Gå til innhold

Er det dette som er ekshibisjonisme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Matchet med en meget pen dame på Tinder og samtalen forflyttet seg raskt videre til Snapchat. Stadig drøyere bilder ble til nakenbilder og etterhvert begynte hun å sende meg videosnutter av at hun stripper, deiger seg og onanerer. Når som helst og fra hvor som helst. Gjerne mens jeg sitter og dør på forelesning. Det virker som hun liker veldig godt å høre om hvor kåt jeg blir og hun ber ofte om å få se. 

Likevel virker hun ikke spesielt interessert i å treffes. Hun avviser ikke kategorisk, men meldingene hun sender samsvarer ikke med at hun ikke vil ta det videre. Er det sånn at dette ikke er tenkt å lede noe sted? At det å vise seg frem og kåte meg opp er målet i seg selv for henne?

Jeg skjønner at dere ikke kan vite, jeg ønsker bare å forstå bedre. Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: 4ffbc...6e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den snapen kunne jeg gjerne tenkt meg :)

Anonymkode: 86753...7ed

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun egentlig er ganske sjenert?

Anonymkode: a3365...872

Skrevet

Mest sannsynlig en scam bruker som sender videoopptak, og er mann, og ønsker du skal sende videopptak av deg selv i retur for deretter å enten presse deg for penger og true med spredning, eller bruke dine klipp videre til andre scamming og catfish ofre. 

Anonymkode: c218b...e69

• Liker 2
Skrevet

Nei da, vi har både skypet og snakket på telefon. Jeg vet hva hun heter og følger henne på insta. Det er ikke noe mystisk, sånn sett. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun egentlig er ganske sjenert?

Anonymkode: a3365...872

Jeg har tenkt på det samme. Om hun viser en side som hun ikke er komfortabel med å leve ut, eller noe sånt ...

Skrevet

Enten er hun redd eller så er hun ikke interessert i å ha sex.

Anonymkode: e667f...be1

Skrevet

Er du sikker på hun er singel?

Anonymkode: 324aa...9f0

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker å sende bilder. Det rimer med ekshibisjonistiske trekk, men trenger ikke å være det.

Skrevet

Jeg har hatt noen sånne relasjoner, hvor jeg ikke har vært noe videre interessert i annet enn det fysiske med fyren. 

Det kan jo være ganske kult (og tennende) å få bekreftelse på den måten. Har gjort det litt i avstandsforhold og. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på hun er singel?

Anonymkode: 324aa...9f0

Jeg har ingen indikasjoner på noe annet, men jeg kan jo ikke vite helt sikkert - siden vi ikke har møttes eller har felles kjente.

Skrevet
10 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg liker å sende bilder. Det rimer med ekshibisjonistiske trekk, men trenger ikke å være det.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen indikasjoner på noe annet, men jeg kan jo ikke vite helt sikkert - siden vi ikke har møttes eller har felles kjente.

Jeg stusser ikke ved at hun liker å sende bilder og snutter. Jeg stusser ved at hun kan være så på der, men samtidig tilbakeholden med å treffes. Ikke at det er noe galt med det for så vidt, jeg har bare ikke vært borti noe lignende. For meg er sexchat, telefonsex osv en opptakt eller et tillegg til sex.

Skrevet

Hun trenger bekreftelse uten å måtte gi noe tilbake. En gjenganger er at jenter som er sånn gjerne misliker seg selv, men gir seg selv en midlertidig boost ved å se at du liker det du ser.

Ironisk nok gjør dette gjerne at de misliker seg selv enda mer, så de skaffer flere og flere matcher for å få bekreftelse, og spinner sirkelen videre.

Anonymkode: ae69a...a9b

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke bekymret for hennes mentale helse i det hele tatt? Å shit, glemte det, hun er jo pen, kan umulig være sprøyte gal da liksom. 

Anonymkode: df036...6c3

• Liker 2
Skrevet

Kommer nok snart spørsmål om hjelp til husleia hennes

Gjest Coolaid
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Matchet med en meget pen dame på Tinder og samtalen forflyttet seg raskt videre til Snapchat. Stadig drøyere bilder ble til nakenbilder og etterhvert begynte hun å sende meg videosnutter av at hun stripper, deiger seg og onanerer. Når som helst og fra hvor som helst. Gjerne mens jeg sitter og dør på forelesning. Det virker som hun liker veldig godt å høre om hvor kåt jeg blir og hun ber ofte om å få se. 

Likevel virker hun ikke spesielt interessert i å treffes. Hun avviser ikke kategorisk, men meldingene hun sender samsvarer ikke med at hun ikke vil ta det videre. Er det sånn at dette ikke er tenkt å lede noe sted? At det å vise seg frem og kåte meg opp er målet i seg selv for henne?

Jeg skjønner at dere ikke kan vite, jeg ønsker bare å forstå bedre. Noen som har opplevd noe lignende?

...sikkert en skitten liten gutt eller eldre herremann som utgir seg for å være noe langt deiligere....

Skrevet

Jeg ber folk om å lese tråden før de svarer. Dette er ikke noe catfish-opplegg. Jeg kjenner identiteten hennes og vi har facetimet flere ganger. Vi har også kontakt på ulike sosiale medier. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bekymret for hennes mentale helse i det hele tatt? Å shit, glemte det, hun er jo pen, kan umulig være sprøyte gal da liksom. 

Anonymkode: df036...6c3

Hva er det du ble provosert over? Jeg prøver å forstå henne. Det er godt mulig hun har issues, men med tanke på jobb, studier og hva hun ellers driver med, virker det som hun fungerer bra og lever et godt liv.

Skrevet

Det finnes alltid de som føler behov for å sykeliggjøre anormalitet ..

Jeg tenker at enten trenger hun tid på å bli trygg (at hun da senere vil møtes) eller så er hun bare ute etter gøy online (mange av dem). Eventuelt at hun er i et forhold, men det tror jeg ikke er så sannsynlig siden dere møttes på Tinder ..

Anonymkode: 86753...7ed

Skrevet

Kan høres ut som eksen min.

Hun elsket å vise seg frem (sende bilder/video/blotte seg) og drive menn fra konseptene, uten at hun var interessert i å ligge med dem. Ekshibisjonist

Anonymkode: a70b9...6df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...