AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Etter jeg kastet opp i dag, så er jeg sengeliggende og fryser veldig. Tror kanskje det er lavt blodsukker? Det har aldri vært så ille før og jeg har kastet opp mye! Noen som har tips om hva jeg kan gjøre nå for å få det bedre? Klarer ikke reise meg engang. Anonymkode: 7837b...af9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Hvis du er så dårlig at du ikke kan reise deg opp lurer jeg på hvorfor du poster her i stedet for å ringe legevakt eller ambulanse? Tviler på at det er blodsukkeret som er problemet med mindre du er diabetiker. Man kan ha for lavt blodsukker uten DIA også, men det utløses ofte av høyt sukkerinnhold i maten noen timer tidligere eller hard fysisk aktivitet. Dersom du har DIA og mistenker føling og ikke kan reise deg er det enda større grunn til å ringe 113. Anonymkode: d5aac...87a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Høres heller ut som om du har feber? God bedring! Anonymkode: 4cb31...88b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Føler meg bare sliten og apatisk. Har ikke feber. Anonymkode: 7837b...af9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er så dårlig at du ikke kan reise deg opp lurer jeg på hvorfor du poster her i stedet for å ringe legevakt eller ambulanse? Tviler på at det er blodsukkeret som er problemet med mindre du er diabetiker. Man kan ha for lavt blodsukker uten DIA også, men det utløses ofte av høyt sukkerinnhold i maten noen timer tidligere eller hard fysisk aktivitet. Dersom du har DIA og mistenker føling og ikke kan reise deg er det enda større grunn til å ringe 113. Anonymkode: d5aac...87a Man kan få lavt blodsukker hvis man er syk og ikke får i seg næring på flere timer/dager og kaster opp. Det har skjedd meg mange ganger, og da har jeg enten måttet på sykehus, eller så har jeg lagt melis under overleppa, eller tatt sprøyte. Anonymkode: 40c7a...113
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå