BerntHulken Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 (endret) . Endret 11. februar 2018 av stf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Det kan hende. Eller så kan det være at det du skriver merkelig. Anonymkode: 10140...706 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 F.eks "Hey sexy!! hvor er du fra da?? vært singel lenge eller???" Anonymkode: 10140...706 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Kan hende det står noe i profilen din som skremmer dem? Ellers er det en del på Sukker som ikke er aktive lengre også. Jeg er dame og får forresten veldig mye mindre respons på Sukker enn andre kanaler. Anonymkode: 92416...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Nei, det betyr det ikke. Synes til og med svar fra en av fem høres ganske bra ut jeg Anonymkode: a8ed7...724 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Én av fem skal du slettes ikke være så misfornøyd med. Mange sliter nok mye mer enn det. Jeg ligger kanskje på rundt det samme selv (mann). Også er det så stor forskjell på hvor pratsomme damene er. Noen må man dra ordene ut av, mens andre skriver lange meldinger etter kort tid. Ikke mist motet. Så kommer det jo veldig an på hva slags damer du sikter etter også da. Vanskeligere å få svar hos de som er blikkfang enn andre naturlig nok. Anonymkode: 4c571...051 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Kan være bildet\bildene, kan være profilteksten, kan være det du skriver. Som en annen nevner, det er normalt å få 1 respons fra 1 av 5. Selv er jeg kvinne, får en del komplimenter for både utseende og personlighet, får en del meldinger av menn, men når jeg selv tar initiativ så er det kanskje 1 av 5 som svarer. Anonymkode: bb8d7...ae9 1
BerntHulken Skrevet 2. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2017 (endret) På 2.11.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev: På 2.11.2017 den 21.55, AnonymBruker skrev: Endret 23. april 2018 av æøå*
BerntHulken Skrevet 2. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2017 (endret) På 2.11.2017 den 21.59, AnonymBruker skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå*
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 Jeg svarte aldri om folk ikke leste igjennom profilen. Jeg hadde skrevet tydelig i profilen hvilken alder jeg var ute etter, hvilke fylker, og at jeg ikke var interessert i noen med barn, likevel var de fleste henvendelser nettopp fra personer utenfor hva jeg søkte etter. Jeg svarte heller ingen som ikke hadde giddet fylle ut profilen sin. Meldinger bør generelt være koselig, ikke for pågående, og bør invitere til videre samtale. Anonymkode: 88491...20f 2
Hjertefisk Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 Jeg blir fort lei av nett-dating. Man får jo omtrendt de samme meldingene fra 70% av mennene der inne. Type "hei søta, hvordan går det med deg i kveld da". 3
BerntHulken Skrevet 2. november 2017 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2017 (endret) På 2.11.2017 den 23.14, Hypnosee skrev: Endret 23. april 2018 av æøå* 1
Elaine Marley Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 Er det noen som svarer i det hele tatt på nettdating, da? Neida, men det er utrolig mange tafatte mennesker på nettdating. Eller i hvert fall på Tinder. Der virker det som mange bare sitter og venter på at den andre skal sende melding eller bare sveiper for å få matcher. Mange gidder heller ikke å prøve og ha en samtale. Spør ingen spørsmål tilbake og svarer kort. Litt lei allerede, selv om jeg ikke har vært der så lenge. Sukker har jeg ikke prøvd så mye. Jeg er ikke så aktiv, men er innom. Får ingen meldinger der eller besøk så mulig jeg er for stygg eller noe. Aner ikke. Merker at jeg ikke helt har troen på nettdating, men dette var litt på siden. Jeg svarer i hvert fall, men det er ikke alle man er like interesserte i. Foretrekker de som virker som de har lest profilen og ikke bare har sett på bildet.
Gjest Alexis Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 Fikk ikke noe napp på sukker jeg heller, kun en eldre mann som skrev "du, meg, i et boblebad på byens beste hotell, jordbær dekket med sjokolade og selvfølgelig spretter vi en champagne for å feire anledningen" Ikke ta det så tungt du og prøv heller å møte noen et annet sted
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 Svar fra en av fem er ikke så dårlig. Jeg er kvinne og pen og får svar fra ca 1 av 5 menn på mindre datingnettsteder jeg også. Du skriver at du tviler på at det er noe galt med det du skriver, at du skriver høflig og respektfullt , men hva skriver du da? Det kan godt være noe galt med det du skriver som får damene til å tenke at du er en raring, selvom du ikke syntes det selv. Anonymkode: dec66...5fc 1
Maria12 Skrevet 3. november 2017 #16 Skrevet 3. november 2017 Off, kan tenke meg det er tøft å være mann på datingapper! Mye lettere for oss jenter kan jeg tenke meg. Jeg er helt sikker på at det ikke er noe galt med deg, og du virker også som en hyggelig mann. For å ta bilder først, her er noen ting som er viktig for meg, og som kan være avgjørende for om jeg svarer/sveiper til høyere: 1) At han har bilder hvor man kan se ansiktet hans ordentlig, uten solbriller. 2) At han IKKE har en synlig sigarett i bildet. 3) At han ikke bare har gruppebilder slik at man enten ikke kan vite hvem han er, eller at du må gjøre for mye detektivarbeid for å finne det ut. Det er ok med gruppebilder altså, så lenge han også har alenebilder. 4) At han har mer enn ett bilde, jo flere jo bedre, og jo flere som viser tydelig ansikt, jo bedre. 5) Og dette sier seg selv: Han har IKKE penisbilde Når det kommer til hva han skriver er det alltid hyggelig med noe mer enn bare et "Hei", men trenger ikke å være sånn veldig kreativt for min del altså. Er også veldig glad i komplimenter, et kompliment gir en stor stjerne i boken Og såklart: frekke meldinger eller meldinger hvor han bare skriver "sex?" e.l. er aldri en slager Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #17 Skrevet 3. november 2017 Innholdet i melding og profiltekst er langt viktigere for meg enn bilde. En god melding viser at du har lest profilteksten til hun du skriver til nøye. Still gjerne spørsmål, og ikke vær redd for å vise litt humor. Å skrive om seg selv synes jeg ikke er noe særlig i første melding. Da bør heller fokuset være at du synes hun virker interessant, og du er nysgjerrig på henne. I profilteksten bør du også ha lagt flid i å skrive utfyllende om deg selv som person, samt der også vise litt humor. Anonymkode: 11dcc...52f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #18 Skrevet 3. november 2017 For meg funket et enkelt «Hei, hvordan går det»- type meldinger mer enn bra nok, bare for å få kommet i kontakt på en eller annen måte. Så lenge profilen hans var ordentlig fyllt ut. Jeg svarte ikke menn som ikke hadde tekst i profilen sin og gode bilder. Anonymkode: ebe43...8c7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #19 Skrevet 3. november 2017 Profilteksten eller bildene dine, eller begge deler. Leste en som hadde skrevet: Liker å reise, men som singel blir det mest jobbing I det leste jeg: Jeg har ikke venner å reise med, jobben er livet. Ikke så veldig bra inntrykk med andre ord. Anonymkode: c4bf3...8ab
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #20 Skrevet 3. november 2017 Har du et normalt og nøytralt bilde? Og en ok profiltekst som hverken er for "needy" eller eplekjekk? Jeg har sett skrekkeksempler: bilder tatt laaangt nedenfra slik at fokus er på alt av dobbelthaker og nesehår, bilder med barn på, "morsomme" bilder med langfingeren opp, våpen (!), grimaser osv. Alt dette er avskrekkende på meg. Og profiltekster der man enten skryter seg selv helt opp i skyene eller er så generell at man påstår at man er interessert i alt mellom himmel og jord. Anonymkode: 0fab1...b23 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå