Hjertefisk Skrevet 3. november 2017 #21 Skrevet 3. november 2017 (endret) . Endret 5. november 2017 av Hypnosee
Elaine Marley Skrevet 3. november 2017 #22 Skrevet 3. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du et normalt og nøytralt bilde? Og en ok profiltekst som hverken er for "needy" eller eplekjekk? Jeg har sett skrekkeksempler: bilder tatt laaangt nedenfra slik at fokus er på alt av dobbelthaker og nesehår, bilder med barn på, "morsomme" bilder med langfingeren opp, våpen (!), grimaser osv. Alt dette er avskrekkende på meg. Og profiltekster der man enten skryter seg selv helt opp i skyene eller er så generell at man påstår at man er interessert i alt mellom himmel og jord. Anonymkode: 0fab1...b23 Herregud, så mange det er av disse Hva er det de tenker på egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #23 Skrevet 3. november 2017 19 timer siden, stf skrev: Betyr det rett og slett at jeg ikke er attraktiv utseendemessig? Alle jenter ville vel svart en som de syns var kjekk og som sendte en hyggelig melding..? Jeg har kun fått svar av en av fem stk jeg har sendt melding til, og den samtalen ebbet fort ut.. #motløs# Kan bare svare for meg selv, men sånn helt kynisk svarer jeg på to typer forespørsler. 1) hvis han er dritkjekk, da er jeg kanskje nysgjerrig på om han er kul å henge med selv om han ikke er kjærestemateriale. 2) hvis han ser ut som han er min type. Dvs at han skiller seg ut på en måte som passer for min særhet. Det kommer såpass mange meldinger at om man ikke skal si opp i jobben eller ansette sekretær så må man sile, og da forsvinner du om du har litt anonym profil. Anonymkode: ad86c...76a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #24 Skrevet 3. november 2017 Få noen til å ta ordentlige bilder av deg. Hvis du bare har dårlige webcambilder, så er det kanskje ikke så rart med laber respons. Anonymkode: 851a1...c12
Ronaldo85 Skrevet 5. november 2017 Forfatter #25 Skrevet 5. november 2017 (endret) På 3.11.2017 den 11.22, Hypnosee skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå*
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #26 Skrevet 5. november 2017 8 timer siden, stf skrev: Har slettet profilen nå.. Hvorfor det da? Må jo ikke gi opp.. Anonymkode: ecc9e...d36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå