AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Jeg har i mange år gått på store doser antidepressiva, men har nå trappet drastisk ned og har bare en liten dose igjen som fibromyalgimedsin i fht smerter og søvn. Nedsatt sexlyst er jo en veldig vanlig bivirkning på den typen medisiner, men jeg har stått på det ca hele mitt voksne liv så har ikke tenkt noe særlig over at jeg aldri har hatt lyst i mine lange perioder som singel. Nå derimot, de siste dagene derimot har jeg vært så ekstremt kåt at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg klarer ikke å selv gi meg en orgasme, men lysten på å prøve er der mesteparten av døgnet, og jeg gir etter for det flere ganger om dagen. Jeg har også mye mer energi enn hva som er normalt for meg. Tenker dere dette har sammenheng med nedtrapping av medisiner, selv om jeg har hatt samme lave dose noen uker nå uten å reagere slik før nå? Ellers noen tips? Anonymkode: 762d4...c35
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i mange år gått på store doser antidepressiva, men har nå trappet drastisk ned og har bare en liten dose igjen som fibromyalgimedsin i fht smerter og søvn. Nedsatt sexlyst er jo en veldig vanlig bivirkning på den typen medisiner, men jeg har stått på det ca hele mitt voksne liv så har ikke tenkt noe særlig over at jeg aldri har hatt lyst i mine lange perioder som singel. Nå derimot, de siste dagene derimot har jeg vært så ekstremt kåt at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg klarer ikke å selv gi meg en orgasme, men lysten på å prøve er der mesteparten av døgnet, og jeg gir etter for det flere ganger om dagen. Jeg har også mye mer energi enn hva som er normalt for meg. Tenker dere dette har sammenheng med nedtrapping av medisiner, selv om jeg har hatt samme lave dose noen uker nå uten å reagere slik før nå? Ellers noen tips? Anonymkode: 762d4...c35 Er det sarotex du har stått på kanskje? Uansett så er det nok en sammenheng med nedtrappingen ja. Du vil nok merke stor forskjell på libidoet når dosen er såpass mye lavere, og det er vel bra. Mer energi høres også normalt ut, da disse medisinene kan gjøre en mer trøtt. Anonymkode: a2fe4...de2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Stått på mange forskjellige, men sarotex nå sist ja. Kjempe positivt begge deler, det kom bare som en eksplosjon her. Forrige uke var jeg kjempe langt nede psykisk, denne uka er det energi og en kåthet som ikke ligner noen ting!! Anonymkode: 762d4...c35
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stått på mange forskjellige, men sarotex nå sist ja. Kjempe positivt begge deler, det kom bare som en eksplosjon her. Forrige uke var jeg kjempe langt nede psykisk, denne uka er det energi og en kåthet som ikke ligner noen ting!! Anonymkode: 762d4...c35 Flott for deg. Håper det vedvarer! Anonymkode: a2fe4...de2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Joda, men å bli helt nymfoman da! Så kåt at jeg har vondt i magen store deler av dagen. Hvor lenge bør jeg regne med at det tar før det normaliserer seg litt? Godt å kjenne på dette igjen, men dette er ALT for mye! Anonymkode: 762d4...c35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå