Gå til innhold

Kan man velge DPS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man velge hvilket DPS i en by man vil ha behandling på? Legen min sier jeg ikke kan det,men gjelder ikke dps fritt sykehusvalg? ( det er ikke snakk om en akutt situasjon). 

Anonymkode: fad64...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dps er jo ikke akkurat et sykehus, så jeg tror ikke at man kan det. 

Anonymkode: 98cf3...a45

Skrevet

Dette lar seg ikke gjøre å finne svar på ved hjelp av google. Ta en telefon til pasient og brukerombudet i helseregionen din. 

Anonymkode: 023af...f90

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lar seg ikke gjøre å finne svar på ved hjelp av google. Ta en telefon til pasient og brukerombudet i helseregionen din. 

Anonymkode: 023af...f90

Nei,akkurat,jeg har googlet det. Takk for tips.

Skrevet

Det er bare at den dps jeg vil på har et behandlingsopplegg som passer min diagnose,det har ikke dps legen vil henvise meg til. Syns bare det er rart at man ikke skal få tilbudet pga av postadresse. De ligger noen km fra hverandre. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare at den dps jeg vil på har et behandlingsopplegg som passer min diagnose,det har ikke dps legen vil henvise meg til. Syns bare det er rart at man ikke skal få tilbudet pga av postadresse. De ligger noen km fra hverandre. 

Det er fritt sykehusvalg og hvis nærmeste Dps ikke engang har behandlingen du trenger har du helt klart rett på henvisning til de som har det. 

Anonymkode: ec0c9...247

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fritt sykehusvalg og hvis nærmeste Dps ikke engang har behandlingen du trenger har du helt klart rett på henvisning til de som har det. 

Anonymkode: ec0c9...247

Ja det er jo sånn jeg også tenker. Men jeg hadde altså valget mellom dps jeg tilhørte( ut fra postadresse) eller gå til privat behandling,med over 1000 kr i timen. 

Skrevet

Det er fritt sykehusvalg, men du kan bytte etter å ha fått innvilget rett til helsehjelp hos din lokale DPS. 

Anonymkode: bea9e...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...