AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Hei! 😊 Etter å ha fått to barn skal jeg nå om en uke operere brystene. Ønsker å få et naturlig resultat (ikke for store), og dette sa jeg også klart ifra til kirurgen under konsultasjonen. Men allikevel mente han jeg skulle ha 450 cc under muskel, men nå syns jeg dette høres veldig mye ut? Andre som har tatt så mye/ har erfaring om dette og vil dele med meg? Bekymra for at de skal bli kjempestore! Er 172 høy og veier ca 62. på forhånd takk for svar! 😊 Anonymkode: 97796...628
Gjest Amanda87 Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Jeg er 1.63, 64 kg og har 375 gram over muskel. Er nok litt store pÃ¥ meg siden jeg har en E cup. Skal operere mine ut om en uke og gleder meg. Etter ti Ã¥r savner jeg mine naturlige og har i tillegg begynt Ã¥ fÃ¥ smerter. HÃ¥per du slipper samme problemet som meg og blir fornøyd! Lykke til Â
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Synes 450 høres mye ut. Jeg har 300 og jeg ville ikke hatt større pupper. Er 175 cm og 60 kg. Anonymkode: e164c...b20
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Har 265, det er nok for meg! Alle mener jeg har svære pupper 😂 170 høy, 63 kg Anonymkode: 46a58...2f3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Tusen takk for svar alle sammen! Da er det nok som jeg fryktet i største laget for meg 🙈 Jeg var først inne til konsultasjon hvor kirurgen bestemte at han syntes 375 cc anatomiske (over muskel) passet best til meg. Valgte å ta en konsultasjonstime ekstra fordi jeg heller ønsket runde proteser. Da jeg sa dette til kirurgen sa han at da må jeg legge den under muskel og i tillegg gå opp i størrelse (til 450 cc). Men skjønner ikke hvorfor han mener jeg må opp i så stor størrelse?? Er det noen andre som skjønner hvorfor?? Anonymkode: 97796...628
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar alle sammen! Da er det nok som jeg fryktet i største laget for meg 🙈 Jeg var først inne til konsultasjon hvor kirurgen bestemte at han syntes 375 cc anatomiske (over muskel) passet best til meg. Valgte å ta en konsultasjonstime ekstra fordi jeg heller ønsket runde proteser. Da jeg sa dette til kirurgen sa han at da må jeg legge den under muskel og i tillegg gå opp i størrelse (til 450 cc). Men skjønner ikke hvorfor han mener jeg må opp i så stor størrelse?? Er det noen andre som skjønner hvorfor?? Anonymkode: 97796...628 Kan det være at du har noe mer hud som må 'fylles'? Du skriver du har to barn, da har da kanskje vokst og krympet, spesielt om du har ammet. Da har man jo litt annerledes bryster enn en som aldri har vært gravid, og har små pupper. Anonymkode: e164c...b20
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Uansett så ville jeg aldri operert meg av en kirurg jeg ikke stolte 110% på. Da jeg bestemte meg var jeg på 5 ulike konsultasjoner, 2 andregangskonsultasjoner før jeg landet på en. Han har operert tusenvis og jeg fikk se beviser på hans eget arbeid (mange har, tro det eller ei, generiske bilder på kontoret av andres arbeid). Han var dyr, men det var verdt det. Han stoppet meg også da jeg vurderte større implantater. Anonymkode: e164c...b20 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 Det har nok med bredden på brystkassen din og gjøre, og at du sikkert har litt slapp hud i brystene etter amming. Det er ikke alltid gram /CC er indikasjon på størrelse. Skal du ha low profile, medium profile, high profile eller extra high profile på implantatene? Low og medium bare fyller ut dine naturlig uten å forstørre de noe veldig mye. High og extra high er for stor forstørrelse. Anonymkode: b2376...af9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 Takk for svar igjen, dere er supre 😊 ja har nok en del som må «fylles» opp igjen, etter to graviditeter med amming osv. 😅 Stoler egentlig på kirurgen altså! Han har jobbet slik i over 30 år og er en av Norges mest anerkjente kirurger på området. Han er en del dyrere enn andre, men valgte akkurat denne kirurgen nettopp pga jeg har hørt mye positivt. Grunnen til at jeg blir usikker er at det jeg personlig syns er for stort kan være annerledes enn det han mener er for stort, hvis dere skjønner. Derfor ønsket jeg å høre andres erfaring 😊 Fikk ikke beskjed om hvilken profil jeg får, men er nok medium eller low. Målet er ikke å få kjempe store bryst, men heller at de blir fine og faste. Så er nok som dere sier at det har med størrelsen på brystkassen å gjøre, og at huden er slapp etter ammingen. Kirurgen vet nok hva han snakker om, jeg fikk bare litt sjokk når jeg leser at andre har tatt ca 300 cc, og gått fra A-cup til D-cup 😅 men vi er alle forskjellig så er vel ikke mulig å sammenligne bare basert på gram/cc! Anonymkode: 97796...628
Nerine_ Skrevet 3. november 2017 #10 Skrevet 3. november 2017 Jeg har 365 og mine er fortsatt små, hadde ingenting før operasjon. Hadde glatt tatt 450 om det hadde vært plass.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar igjen, dere er supre 😊 ja har nok en del som må «fylles» opp igjen, etter to graviditeter med amming osv. 😅 Stoler egentlig på kirurgen altså! Han har jobbet slik i over 30 år og er en av Norges mest anerkjente kirurger på området. Han er en del dyrere enn andre, men valgte akkurat denne kirurgen nettopp pga jeg har hørt mye positivt. Grunnen til at jeg blir usikker er at det jeg personlig syns er for stort kan være annerledes enn det han mener er for stort, hvis dere skjønner. Derfor ønsket jeg å høre andres erfaring 😊 Fikk ikke beskjed om hvilken profil jeg får, men er nok medium eller low. Målet er ikke å få kjempe store bryst, men heller at de blir fine og faste. Så er nok som dere sier at det har med størrelsen på brystkassen å gjøre, og at huden er slapp etter ammingen. Kirurgen vet nok hva han snakker om, jeg fikk bare litt sjokk når jeg leser at andre har tatt ca 300 cc, og gått fra A-cup til D-cup 😅 men vi er alle forskjellig så er vel ikke mulig å sammenligne bare basert på gram/cc! Anonymkode: 97796...628 Det er nok veldig forskjellig. Jeg hadde i utgangspunktet mellom en A og en liten B. Tok 300, runde, over muskel. Nå har jeg nesten en DD-cup og de er store pupper! Jeg er høy og har litt hofter/rumpe så det utbalanseres ganske bra og ser naturlig ut, men jeg ville definitivt ikke hatt større. Har du "prøvd" implantatene i BH? Anonymkode: e164c...b20
Gjest tidevann Skrevet 3. november 2017 #12 Skrevet 3. november 2017 Hva heter kirurgen din? Jeg hadde lyttet til kirurgen jeg altså. De vet best! Jeg selv har bare 220, men det var Pga jeg hadde sinnsykt stram hud, og null pupp fra før. Haha men holdt i massevis det for meg. Men har en venninne som har dobbelt så mye som meg, og de ser faktisk ikke store ut. Er nok veldig forskjellig fra person til person. Men får du ikke prøve innlegg da? Så du Kan se selv hvordan det blir?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå