føltes bare merkelig ut, siden han var mann og ikke skulle gjøre noe der forran egentlig Jeg heller trodde ikke hun skulle gjøre noe der foran, ble henvist dit for nakke og skuldere, men overkroppen henger jo sammen så vil tro det er ganske normalt å trykke her og der. Fysioen har vært nede i korsryggen min og, uten at det ligger noe bak. Tror du kan slappe helt av. Anonymkode: 77570...277 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Blir alltid tatt på brystet når de skal rette opp i ryggen. Anonymkode: 3d995...4b5 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Du har jo muskulatur på forsiden av brystkassen som henger sammen med muskulatur i nakke og rygg, så da må de selvfølgelig sjekke denne muskulaturen og om det sitter noe her som forklarer plagene dine. Hvis du syns det var så ubehagelig, hvorfor spør du ikke hva han sjekker? Så lei av at folk skal skrive overgrep om ting som er helt normalt. Anonymkode: a49fe...b99 7
Carrot Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 8 timer siden, FruNJ skrev: Men i hovedsak så var det bare rygg og nakke han skulle ordne, syntes det bare var merkelig att han skulle begynne ved brystene. Han flørtet ganske mye også med meg. Du overtenker ganske sikkert, også mtp flørtingen - han var nok bare normalt hyggelig på samme måte som med andre pasienter. Hvis ikke må du nesten si noe om hvordan denne flørtingen foregikk? 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #10 Skrevet 3. november 2017 Hvis du er såpass skeptisk og mistenksom, bør du ikke bytte til en kvinnelig kiropraktor? Anonymkode: 4752c...be3 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 Lagde ikke du en tråd om dette igår? Slutt å vær så innbilsk, den flørtingen var nok normal høflighet! Anonymkode: 0a0a7...15b 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #12 Skrevet 3. november 2017 Dette er helt vanlig. De korrigerer alltid både "foran og bak" da dette henger sammen. Anonymkode: 9d8d0...4b4 2
Gjest chisandra Skrevet 3. november 2017 #13 Skrevet 3. november 2017 Her tror jeg nesten jeg hadde blitt skremt om jeg var kiropraktoren For kiropraktorens skyld, ts: Bytt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå