Gå til innhold

Sende tidligere date melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig rådvill her. For nesten 7 måneder siden traff jeg en fyr jeg datet rundt 7 ganger. Vi hadde det veldig fint, men han hadde en timeplan uten sidestykke med 150% jobbing, reising, etc. Jeg følte jeg måtte rydde timeplanen min og være veldig tilgjengelig for at vi i det hele tatt skulle ses. På det lengste gikk vi 3 uker uten å ses, og da snakket vi sammen to ganger (da hadde vi kun møttes to ganger, så følte det var helt ok). 

Vi endte det vel ganske gjensidig, men det var han som tok initativet. Vi var begge enige om at vi ikke hadde fått så mye følelser. Jeg satt derimot litt og lurte på om det i det hele tatt var mulig å få følelser når det var så få treff på såpass lang tid (7 treff på ca 9 uker tror jeg). Så jeg kunne egentlig tenkt meg å prøve litt til, og han sa vi kunne gi det et forsøk. Han sa han sjeldent hadde en så god kjemi med noen som han hadde med meg, og jeg vet han var veldig tiltrukket. Men jeg merket at jeg der og da følte meg ganske ferdig med å sitte å vente på han, så vi ble enige om å avslutte.

Nå er problemet at jeg tenker mye på han og lurer på hvordan han har det. Jeg vet ikke om han dater noen, men flere venninner har fått han opp på Tinder nylig, så virker som han er aktiv der. Jeg har datet et par andre i mellomtiden, og kjemien har vært langt i fra så bra som med han, og jeg har tatt meg selv i å savne en del ting ved han. Jeg vet også at han ikke har en like hektisk hverdag nå. Men jeg er redd det er veldig rart av meg å sende melding etter så lang tid (selv syns jeg tiden har gått veldig fort da).

Jeg er ganske forberedt på at han egentlig ikke er interessert, men så tenker jeg at jeg kanskje i alle fall må prøve, så kan jeg heller få det ut av verden. Vet ikke om det har noe å si, men vi hadde ikke sex før etter 5 treff, og vi gjorde alltid aktiviteter/etc på dates, så det handlet absolutt ikke om sexen for noen av oss, men den var bra da vi kom dit.

Hva tror dere, er det bare merkelig av meg etter 7 måneder? Hvordan burde jeg evt. formulere det?

Anonymkode: 87fcd...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, yeans said:

Bare send han en mld og spør hvordan det går. Enten får du positivt svar eller du hører ingenting.

Ja, det hørtes jo egentlig ganske lurt ut å prøve med en åpning først. Svarer han ikke da har jeg jo fått et svar i det.

Anonymkode: 87fcd...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, det hørtes jo egentlig ganske lurt ut å prøve med en åpning først. Svarer han ikke da har jeg jo fått et svar i det.

Anonymkode: 87fcd...7b9

👍😊

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere datet 7 ganger regner jeg med at han husker deg, og da er det ikke rart, men jeg ville kanskje sendt en melding på facebook og ikke sms. Og skrevet noe mer enn "hei hvordan går det" legg til at du har tenkt på han og lurer på hvordan det står til. 
Men hvordan er du sikker på at han ikke jobber like mye nå lenger? hvis det var det som hindret deg i å utvikle noe med han sist, så er det vel ikke noe anderledes nå? Og VET du at han er på jakt etter kjæreste, eller er det bare en du matchet med på tinder og dere ikke har snakket noe om intensjonene til hverandre når dere datet? Hvis du ikke vet at han har tid og rom for kjæreste så ville jeg gått ut fra at han bare ønsker selskap i ny og ne pga jobbsituasjonen og livssituasjonen hans. Så det er jo greit å kartlegge fort. Men ingenting i veien for å kontakte han selvom det har gått 7 mnd nei :) 

Anonymkode: 51f44...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Siden dere datet 7 ganger regner jeg med at han husker deg, og da er det ikke rart, men jeg ville kanskje sendt en melding på facebook og ikke sms. Og skrevet noe mer enn "hei hvordan går det" legg til at du har tenkt på han og lurer på hvordan det står til. 
Men hvordan er du sikker på at han ikke jobber like mye nå lenger? hvis det var det som hindret deg i å utvikle noe med han sist, så er det vel ikke noe anderledes nå? Og VET du at han er på jakt etter kjæreste, eller er det bare en du matchet med på tinder og dere ikke har snakket noe om intensjonene til hverandre når dere datet? Hvis du ikke vet at han har tid og rom for kjæreste så ville jeg gått ut fra at han bare ønsker selskap i ny og ne pga jobbsituasjonen og livssituasjonen hans. Så det er jo greit å kartlegge fort. Men ingenting i veien for å kontakte han selvom det har gått 7 mnd nei :) 

Anonymkode: 51f44...3ad

Haha, jeg regner med at han husker meg, dette pågikk jo i over 2 måneder enda det ble få treff. Jeg sendte på Facebook, ja, og skrev at jeg hadde tenkt litt på han og lurte på hvordan det gikk. Har ikke fått svar, men må vel gi det litt mer tid. Vi er ikke venner på Facebook, men som jeg har skjønt det får man nå melding om forespørsel, så han bør vel ha sett det. Men er uansett glad jeg gjorde det, for hvis han ikke svarer vet jeg at det ikke er noe mer å lure på. Meget mulig han dater en ny en, det har jo jeg gjort i mellomtiden.

Han har ny jobb, og noe av grunnen til at han byttet var fordi det ble for mye. Og vi snakket veldig godt sammen på 2. date om hva vi var ute etter.

Anonymkode: 87fcd...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det du spør om, du kan selvsagt sende ei melding. Men situasjonen skurrer litt for meg. 7 dates, har kjemi, men fikk ikke følelser? 7 dates må da være nok til å vite om man har følelser?

Anonymkode: edf64...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

For å svare på det du spør om, du kan selvsagt sende ei melding. Men situasjonen skurrer litt for meg. 7 dates, har kjemi, men fikk ikke følelser? 7 dates må da være nok til å vite om man har følelser?

Anonymkode: edf64...10a

For meg var det følelser, og det var det nok for han og, men de svingte veldig da det gikk lang tid mellom hvert møte. Men vi var begge enige om at burde vært mer følelser etter 7 dates. Men fordi kjemien var så bra snakket vi om å fortsette litt til, men jeg begynte å bli veldig lei av at han alltid var opptatt med jobb. Han hadde vært singel lenge og egentlig ikke hatt noen særlig forholdserfaring, så jeg kjente også litt på at han ikke helt var vant til å holde på med noen, og ha kontakt på melding, etc. Men nå i etterkant har jeg tenkt på hvor bra jeg følte meg når vi var sammen, hvor mye jeg slappet av med han, og at det egentlig aldri var noen ting jeg ikke likte med han, utenom denne timeplanen hans. 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Sendte du han meld?

Anonymkode: 74d64...ede

Ja, men han har ikke svart, så tror kanskje ikke det blir noe svar nå. Regner med han så den meldingsforespørselen, man får vel en notification på det.

Anonymkode: 87fcd...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg var det følelser, og det var det nok for han og, men de svingte veldig da det gikk lang tid mellom hvert møte. Men vi var begge enige om at burde vært mer følelser etter 7 dates. Men fordi kjemien var så bra snakket vi om å fortsette litt til, men jeg begynte å bli veldig lei av at han alltid var opptatt med jobb. Han hadde vært singel lenge og egentlig ikke hatt noen særlig forholdserfaring, så jeg kjente også litt på at han ikke helt var vant til å holde på med noen, og ha kontakt på melding, etc. Men nå i etterkant har jeg tenkt på hvor bra jeg følte meg når vi var sammen, hvor mye jeg slappet av med han, og at det egentlig aldri var noen ting jeg ikke likte med han, utenom denne timeplanen hans. 

Ja, men han har ikke svart, så tror kanskje ikke det blir noe svar nå. Regner med han så den meldingsforespørselen, man får vel en notification på det.

Anonymkode: 87fcd...7b9

Nei du får ikke notification. Motpart kan lese uten at du får vite det.

nå har du gjort det du kunne. Legg det fra deg å gå videre. Som en skrev over her. 7 dater er nok for å vite om man vil satse og prioritere enn ikke. Dere burde ha skravla mer enn så utifra det du skrev.kanskje det var illusjonen som virket lokkende? 

uansett lykke til

Anonymkode: 65462...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange som rådet deg til å sende melding før du gjorde det, men jeg ville ikke sendt. Det var han som endte det tidligere. Og når han nå er på søken igjen, så kunne han kontaktet deg hvis han hadde ønsket det. At han istedenfor går på Tinder viser jo at han ikke er interessert.

Anonymkode: 0826a...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har svart nå. Han stiller et par spørsmål tilbake, så det er i alle fall rom for litt dialog. Tror jeg heller sender en ny melding uten å spørre om vi skal ses, og sjekker litt mer ut responsen hans. 

Vil også understreke at selv om han tok initativet til å ende det var jeg der og da enig, så jeg gav ikke akkurat en åpning for at "du kan jo ta kontakt om en stund." Følte egentlig det var en gjensidig avgjørelse.

Og hvem vet, kanskje er 7 dater nok, kanskje ikke. Det er jo ingen vitenskap dessverre. Jeg har tidligere fått følelser for kompiser jeg har kjent lenge, så man kan aldri vite når det oppstår noe. Og noen ganger har jeg fått følelser umiddelbart som blir borte etter en kort stund. 

Takker uansett for råd. :)

Anonymkode: 87fcd...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...