Gå til innhold

karveloke's verden


karveloke

Anbefalte innlegg

Hei til deg!

Da begynner jeg på dagboken min som jeg har tenkt på en stund, men ikke kommet igang med før nå.. har jo tittet innom KG siden hmmm.... *tenke* siden ca år 2000. Forlovet meg med en nydelig mann i 2000 og tittet mye på bryllups sidene etter det... (ikke alltid innlogget)

Giftet meg i 2003 og har ikke vært så mye på KG etter det før nå, hvor jeg lærer om prøvere, graviditet osv osv.

Spennende tanker om fremtiden og ønske om barn er det ihvertfall :)

Gleder meg til å kunne si at det vokser en spire i meg!:)

Fremtiden ser lys og fin ut!:)

:-) :-) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsning i dagboken min!:)

Det er nå litt rart å skrive dagbok når man ikke er vant til det, og plutselig kan alle lese hva jeg tenker og tror.. :wink:

Jeg sov så uttrolig godt i natt.. 13.5 time, visste jeg var trøtt men så trøtt da?? hehe...

Syvsover jeg?? :sjarmor:

tror det blir noen korte beskjeder her i min dagbok før jeg blir litt mere vant til den..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

rart å ha dagbok, men det blir litt som før da jeg var ung og bare skrev når det var noe spesielt som hadde skjedd... som i dag:

Idag har jeg testet positivt på graviditetstest! Kunne nesten ikke tro det, hånda skalv og hjertet hamret...

løp inn på rommet til mannen og ba han våkne å se...:)

Det var blitt et kryss på testen, ganske klart å tydelig kryss. Men jeg blir så usikker på om dette kan holde.

Skal reise bort noe de neste dagene, så jeg får ta en ny test på søndag, og ringe legen neste uke...

Dette er bare mega kjempe gøy! Selvom det ikke egentlig var drømme måneden å bli gravid siden barnet da kan bli født midt i jula, og det tror jeg ikke er så artig for den senere. Men baby'n blir jo et lysglimt for oss midt i den mørkeste tida på året!:)

Gleder meg, men er litt redd for å glede meg for mye!

Jeg får bare tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...